Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 7 av 11 1 2 5 6 7 8 9 10 11

Vis oss DIN 2021-RACER!

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: Bendik.S] #2661573 30/04/2021 21:46
altitude Offline
Avhengig
Avhengig
Sitat: Bendik.S
Har ventet en stund nå, men endelig kunne jeg dekke opp med voksduk!

RR Hadeland disc - British Racing Green med matte logoer.
Force AXS 10-36T og 48/35T - Oppgradert med Quarq wattmåler
RR Hadeland 55mm felger/DT350 nav/Conti GP5000 25mm

Den var lekker!

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: Valentino] #2661575 30/04/2021 23:02
vviz Offline
Ivrig
Ivrig
Niice! ICON_OOO Pen sykkel, fine komponenter, og en lakkjobb som ser ganske smashing ut på bildet ihvertfall! ICON_SMILE

Selger: SRAM Centerline XR (AXS) 160mm 6-bolt bremseskiver (ubrukt)
Selger: Kickr'18 boss (ubrukt)
Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: Bendik.S] #2661593 01/05/2021 08:51
Valentino Offline OP
Søk hjelp!
OP Offline
Søk hjelp!
Passer voksduk!

For å være helt tydelig: Det der er er veldig pent bygg, Bendik. S. Hvitt-hvitt på kontaktpunktene hadde ikke vært riktig, men støyende.
Gratulerer!

Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland
Attaché culturel à Landevei et landevei.no.
Moderateur på Landeveisforumet
Facebook Twitter: @landevei
Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: Bendik.S] #2661594 01/05/2021 09:13
Sepeda Offline
Marka-speider
Marka-speider
[Linket bilde]

Denne må hentes frem siden vi er på ny side i tråden ICON_SMILE

Sitat: Valentino
Hvitt-hvitt på kontaktpunktene hadde ikke vært riktig, men støyende.

Og la meg føye til at denne ser veldig bra ut uten moteriktige tan walls.

British Racing Green, dempede logoer, dempede sorte komponenter. Svært så effektivt og stilig.

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: Valentino] #2661639 01/05/2021 20:27
Elmersen Offline
Ringrev
Ringrev
Lekker RR! Er det en ny utgave av Hadeland? Den ser ikke ut til å være lik den som kalles Hadeland på nettsidene dere?

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: Elmersen] #2661647 01/05/2021 22:03
Bendik.S Offline
Avhengig
Avhengig
Takker for tilbakemeldinger ICON_LAUGH
Sitat: vviz
Niice! ICON_OOO Pen sykkel, fine komponenter, og en lakkjobb som ser ganske smashing ut på bildet ihvertfall! ICON_SMILE

Lakkjobben er meget prima! Veldig fornøyd med resultatet av matt over metallic. Enda mer fornøyd med fargevalget. Føler at verden har nok av helt sorte sykler ICON_SMILE
Passer voksduk!

For å være helt tydelig: Det der er er veldig pent bygg, Bendik. S. Hvitt-hvitt på kontaktpunktene hadde ikke vært riktig, men støyende.
Gratulerer!
Nei, jeg vil ikke ha noe hvitt. Reglene sier sort, sort og sort. Det var ment som en videre spinn på en god kommentar ICON_SMILE Jeg er av voksduk-typen som ikke er renslig nok til hvitt.

Sitat: Sepeda

Denne må hentes frem siden vi er på ny side i tråden ICON_SMILE

Hvitt-hvitt på kontaktpunktene hadde ikke vært riktig, men støyende.

Og la meg føye til at denne ser veldig bra ut uten moteriktige tan walls.

British Racing Green, dempede logoer, dempede sorte komponenter. Svært så effektivt og stilig.
Jeg brukte godt med tid på å bestemme meg her. Jeg var inne på tan walls men sykkelen er såpass "clean" at det nok ville rørt det litt mye til her.

Sitat: Elmersen
Lekker RR! Er det en ny utgave av Hadeland? Den ser ikke ut til å være lik den som kalles Hadeland på nettsidene dere?
Dette er 2021 versjonen av rammen ja, med mulighet for intern kabelføring hele veien og noe annet design.

