To ganger har jeg hatt samme problem og da var det at en av tennene på kassetten sto litt ut av posisjon. Kan hende at den fikk seg en smell når du heiv en kjepp i hjulet. Du må dra frem falkeblikket for det er ikke alltid like lett å se da det bare er en liten feilposisjon på en tann som kan føre til dette.
Har du sjekket at girøret står rett. Ikke alltid at et nytt girøre er 100%, har hatt nye sykler hvor jeg har finjustert girøret. Ikke at de har vært så skeive at giret har hoppet, men skeive nok til at ulyden har vært der.
Skal se nøyere på tennene - det var ikke noe jeg umiddelbart reagerte på ved inspeksjon, men da så jeg mest etter slitasje, kan selvsagt ha oversett skadede tenner på motsatt side av kassetten da

Med øyemålet mitt, så ser girøret rett ut (og fungerte forresten også fint med den midlertidige 10s Tiagra short cage skifter jeg brukte fram til ny 105 11s ankom).
Det burde jeg selvsagt ha skrevet i opprindelig post også - monterte den og justerte limit-skrue sånn at den ikke kom seg opp på de to største tannhjul på kassetten og det fungerte også fint på midten av kassetten.