Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 2 1 2

Enduro Survival kit, hva er trendy og funker?

Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? #2621419 10/08/2020 08:08
J
JoachimV Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
J
Hei hei

Bare litt generelt nysgjerrig på hva som brukes og fungerer av produkter, hva har du i sekken for tiden?

Nytt for meg så må jeg ha gass for å kunne få opp trykk i 2.6 dekk. Har hørt om store patroner, holder det med 25g eller må jeg ha 38g som blir en del dyrere? Har god pumpe men det monner jo ikke til 2.6 dekk.

Har verktøy men men mangler kjedekutter, noen kule enkle ting her eller må jeg bytte og erstatte alt med nytt verktøy?

Ormer til dekkpunktering er det noe som funker bedre enn andre?

Redigert av JoachimV; 10/08/2020 08:10.

Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: JoachimV] #2621427 10/08/2020 08:30
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Sekk!?!? Hihihi. HOhoho. altså... Ingen bruker sekk lenger!

25 gram patroner, ekstra slange og pluggesett i en vanntett pose stroppet fast til ramma. Pumpe med verktøy (OneUp 100cc med OneUp-verktøy og kjedelås) i pumpeholder. OneUp-pumpa funker også som CO2-adapter.

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: JoachimV] #2621431 10/08/2020 08:38
N
Ndreas Offline
Ivrig
Ivrig
N
Glad i drikkepose så jeg kjører sekk.
Har et ekstra girøre, slange, pluggsett, pumpe og dekkspaker i sekken sammen med et unbraco-sett. Og godteri da, ofte en pose øffer fleskesvor au.

Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: Ndreas] #2621436 10/08/2020 08:47
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Sitat: Ndreas
Har et ekstra girøre, slange, pluggsett, pumpe og dekkspaker i sekken sammen med et unbraco-sett. Og godteri da, ofte en pose øffer fleskesvor au.

Får drikkepose i rumpetaske. ICON_SMILE Og så er det alltid mulighet å fylle på underveis.

-Kristian
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: JoachimV] #2621438 10/08/2020 08:50
J
JoachimV Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
J
Haha.. Bare hyggelig å kunne bidra til en llettere og lystig start på uka.. ICON_LAUGH

1,5 sesong ute av endurokjøret og jeg har visst gått glipp av endel.. Men det var og formålet med tråden...

Drikkeflaskeplassen min er "dessverre" byttet ut med batteri.. ICON_BLUSH Kan sikkert få til noe feste andre plasser.

Er det denne, det står 20g men du får plass til 25g?

Kjører dere med drikkeflasker?

Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: baronKanon] #2621441 10/08/2020 08:52
sykkeloyvind Offline
More than words
More than words
Sitat: baronKanon
Sitat: Ndreas

Får drikkepose i rumpetaske. ICON_SMILE Og så er det alltid mulighet å fylle på underveis.

Jeg må innrømme at jeg trives bedre med en liten drikkesekk enn en drikke-rumpetaske. Slike rumpetasker må strammes en del rundt livet for å sitte godt nok, synes jeg. Liker også å spre vekten litt mer rundt enn å ha alt rundt hofta.

Personlig ville jeg hatt flaske, slange, miniverktøy og gasspatron/pumpe på ramma. Plugger i styret, eller i kranken, og så evt overskytende i baklommene på en SWAT-lignende bukse.

https://www.terrengsykkel.no/sykkel...stra-rygglommer-fra-7mesh-og-specialized

Evt Specialized sin smarte SWAT-vest, eller annen tilsvarende: https://www.terrengsykkel.no/sykkelklaer/test-av-specialized-swat-sykkelklaer

Redigert av sykkeloyvind; 10/08/2020 08:52.

Øyvind Aas
Kollisjonsdukke i permisjon
Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: JoachimV] #2621448 10/08/2020 09:01
B
BigBoben Offline
Avhengig
Avhengig
B
Jeg er veldig fornøyd med One Up EDC, både verktøy og pumpe med plugge-kit. Dette står alltid på sykkelen.
Pumpen får fort opp trykket igjen. Har hatt med patron også, men pumpen er såpass god og rask at har tatt av denne nå.

På min sønns HT fikk jeg testet OneUp sine ormer og Samurai sine ormer. Begge tetter bra, One Up var lettere å sette inn enn Samurai.
Har teipet en kjedelås til sykkelen etter en retur hjem uten kjede...
Ellers så varierer jeg mellom liten sekk m/ryggbeskyttelse eller kun ryggbeskyttelse alt etter lengden på tur,været og evt sesongbasert tilleggsutstyr(lykter, mer klær osv)
Føler ikke behov for å drasse med så mye mer. Kunne evt tatt med en slange. I det siste så ender det med at jeg bruker sekk, selv om det er "friere" og bedre å sykle uten sekk. Dette fordi jeg vil ha med mer enn en drikkeflaske, samt bruker hjelm med avtagbar kjeve til de morsomme nedkjøringene.
Sekk med kun litt vann, en jakke og evt slange merker man ikke mye av annet enn det litt store varme hoftebelte til Evoc.