Har nå vært ute å testet denne på årets første sykkeltur. Kan ikke si annet enn at jeg er storfornøyd. Den er i tillegg rask, så rask kan altså kjøpes, det må være en slags konklusjon her.

PS: Har lest meg opp i tidligere tråder hva angår plassering av gir på kassett, ventiler, logoer etc før bildene ble tatt. Later til at jeg kom meg unna skudd fra forumet her ICON_SMILE

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: Bendik.S] #2661673 02/05/2021 10:18
vviz Offline
Ivrig
Ivrig
Takker for tilbakemeldinger ICON_LAUGH

Lakkjobben er meget prima! Veldig fornøyd med resultatet av matt over metallic. Enda mer fornøyd med fargevalget. Føler at verden har nok av helt sorte sykler ICON_SMILE

Amen! Med det sagt, smaken er som baken, så folk må for all del ha og like sorte sykler. Og det er sikkert ett trygt valg mtp. fremtidig bruktsalg osv. Men jeg er helt enig i det at det finnes så mange av de, at jeg føler ikke behovet for å være med å øke antallet ytterligere.

PS: Har lest meg opp i tidligere tråder hva angår plassering av gir på kassett, ventiler, logoer etc før bildene ble tatt. Later til at jeg kom meg unna skudd fra forumet her ICON_SMILE

Altså, er det ventilhetter jeg ser der? Og disse dekklogoene var ikke veldig godt sentrert på ventilene? Her er ett tips. Når man sentrerer logoer på ventiler, sørg for at de blir sentrert på den siden bildene skal tas fra. For når de printer logoer på dekkene, så er de fryktelig unøyaktige, det er ofte 1cm (eller mer) forskjell på hvor logoen havner fra ene siden til den andre. Så for alt jeg vet, kan logoene dine være perfekt sentrert på den andre siden. Men det er jo altså siden bildene tas fra, at sentreringen betyr mest. Det er veldig få som klarer å "ta deg" på den feilen der ute på veien mens hjulene snurrer. Når du derimot poster bilde av sykkelen på internett, klarer å "fly under radaren" og deretter påpeker nettop det, da skal du jaggu ha alt på stell ICON_LAUGH Jeg tror faktisk stilpolitiet her på forumet er litt slappe etter vinterdvale. Har selv postet en del "småprovoserende" bilder nylig, med ventiler i "tilfeldige" retninger osv, uten at noen har påpekt det. ICON_SHOCKED (Men alt i alt en ganske god jobb med bildet :))

Redigert av vviz; 02/05/2021 10:19.

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: vviz] #2661674 02/05/2021 10:40
Sepeda Offline
Marka-speider
Marka-speider
+ 1 på alt vviz sier ICON_SMILE

Og så henger jeg på en liten kommentar som jeg håper ikke blir en avsporing:

Når forumet kommenterer og kritiserer profilbilder av all verdens lekre doninger ut fra plassering av kjede og ventiler, vinkel på krankarmer, sentrering av dekklogoer eller annet, er det gjerne ment som en roast. Utover at det finnes visse idealer for sykkelfotografering, er det altså en form for kompliment blant venner ved å påpeke det som i bunn og grunn er uvesentligheter. For nye på forumet kan det bli oppfattet som sur kritikk fra humørløse MAMILer i kondomdrakt (hva det enn måtte være), men intensjonen er den motsatte.

Og vviz har selv sluppet lett unna i det siste fordi han har postet en del på grusforumet, der det uansett hersker fullstendig anarki. Skyld på terrengsyklistene.

Når det er sagt: Ventilhetter?? Der går streken, altså.

Avsporing slutt.

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: Sepeda] #2661678 02/05/2021 12:40
Bendik.S Offline
Avhengig
Avhengig
+ 1 på alt vviz sier ICON_SMILE

Og så henger jeg på en liten kommentar som jeg håper ikke blir en avsporing:

Når forumet kommenterer og kritiserer profilbilder av all verdens lekre doninger ut fra plassering av kjede og ventiler, vinkel på krankarmer, sentrering av dekklogoer eller annet, er det gjerne ment som en roast. Utover at det finnes visse idealer for sykkelfotografering, er det altså en form for kompliment blant venner ved å påpeke det som i bunn og grunn er uvesentligheter. For nye på forumet kan det bli oppfattet som sur kritikk fra humørløse MAMILer i kondomdrakt (hva det enn måtte være), men intensjonen er den motsatte.

