Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Unger og skytevåpen

Re: Unger og skytevåpen [Re: Flamini] #2622858 18/08/2020 06:59
E
eOpseth Offline
Ivrig
Ivrig
E
Helt enig - et godt avtrekk teller mye. Og se etter et som ikke går på CO2-patroner, det blir bare styr.

Det finnes en del bra på bruktmarkedet her også. Finner du f.eks. en Feinwerlkbau som er velholdt kan det være et godt kjøp.

Og dropp kikkertsikte - de som sitter på disse billige gæverene er stort sett bare søppel uansett, lær å bruke et normalt sikte først som sist.

Redigert av eOpseth; 18/08/2020 07:00.

It is by riding a bicycle that you learn the contours of a country best, since you have to sweat up the hills and can coast down them – Ernest Hemingway
Re: Unger og skytevåpen [Re: Flamini] #2622862 18/08/2020 07:25
Anders A-R Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Jeg føyer meg til listen av de som mener dette er rødt kort til foreldrene. Jeg har vokst opp på bygda med våpenkontroll som et punkt det ikke finnes frihetsgrader rundt.

Mitt første møte med andre som ikke hadde samme bakgrunn var i førstegangstjeneste, da gutta på kaserna syns det var gøy å gå rundt med Glock og vifte med den opp i ansiktet til andre. I min verden behandles alle våpen som om de er ladd og sikringen er av.

Det du beskriver her virker såpass håpløst uansvarlig at jeg nok vil støtte forslaget om Barnevernet gitt at andre virkemidler ikke har gitt resultat.

| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Side 2 av 2 1 2

Moderator  support