Jeg selger det meste jeg har av sykkel utstyr da jeg på grunn av et brudd i håndleddet må legge opp, ihvertfall for et år eller fem!
Jeg har da en komplett sykkel med diverse deler og beskyttelse. Dette går billig!
Ramme: Gt Moto 03 ( 1500-2000,- ink. styrelager)
Demper: Dj III 05 eller EXR 03 (1500,- for DJ III, omtrent ubrukt)
Styre/ Stem: Dmr Wingbar/ Headstock eller no name styre og bmx stem (500,- for dmr comboen)
Krank/Kranklager: Raceface Evolve FR og Truvativ Husselfelt (600,- for begge deler)
Bashguard: E.thirteen (200,-)
Hjul: XT nav framme og bak på 721 felger med dt swiss eiker av et slag. (1500,-)
Setepinne og sete: Gt setepinne og et no name sete, ikke noe å skryte av men funker helt fint (200,- for begge deler)
Pedaler: Azonic, husker ikke modellen men de mangler en sånn skrue (100,-)
Dekk: 1 par Hookworm og 1 par Diesel (500,- for Hookworm og 300 for Diesel)
Drivverk: Dmr single speed kit eller deore/alivio med kasset selvfølgelig (250,- ss kit med kjedestrammer og 400 for gir med kasset)
Drev: Har noen forskjellige, Truvativ 38 og et annet 34 iallefall (maks 100,- per stykk
Bremser: XT 756 6" (1500,-)
Holker: Ruffian Mx Lockon eller noen Wethepeopke bmx lignende... (100,- per)
Har også noe beskyttelses utstyr
Helhjelm: Catlike Viper, noen små skraper ( ikke helt sikker men tror det er medium, 800,- )
Leggbeskyttere: Troy Lee Designs, brukt ( large, 100,- )
Albue Beskyttere: Daineese, ubrukt ( medium , 100,- )
Mesteparten av delene er veldig pent og lite brukt, alle feil er nevnt ovenfor.
Selve sykkelen ble kjøpt i sommeren 04, og lite brukt grunnet sykehus, vinter, skole, jobb, brudd i håndledd
Jeg ønsker å selge hele sykkelen før jeg selger noen deler, men for all del kom med bud, seriøse bud!
Alt som eventuelt ikke blir solgt som hel sykkel selges selvfølgelig!
Stuffet befinner seg i stavanger og vi blir selvfølgelig enige om pris, frakt, betalingsmetode ol.
Har bilder av det meste utenom beskyttelsen men det kan jeg ta etter behov.
Bildene sendnes via Mail eller MSN og mobil hvis du absolutt vil det.
Men her har dere to bilder
http://www.sykkelplassen.no/arch/_img/318431.JPGhttp://www.sykkelplassen.no/arch/_img/318434.JPGKontaktes på PM, Mobil eller Mail/MSN
Mail:
the_sneaking_tiger@hotmail.comMobil: 93094495