Tror jeg vil anbefale å spare litt mer penger. Jeg er hvert fall veldig fornøyd med HUNT Aero Light Disc som reservehjul på raceren min og har vært happy med hjulsett i tilsvarende prisklasse på xc og sti også, for eksempel fra Mavic. Det er mulig man kan få prisen noe ned om man tar en sjanse og bestiller fra utlandet med novatech nav, for eksempel noen tyske hjulbyggere som har ganske konkurransedyktige priser.
Ellers er den raskeste måten å få høyere snittfart sør for Oslo å terpe Hvervenbukta - Tusenfryd og passe på at vindforholdene er bra, ikke å kjøpe nytt hjulsett
Yes takker for svar, farten får jeg fra beina etterhvert. Kjøre på med noen langturer og drag opp til Tryvann så løser nok det seg 😊
Setter HUNT Aero Light på lista, litt dyre men kanskje jeg strekker meg. Har også sett på Mavic
Ksyrium som Spinn fører, og Unaas sine
A10. Fordelen med Unaas er vel at de kan redishe og sette de opp perfekt for meg, mulig de kan det hos spinn også. Pris er ikke SÅ viktig men antar at man får diminishing returns på ett eller annet punkt. Er og perfeksjonist på mekanikken og vil at boss og lager ruller pent, der er vel Unaas best?