Som noen av de aldrende forumdeltakere husker, lagde jeg noen serier med styrelagerpresser i sin tid. De siste årene har jeg vært syk, og har ikke skrudd eller syklet så mye som før. Nå er jeg på bedringens vei, og framtiden ser lysere ut.
Da jeg skulle presse inn et styrelager for litt siden, fant jeg ikke pressa! Lett og lett, men borte er det. Selve originalen. Den første jeg laget. Lurer på om jeg har lånt den bort, og at det har gått i glemmeboka.
Hvis noen har sett eller hørt noe fra denne, blir jeg veldig glad om den kommer til rette. Den har med presskiver fra Shimano også, som jeg ikke leverte med nye presser.
Hvis den ikke skulle dukke opp, og noen har en Wettrepresse som ikke er i bruk, vil jeg gjerne kjøpe en tilbake.
Spre ordet, hold ører og øyne oppe!
Jeg har ikke vært på forumet på en stund, og vet ikke om dette er beste forumet å poste i. Kan noen veilede?
Her har vi en i aksjon hos Truls.
*** Hjulbygging, service Chris King og alle typer sykkelmekanikk***
Jeg rakk aldri å kjøpe en Wettrepresse, og måtte nøye meg med en fra Fast-Bikes. Lagre går inn likevel, men jeg er litt snytt hver gang jeg bruker styrelagerpressa mi.