Og vviz har selv sluppet lett unna i det siste fordi han har postet en del på grusforumet, der det uansett hersker fullstendig anarki. Skyld på terrengsyklistene.

Når det er sagt: Ventilhetter?? Der går streken, altså.

Avsporing slutt.

Der fikk vi vekket ett par av stilpolitiets spesialenhet. Det var godt! Både sepeda og vviz, jeg må si meg enig med dere begge. Vebtilhetter skal bort sporenstrex. Til mitt forsvar har selger montert produsentens logo over felgens logo, men fordi conti er litt upresise på plassering av modellogoen, så har det blitt litt mismatch der. Jeg tar kritikk på det.

Hva mener så forumet: skal produsentens eller modellens logo sentreres med hetteløs ventil?

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: Bendik.S] #2661679 02/05/2021 13:18
Sepeda Offline
Marka-speider
Marka-speider
Hva mener så forumet: skal produsentens eller modellens logo sentreres med hetteløs ventil?

Dette er et spørsmål som er spesifikt for Continental, og et par andre produsenter, som stiller opp logoene på forskjellige steder på dekkanten.

Her spiller det liten rolle hva forumet mener. Den eneste riktige og udiskutable fasiten nå og til evig tid er at modellens logo skal sentreres med ventilen.

[Linket bilde]

Fordi det er slik på Contis pariserdekk.

Som du kan se i Tour de France.

Så det så!

På drivsiden, da, som vviz minnet om.

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: Valentino] #2661680 02/05/2021 13:32
T
torbus Offline
Entusiast
Entusiast
T
Jeg har naturligvis forstått at det er en del selvironi og humor i landeveissyklisters stil-debatt, men kan noen fortelle meg hva som er problemet med ventilhetter? ICON_OOO

(Håper ingen svarer vekt).

For øvrig en fantastisk lekker sykkel fra Hadeland!

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: Sepeda] #2661682 02/05/2021 13:45
vviz Offline
Ivrig
Ivrig

Dette er et spørsmål som er spesifikt for Continental, og et par andre produsenter, som stiller opp logoene på forskjellige steder på dekkanten.

Her spiller det liten rolle hva forumet mener. Den eneste riktige og udiskutable fasiten nå og til evig tid er at modellens logo skal sentreres med ventilen.

[Linket bilde]

Fordi det er slik på Contis pariserdekk.

Som du kan se i Tour de France.

Så det så!

På drivsiden, da, som vviz minnet om.

Oi shit, at det finnes en udiskutabel fasit på dette har jeg aldri tenkt over. Personlig har jeg stått i samme problemstilling som blir skissert her flere ganger, og jeg er nok ikke konsekvent. Jeg har gjort en vurdering fra dekk til dekk, og vurderingen er i hovedsak vært en kombinasjon av:

1) Hva ser best ut
2) Hva fører til at jeg raskest klarer å lokalisere den ventilen (potensielt i mørket)

Så jeg tror jeg har litt "histen og pisten" på ulike hjulset. Eksempelvis har jeg på nyeste Pro One (med oransje 1-tall) sentrert på 1-tallet, selv om det er ørlite skeivt i forhold til hele logoen. Men årsaken er at 1-tallet har en kontrast-farge mot resten av logoen og det "ser skeivere ut" å ikke sentrere det på den måten (imo).

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: Bendik.S] #2661683 02/05/2021 13:50
vviz Offline
Ivrig
Ivrig

Avsporing slutt.

Til mitt forsvar har selger montert produsentens logo over felgens logo [...]

Den der var syltynn. Din sykkel, ditt ansvar. I tillegg prøve å dra andre inn i selve skyldspørsmålet.. Usmakelig.

Redigert av vviz; 02/05/2021 13:50.

