"White nationalist Richard Spencer has said he will be backing Democratic candidate Joe Biden in November's election after previously distancing himself from Donald Trump.
Spencer, who was one of the key figureheads of the alt-right movement, tweeted how he is "on Team Joe" on Monday, adding in a self-made campaign slogan, "Liberals are clearly more competent."
"The MAGA/Alt-Right moment is over. I made mistakes; Trump is an obvious disaster; but mainly the paradigm contained flaws that we now are able to perceive. And it needs to end,"
Det tok litt tid men bedre sent enn aldri..
Re: Trump vs. Biden 2020. Useriøs-morotråd
[Re: ]
#262451325/08/202009:07
Det koker nok ned til at man enten må være fryktelig dum eller fryktelig rik og skruppelløs for å fortsatt støtte Trumpismen. Og jeg vil tro at Spencer faktisk har litt respekt for siviliserte samfunn og ikke ønsker å leve i et u-land.
#262486926/08/202016:40
Det koker nok ned til at man enten må være fryktelig dum eller fryktelig rik og skruppelløs for å fortsatt støtte Trumpismen. Og jeg vil tro at Spencer faktisk har litt respekt for siviliserte samfunn og ikke ønsker å leve i et u-land.
Hey! Ikke vær så for****** seriøst i denne tråden.
Spesielt for anonymous13:
#262488126/08/202018:33
Det er trist at Trump og Biden og generelt amerikansk måte å drive valgkamp på, er gjenstand for beundring og nå også modell for hvordan man skal drive valgkamp i Norge. Vi får færre holdepunkter, lavere kunnskap og mer støy.
Det er trist at Trump og Biden og generelt amerikansk måte å drive valgkamp på, er gjenstand for beundring og nå også modell for hvordan man skal drive valgkamp i Norge. Vi får færre holdepunkter, lavere kunnskap og mer støy.
Kan sikker tenke at en del snuskete høyrefolk ser med beundring mot USA, men at beundringen skal gjelde alle befolkningsgrupper tviler jeg på.
Men, som anonymous13 sier. Det bør være lov å ha det litt moro på vegne av USA. De har jo jobbet hard for å bli klovnen i klassen.
#262509227/08/202015:41
Ting endrer seg raskt tydligvis. På Kveldsnytt opplyste NRK akkurat at kvinnene svikter Trump og foretrekker Biden. Dette sies det imidlertid intet om;