En dame som i det hele tatt vet at Ducati hadde roundcase-motor ... høres ut som en skipperskrøne/for godt til å være sant/enhjørning, men er det sant høres hun også ut til å være en keeper
Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Dame, stisykkel på kjøkkenet og metal
[Re: Stupfull]
#265629906/04/202109:51
Men nå som kjærstetid blir sykkeltid, får du tid til å lufte Ducatien, eller er den snarlig til salgs for utskifting av hvitevarer, sofa, gardiner eller kanskje kjøp av matchende Vendetta med rosa Helm gaffel??
[Re: Raymond]
#265639806/04/202114:44
..... sofa, gardiner eller kanskje kjøp av matchende Vendetta med rosa Helm gaffel??
Hvorfor skal DesmoSkier ikke kjøre sykkel som matcher sofa og gardiner? Den skal tross alt stå på salongbordet (regner jeg med), og ja, det er sikkert klisje, men det er jo ikke usannsynlig at dama er litt mer nøye på at sykkelen hans matcher interiøret hans når hun er på besøk.
[Re: Tange]
#265650106/04/202121:01
..... sofa, gardiner eller kanskje kjøp av matchende Vendetta med rosa Helm gaffel??
Hvorfor skal DesmoSkier ikke kjøre sykkel som matcher sofa og gardiner? Den skal tross alt stå på salongbordet (regner jeg med), og ja, det er sikkert klisje, men det er jo ikke usannsynlig at dama er litt mer nøye på at sykkelen hans matcher interiøret hans når hun er på besøk.
Jo, du har jo helt rett. Altfor lenge siden fruen flyttet inn her og syklene måtte flytte ut i et rom uten både vinduer og gardiner, har fotrengt hvor trivelig det var å ha sykler i stua..
Har han en roundcase så må den ALDRI selges(bortsett fra til meg, for en symbolsk sum :D). På den annen side, har han en roundcase er jo det greit med egenkapital til større bolig når alle syklene skal finne plass sammen med alle skiene.
[Re: gare]
#265651107/04/202105:59
Har han en roundcase så må den ALDRI selges(bortsett fra til meg, for en symbolsk sum :D). På den annen side, har han en roundcase er jo det greit med egenkapital til større bolig når alle syklene skal finne plass sammen med alle skiene.
er det noen roundcaser i Norge i det hele tatt ? isfåfall kan de vel telles på en hånd
Syklister er også guds utvalgte folk
#265651207/04/202106:01
En dame som i det hele tatt vet at Ducati hadde roundcase-motor ... høres ut som en skipperskrøne/for godt til å være sant/enhjørning, men er det sant høres hun også ut til å være en keeper og stiller i en annen liga...
#265651807/04/202106:31
Damen visste ikke fra før noen ting om Ducati Roundcase-motorer, men vi satt og kikket på diverse motorsykler i forbindelse med at hun startet å ta mc-lappen for en stund siden (før vi ble sammen). Og da er det jo umulig å ikke komme innom en av verdens vakreste motorsykler. Jeg er forøvrig ikke eier av en Roundcase-Ducati, selv om jeg veldig gjerne skulle vært det
Sitat: Flamini
Sitat: gare
er det noen roundcaser i Norge i det hele tatt ? isfåfall kan de vel telles på en hånd
Jeg vet ikke om noen, men om de finnes så blir de nok gjemt godt bort i en garasje
Men nå som kjærstetid blir sykkeltid, får du tid til å lufte Ducatien, eller er den snarlig til salgs for utskifting av hvitevarer, sofa, gardiner eller kanskje kjøp av matchende Vendetta med rosa Helm gaffel??
Ducatien har fått lite lufting uansett i det siste, men det er helt greit. Den har uansett begynt å stige i verdi (eller ihvertfall sluttet å synke...) og forsikringen er billig, så det er ikke noe stress. Den konkurrerer om tiden med terrengsyklingen, ikke dama Og damen har forresten en helt fin On One Deedar som hun er superfornøyd med, så lang&slakk titansykkel med rosa gaffel er et godt stykke unna
Til dere som bekymrer dere for om jeg får nok egentid - ikke gjør det Vi må bo i Oslo og Stockholm en god stund til, så det blir masse egentid når jeg er i Oslo. Men jeg kommer til å trenge litt hjelp til å holde Tirsdagsklubben™ rullende når jeg er utenbys innimellom
Men hva slags Ducati er dette da??? Du kan jo ikke bare holde på sånn (jeg har en Multistrada 620, jeg har alltid likt utseendet på den, men innser at det nok er en "acquired taste"). Sånn utover det kan man bare erkjenne at både Ducati, Moto Guzzi og for den saks skyld BMW, bygde finere motorer før, men at motorene de bygger nå er bedre.
#265655007/04/202107:48
Men hva slags Ducati er dette da??? Du kan jo ikke bare holde på sånn (jeg har en Multistrada 620, jeg har alltid likt utseendet på den, men innser at det nok er en "acquired taste"). Sånn utover det kan man bare erkjenne at både Ducati, Moto Guzzi og for den saks skyld BMW, bygde finere motorer før, men at motorene de bygger nå er bedre.
Her er jeg og sykkelen på Rudskogen, der den går kanskje 1/3 av sine få årlige kilometer Min fascinasjon for Ducati slutter sånn cirka med denne perioden, etter det blir det for mye elektroniske hjelpemidler for min del.
Fattern har en V7 special med sidevogn. Ser ikke ut i måneskinn lenger, men går fortsatt.