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: Bendik.S] #2661684 02/05/2021 13:57
Valentino Offline OP
Søk hjelp!
OP Offline
Søk hjelp!
På de Contidekkene mener jeg at produsentlogoen bør sentreres mot ventilen. Sentrerer man modellogoen ser den usentrert ut om man ikke er helt innpå, siden Grand Prix er i en mørk gråtone mens 5000 er i en slags sølvhvit.

humørløse MAMILer i kondomdrakt (hva det enn måtte være)
MAMILer har kondomdrakt by default. Humøret er omvendt proporsjonalt med kondomdraktens tranghet. Sånn.

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: vviz] #2661689 02/05/2021 14:17
Sepeda Offline
Marka-speider
Marka-speider
Oi shit, at det finnes en udiskutabel fasit på dette har jeg aldri tenkt over. (...) Eksempelvis har jeg på nyeste Pro One (med oransje 1-tall) sentrert på 1-tallet, selv om det er ørlite skeivt i forhold til hele logoen.

For klarhets skyld: Den nevnte udiskutable fasiten nå og til evig tid gjelder spesifikt Continental som svar på Bendiks spørsmål.

Om noen strever med å oppfylle fasit med helsorte GP5000, er det bare å kvitte seg med dem og heller velge TdF-spesialversjonen i tan wall eller den nye versjonen i transparent ICON_SMILE

[Linket bilde]

Hva gjelder siste Pro One, er det interessant å merke seg at Schwalbe selv konsekvent plasserer ventilen under det vesle TLE-merket (!). Det er et så eklatant brudd med både tradisjon og de vanlige, praktiske finne-ventilen-når-du-punkterer-hensynene at denne plasseringen også er opphevet til udiskutabel fasit nå og til evig tid for progressive som er in the know og gjerne på fornavn med ingeniørene i Reichshof. Uansett hva de vise menn på forumet sier.

[Linket bilde]

MAMILer har kondomdrakt by default.

ICON_SMILE

Joda, men neida. MiddelAldrende Menn i Lycra har som regel høyst alminnelige sykkelklær. At sykkelklær er kondomdrakt er en misforståelse spredt av uvitende bilister med lavt blodsukker. Og posete klær.

Er MAMIL selv, jeg.

Sitat: torbus
...kan noen fortelle meg hva som er problemet med ventilhetter?

Vi kan i hvert fall minne om at det samme gjelder den vesle mutteren på ventilen, med mindre du har slangeløst oppsett ICON_SMILE

Beklager. Skal gi meg nå. Avsporing slutt.

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: Valentino] #2661691 02/05/2021 14:42
D
DBrodshaug Offline
Ringrev
Ringrev
D
På de Contidekkene mener jeg at produsentlogoen bør sentreres mot ventilen. Sentrerer man modellogoen ser den usentrert ut om man ikke er helt innpå, siden Grand Prix er i en mørk gråtone mens 5000 er i en slags sølvhvit.
Godt poeng, GP5000 er satans verk når man skal sentrere om ventil. Har selv for øyeblikket sentrert "Grand Prix 5000" om ventil, da passer "Continental" bra med hjul-logo på motsatt side, men "5000" som lyser opp ser jo veldig usentrert ut ICON_CRAZY

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: torbus] #2661692 02/05/2021 14:44
K
ket16 Offline
Ringrev
Ringrev
K
Jeg har naturligvis forstått at det er en del selvironi og humor i landeveissyklisters stil-debatt, men kan noen fortelle meg hva som er problemet med ventilhetter?
Ventilhettenes misjon er å beskytte slangen under lagring. Det vil si at når slangen er satt på plass trengs de ikke lengre. Derfor blir man kanskje sett på som en nybegynner hvis man ikke vet dette?

Redigert av ket16; 02/05/2021 14:56.

Ketil
Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: Valentino] #2661695 02/05/2021 15:14
T
torbus Offline
Entusiast
Entusiast
T
Jeg trodde ventilhettas misjon var å beskytte ventilen mot søle og vann fra våt vei.

Men hvis hetta er der for å beskytte slangen: Hvorfor utstyres da slangeløse ventiler med ventilhette?