Fattern har en V7 special med sidevogn. Ser ikke ut i måneskinn lenger, men går fortsatt.
Det er jo nesten så kult som du får det. Det eneste som er kulere er sidevognsracere
Redigert av gare; 07/04/202108:29.
#265658007/04/202108:49
Det er jo nesten så kult som du får det. Det eneste som er kulere er sidevognsracere
Fattern har også en kompis som kjørte sidevognscross (veteran) med en gammel, modda, ombygd Guzzi og sønnen som burkslave. Det tok dessverre slutt da han fikk en brutal hodeskade under race i Sverige for noen år siden.
Sånn utover det kan man bare erkjenne at både Ducati, Moto Guzzi og for den saks skyld BMW, bygde finere motorer før, men at motorene de bygger nå er bedre.
Det er derfor det er fint at det finnes sykler som Vee Two Imola Evo, bare synd den koster like mye som en hytte på fjellet
En dame som i det hele tatt vet at Ducati hadde roundcase-motor ... høres ut som en skipperskrøne/for godt til å være sant/enhjørning, men er det sant høres hun også ut til å være en keeper
Bare for å gi en status: I mine øyne er hun en del penere enn damen på bildet, så jeg sier meg godt fornøyd. Men viktigst er at hun ikke spiller noe lure-spill (eller golf!), er helt ærlig, og digger stisykling, skikjøring, kroppskontakt, gamle Porscher og Ducati.
Bare for å gi en status: I mine øyne er hun en del penere enn damen på bildet, så jeg sier meg godt fornøyd. Men viktigst er at hun ikke spiller noe lure-spill (eller golf!), er helt ærlig, og digger stisykling, skikjøring, kroppskontakt, gamle Porscher og Ducati.
er hun der når du våkner også ?
[Re: Flamini]
#267107602/07/202108:49
Litt usikker på om Hope Solo er en keeper. Ja, på banen var hun det. Men, med ett par saker med domestic violence, gjør at hun kanskje ikke er en keeper på hjemmebane? Nå, har riktignok anklagene blitt frafalt.
Jeg ser flere damer på Tinder med terrengsykkel. De faller i noen utvalgte kategorier.
1. Frøken verdensmester: Du har to eller tre i Osloregionen som har bilde av seg selv på sykkelen som tar et drop som er høyere enn jeg selv har droppet. Jeg er ute etter fitte, ikke etter en fittekjerring som skal gi meg mindreverdighetskomplekser. Big difference. Christina fra Pinkbike; go home.
2. Frøken vestkant: Garantert økonom. Skrever over en sykkel av karbonfiber av merke type kjent, dyr, men ikke nødvendigvis bleeding edge. Er smal og slank. På profilen så står det garantert ingenting om hva hun kan tilføre hverdagen din av positivitet, men det står sjelden så mye uansett. Har hun barn, så står det garantert heller ikke. Det er jo bare positivt å trekke de fram senere, ikke sant?
3. Frøken rekruttert-til-sykkel-av-eksen. Dette betyr høvla over av en du kjenner på terrengsykkel.no. Dama liker nerder og har et hjerte for tapere. Du vet tapere av den typen mannfolk som flokker seg rundt alle jenter ved enduro-tilstelninger som groupies. Utseende og væremåte totalt ufarlig litt sånn nice guy ala han duden fra youtube-kanalen Kyle and April - Ride MTB. Duden er mye flinkere til å droppe enn meg, men han kommer allikevel aldri til å bli noen EWS front runner, ikke sant. Mest sannsynlig en dame som har blitt dumpa, for ellers ville hun allerede humpa på ny kar fra sykkelmiljøet. Hvorfor avertere med sykkel, når du bare kunne plukka en kar fra samme miljø, hvis du var attraktiv nok? Forvent også den søte eimen av weed på første date, hvor du selvfølgelig betaler alt.
Jeg ser også damer på Tinder med sykkel. De faller i følgende utvalgte kategori 1. Er femti. Har barn. Har jævlig mange krav. Har en kjedelig sykkel. Ser ikke på MotoGP. Liker lær, men ikke BDSM. Forstå det den som kan.
Nye dama mi - liker ikke syklister - vet ikke hva ducati er for noe - ville sannsynligvis knekt de fleste rammene om hun satt seg på dem
Positivt: Liker BDSM.
Like the famous philosopher Jagger once said: You can't always get what you want. But sometimes; you get what you need.
I don't have goals. I have a perspective on what I could do well.
Hvorfor er du redd for å ha en kjæreste som er bedre å sykle enn deg? Jeg tenker at det hadde vært moro.
Christina fra PB virker helt super.
Fordi av de ingrediensene jeg har i personligheten min, så scorer jeg høyt på at jeg er selvopptatt og forfengelig. Lykken min vil da bli lavere av at jeg har en dame som reduserer selvbildet mitt.
Dette beskrev også statistikeren og forskeren Ottar Hellevik i boka "Jakten på den Norske Lykken." Hvis du har valget mellom en jobb hvor du tjener godt, men kollegaene tjener bedre, og en jobb hvor du tjener mindre godt, men bedre enn kollegaene, så velger du jobben hvor du tjener bedre enn kollegaene. Fordi det gir det bedre selvfølelse å være mer verdsatt enn sidemannen, og det å være mer verdsatt veier opp for en stor negativ lønnsbalanse.
Hun kan gjerne være bedre på ting som ikke betyr en dritt for meg.
I don't have goals. I have a perspective on what I could do well.