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: torbus] #2661696 02/05/2021 15:37
Sepeda Offline
Marka-speider
Marka-speider
Jeg trodde ventilhettas misjon var å beskytte ventilen mot søle og vann fra våt vei. Men hvis hetta er der for å beskytte slangen: Hvorfor utstyres da slangeløse ventiler med ventilhette?

Praktisk anlagte mennesker kan tenkes å påstå at utover å beskytte slangen ved transport og oppbevaring (om det er en slange ICON_SMILE ) beskytter hetten ventilen mot skitt og søle (særlig Schrader) og den beskytter ventilen mot å bli bøyd (særlig Presta).

Men dette er underordnet. En landeveissyklist holder sin sykkel skinnende ren, så ventiler holdes per definisjon også rene. Og en landeveissyklist roter ikke til og bøyer ventilen. Og fremfor alt: Hetten er bare i veien ved behov for å regulere lufttrykket eller bytte slange.

Om du ikke tar vårt ord for det, er det nedfelt som regel #60.

Sitat: Velominati
Ditch the washer-nut and valve-stem cap: You are not, under any circumstances, to employ the use of the washer-nut and valve-stem cap that come with your inner-tubes or tubulars. They are only supplied to meet shipping regulations. They are useless when it comes to tubes and tires.

Alpers har forklart oss at Velominati er amerikanske wannebes, men det hender at de har rett.

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: Sepeda] #2661697 02/05/2021 15:42
Bendik.S Offline
Avhengig
Avhengig

Avsporing slutt.

Til mitt forsvar har selger montert produsentens logo over felgens logo [...]

Den der var syltynn. Din sykkel, ditt ansvar. I tillegg prøve å dra andre inn i selve skyldspørsmålet.. Usmakelig.

Jeg tar dette på min kappe. Skal gå i boden for å skamme meg og justere dekkene.

Jeg ser hva jeg har satt i stand her nå. Det er godt det ikke er tvil om hva fasit er for noe, når det gjelder Continental dekk.
Fanken... Trodde vi var ved veis ende. Og jeg som syntes det var kult med helt sorte dekk uten tan walls.

Om noen strever med å oppfylle fasit med helsorte GP5000, er det bare å kvitte seg med dem og heller velge TdF-spesialversjonen i tan wall eller den nye versjonen i transparent ICON_SMILE

Men med modellogo som syntes må de kanskje vurderes. Conti gjør det ikke lett med å skjule halve logoen på de sorte dekkene da. For det er liten tvil om at Vviz sin liste bør kortes ned til:

1) Det som ser best ut.

Når det kommer til plassering.

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: Sepeda] #2661699 02/05/2021 16:01
T
torbus Offline
Entusiast
Entusiast
T
Jeg trodde ventilhettas misjon var å beskytte ventilen mot søle og vann fra våt vei. Men hvis hetta er der for å beskytte slangen: Hvorfor utstyres da slangeløse ventiler med ventilhette?

Praktisk anlagte mennesker kan tenkes å påstå at utover å beskytte slangen ved transport og oppbevaring (om det er en slange ICON_SMILE ) beskytter hetten ventilen mot skitt og søle (særlig Schrader) og den beskytter ventilen mot å bli bøyd (særlig Presta).

Men dette er underordnet. En landeveissyklist holder sin sykkel skinnende ren, så ventiler holdes per definisjon også rene. Og landeveissyklister roter ikke til og bøyer ventilen. Og fremfor alt: Hetten er bare i veien ved behov for å regulere lufttrykket eller bytte slange.

Om du ikke tar vårt ord for det, er det nedfelt som regel #60.

Sitat: Velominati
Ditch the washer-nut and valve-stem cap: You are not, under any circumstances, to employ the use of the washer-nut and valve-stem cap that come with your inner-tubes or tubulars. They are only supplied to meet shipping regulations. They are useless when it comes to tubes and tires.

Alpers har forklart oss at Velominati er amerikanske wannebes, men det hender at de har rett.

Haha. ICON_SMILE

Da er jeg nok ikke mye til landeveissyklist, og bør kanskje holde meg til blandeveisforumet, da mine prestaventiler har vært gjenstand for så mye bøying at jeg har lagt med en ekstra ventil i sadelveska i tilfelle en av dem knekker på tur. ICON_SMILE

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: torbus] #2661701 02/05/2021 16:12
Valentino Offline OP
Søk hjelp!
OP Offline
Søk hjelp!
Det er alltid lurt å ha med ekstra ventilkjerne og verktøy til på tur, spesielt når man driver med slangeløst, for da bytter man jo ikke slange (og ventilkjerne) så ofte.

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: torbus] #2661702 02/05/2021 16:13
Sepeda Offline
Marka-speider
Marka-speider
...bør kanskje holde meg til blandeveisforumet, da mine prestaventiler har vært gjenstand for så mye bøying at jeg har lagt med en ekstra ventil i sadelveska i tilfelle en av dem knekker på tur. ICON_SMILE

Au au au, nå er det massiv fare for at vi sporer enda mer av, men må bare anerkjenne at ekstra ventilkjerner er et godt poeng særlig når man, som du, kjører slangeløst, om det så er landevei eller blandevei.

Men etter min erfaring har det ingenting med ventilhetter å gjøre, men derimot at man skrur ut og inn ventiler om man etterfyller guffe, man kan miste en ventil, guffen kan tette en ventil, og så bortetter.

Ops... Valentino kom meg i forkjøpet, også med godt poeng om ventilverktøy. Selv har jeg det på pumpa.

Sånn. Nå skal jeg ikke si noe mer. I hvert fall ikke før det kommer en ny sykkel i tråden.

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: Valentino] #2661706 02/05/2021 16:54
B
bjarnetv Offline
Ringrev
Ringrev
B
jeg har ventilhette på bakhjulet med innebygget ventilkjernefjerner - veldig praktisk, siden de vanligvis er ganske lett å rote bort ICON_WINK

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: bjarnetv] #2661710 02/05/2021 17:23
Bendik.S Offline
Avhengig
Avhengig
Sitat: bjarnetv
jeg har ventilhette på bakhjulet med innebygget ventilkjernefjerner - veldig praktisk, siden de vanligvis er ganske lett å rote bort ICON_WINK

Den må du kanskje putte i taska fra nå av? ICON_LAUGH

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: Valentino] #2661713 02/05/2021 18:03
B
bjarnetv Offline
Ringrev
Ringrev
B
Hadde det før, men rotet den naturligvis bort ved første anledning, så jeg får bare være hardhudet nok til å leve med skammen ICON_WINK

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: Valentino] #2661714 02/05/2021 18:05
Alpers Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Jeg er ikke motstander av reservedeler på tur altså, men ventilkjerne? Er ikke det på nivå med å ta med kranklager?

Henrik Alpers
Redaktør | Landevei
landevei.no
@landevei
@henrikalpers

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: Alpers] #2661715 02/05/2021 18:09
Valentino Offline OP
Søk hjelp!
OP Offline
Søk hjelp!
Jeg har hjulpet en som knakk en kjerne på tur.

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: Valentino] #2661716 02/05/2021 18:12
Alpers Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Jeg har hjulpet en som knakk en kjerne på tur.

Beats me, men ok - jeg kjøper'n. Jeg tillater meg allikevel til å føle at dette er på nivå med lover som baserer seg på at noen en gang har gjort noe, sånn som: "Det er forbudt med et esel i et fly i delstaten Arizona".

Jeg sier ikke mer.

Redigert av Alpers; 02/05/2021 18:12.

Henrik Alpers
Redaktør | Landevei
landevei.no
@landevei
@henrikalpers

Re: Vis oss DIN 2021-RACER! [Re: Alpers] #2661718 02/05/2021 18:43
Sepeda Offline
Marka-speider
Marka-speider
Sitat: Alpers
Jeg er ikke motstander av reservedeler på tur altså, men ventilkjerne?

ICON_SMILE

Jeg har i hvert fall hatt større nytte av ekstra ventilkjerne enn slange på tur de siste fem årene.

Nei, vent, det er ikke sant. Jeg har delt ut mange flere slanger enn jeg har brukt ventilkjerne (1).

Ikke i delstaten Arizona, men i Maryland.

Søren, nå sa jeg noe mer likevel.

Side 7 av 11 1 2 5 6 7 8 9 10 11

Moderator  support, Valentino