Bruker en Bliss "tanktop" med ryggplate når jeg ikke har sekk. Denne har 2 lommer på siden. Sykler alltid med shorts som har lomme, til tlf og annet.
Eneste jeg ikke får med da er jakke. Eller får den alltids med...

Redigert av BigBoben; 10/08/2020 09:08.

Santa Cruz Megatower

Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: JoachimV] #2621449 10/08/2020 09:03
J
JoachimV Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
J
Drikke er ikke prioritert, fornøyd med Uswe Airborne 3L. Digg om jeg kan få alt teknisk på sykkelen så får jeg med lunch i den også. ICON_LAUGH

Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: JoachimV] #2621458 10/08/2020 09:40
P
Paulus Offline
Besatt
Besatt
P
Bruker bare ei pumpe. Det er så sjelden man river dekket av felgen nå til dags så da klarer du deg med pumpe. De gangene jeg har klart å rive dekket av felgen har jeg fått opp dekket med pumpe uten slange. Men har en slange med just in case.

Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: JoachimV] #2621495 10/08/2020 11:56
K
knutspeed Offline
Besatt
Besatt
K
jeg hadde begynt å venne meg til å kun ha med slange, pumpe, spak og multitool i ramma (SWAT), men i sommer så har jo været vært totalt mongo. Dermed har både sekk og rumpetaske blitt brukt igjen til å ha med full garderobe, og det suger.

Rumpetaske er ok så lenge man ikke laster for tungt, har testa med drikkeblæra 1 gang, og det likte jeg ikke. Sekken har det også med å klaske til meg i bakhodet når det blir bratt, samt at den klarer å dra (baggy) trøyer oppover ryggen så jeg må dra de ned hele tiden.

Vurderer seriøst å skaffe en ok rammebag til stisykkelen som kan holde regntøy og div. Vi får se.

Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: JoachimV] #2621510 10/08/2020 12:32
vids Offline
Ivrig
Ivrig
Sekker som ikke dunker deg i bakhodet er det jo plenty av. Hvorfor ikke bare skaffe en god en til de gangene du trenger det? Personlig har jeg aldri likt hvordan det ser ut å ha masse stash på ramma, men det er trendy nok så skal sikkert la seg gjøre å stroppe klær der også?

Og enig med de som sier at veldig tung rumpetaske er kjipt. Jeg har skaffet meg en camelback rumpetaske som jeg bruker på varme dager. Men da har jeg bare en halvliter i den og en halvliter på ramma, det går fint. Men noe mer så vil jeg heller ha sekk, det er tross alt mer komfortabelt. Føler meg tryggere med en sekk på ryggen også. Kanskje en konsekvens av å være i 40åra at man ikke ønsker brudd på viktige deler som ryggrad?

..Megatower v2..
::Vidar::
Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: JoachimV] #2621521 10/08/2020 13:01
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Jeg bruker ryggplate når det må til, men sekk har jeg vaksinert meg mot.

-Kristian
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: JoachimV] #2621526 10/08/2020 13:11
E
Eivel Offline
Entusiast
Entusiast
E
Enig med Øyvind og flere angående drikkepose i rumpetaske, når den blir tung føler jeg at jeg må stramme den ganske mye for å få den til å sitte og da forsvinner komforten for meg.
Jeg synes rumpetaske er topp på turer av kortere varighet og bruker den sikkert på 80% av stiturene mine, da med en flaske i ramma. Men på lengre turer når jeg trenger mer drikke og gjerne også mat foretrekker jeg sekk.

Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: vids] #2621529 10/08/2020 13:28
K
knutspeed Offline
Besatt
Besatt
K
Sitat: vids
Sekker som ikke dunker deg i bakhodet er det jo plenty av. Hvorfor ikke bare skaffe en god en til de gangene du trenger det?

Har brukt opp noen sekker, er på min andre Evoc nå. Tror det er noe med at jeg er et langt bengel, og at den blir sittende for høyt eller noe. Lurer litt på å prøve en slik USWE som har skulderrem i kryss foran på brystet. Har en kompis med tilsvarende anatomi, og han skryter veldig av den.

Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: JoachimV] #2621533 10/08/2020 14:21
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Evoc går alltid i bakhodet, USWE og andre er bedre. Har nok noe med Evoc sine seler å gjøre.

-Kristian
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: JoachimV] #2621538 10/08/2020 14:31
ØysteinS Offline
Ivrig
Ivrig
Har USWE Airborne 9 og Patriot 15 (med ryggplate). Intet ved meg er #enduro, men storveis nøgd med USWE, såpass at jeg har aldri vurdert å bruke min Evoc-sekk, som jeg kjøpte rett før jeg hørte skryt av USWE. Madammen ble svært positiv til konseptet etter hun lånte min 9-liter på stitur i sommer.

Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: baronKanon] #2621575 10/08/2020 19:41
erikskon Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Ler meg ihjel her. Hvem sykler rundt med pumper, slanger og halve verktøyboden i 2020? 1) slutt å punkter og ødelegg ting 2) bo i marka sånn at om du klæbber til punkt 1 så bare går du hjem. #barebonebiking.

Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: erikskon] #2621586 10/08/2020 20:45
J
JoachimV Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
J
Sitat: erikskon
Ler meg ihjel her. Hvem sykler rundt med pumper, slanger og halve verktøyboden i 2020? 1) slutt å punkter og ødelegg ting 2) bo i marka sånn at om du klæbber til punkt 1 så bare går du hjem. #barebonebiking.

1. I wish...
2. Jeg "bor i marka", blir fort lei av å sykle rundt huset.

Apropo punktering, hva brukes av dekkinnsats for tida? Huck Norris var vel 2017 eller deromkring eller, CrushCore er det innafor i 2020?

Redigert av JoachimV; 10/08/2020 20:46.

Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: JoachimV] #2621599 10/08/2020 21:49
B
BigBoben Offline
Avhengig
Avhengig
B
Cushcore er bra.
Rimpact er det flere som bruker, inkludert meg selv, og ikke hørt mye negativt om dette. Selv er jeg veldig fornøyd.

Santa Cruz Megatower

Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: JoachimV] #2621603 10/08/2020 22:54
larsdx Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sekk er fælt! Har en Evoc-sekk men er enig i at den slår i hodet.

Race Face Stash tool wrap
Flaske og pumpe som blåser opp store dekk festet til flaskestativet.
Rumpetaske (legger ting som må bli med fra en sykkel til en annen her).

Prøver planlegge turene sånn at jeg er innom et vann / bekk der jeg kan fylle flaska. Om jeg vet det blir vanskelig og skal være ute lenge så blir det en drikkesekk fra camelback.

Har en veldig kjekk "endurovest" med ryggbeskyttelse og også avtakbar beskyttelse foran.

Sykler ikke enduro, men later som jeg sykler fort på stravasegment få andre sykler.

Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: JoachimV] #2621606 10/08/2020 23:37
DesmoSkier Online
Besatt
Besatt
Snakker vi skikkelig konkurranse-Enduro her, eller bare "Enduro"?

Jeg sykler med Evoc-sekk det meste av tiden. De sitter fint på ryggen min og slår meg aldri i bakhodet, men vi har vel alle forskjellig kropp antar jeg. Evoc designet muligens sekk for min kropp, evt. for halvfeite engelskmenn. Jaja ICON_WINK Har en Stage 12L for normal sommersykling og en FR Trail 20L for lengre turer/når temperaturen tilsier at jeg skal ha med ekstra klær.

Jeg tar av og til noen turer uten sekk og bare med en vannflaske, men da er jeg aldri langt fra sivilisasjonen. Om det blir trøbbel så er det bare å dytte til nærmeste t-bane, men jeg skal vurdere litt ramme-montert nødhjelp for slikt bruk. Da blir det i så fall pumpe, dekkplugger, og et lite multiverktøy. Men ingen av syklene mine tar mer enn 1 flaske så da må vannfylling planlegges, det blir jo enda et moment jeg kan være foruten ved å kjøre sekk/drikkepose.
Sånn generelt liker jeg ikke å sykle med sekk når det er veldig varmt, men i kjølig vær gjør det meg ingenting. Det har vært digg med noen 1-2-timers turer uten sekk i sommer, det skal jeg innrømme ICON_SMILE

Men når jeg sykler langtur kunne jeg aldri tenke meg å dra hjemmefra uten en god del selvhjelp-stæsh.
Da blir det sekk. Med pumpe, multiverktøy m/kjedekutter, Leatherman, dekkspaker, dekkplugger, slange, kjedelås, kjedeledd, ventilkjerne, girøre, bremseklosser, førstehjelp, jakke, ekstra hansker. Og mat....

På våren, eller etter en storm, har jeg med sag i sekken for å kunne rydde nedfall som ligger over stien. Det kan flere vurdere ICON_WINK

Helge
Strava
Kjøper: XG-1199-kassett, send PM ICON_SMILE
Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: DesmoSkier] #2621608 11/08/2020 00:11
J
JoachimV Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
J
Sitat: BigBoben
Cushcore er bra.
Rimpact er det flere som bruker, inkludert meg selv, og ikke hørt mye negativt om dette. Selv er jeg veldig fornøyd.

Takker, interessant, noe uvøren teknikk etter en pause har gått veldig hardt utover bakfelgen, må få orden på dette å kunne kjøre slangeløst igjen.

Sitat: larsdx

Prøver planlegge turene sånn at jeg er innom et vann / bekk der jeg kan fylle flaska. Om jeg vet det blir vanskelig og skal være ute lenge så blir det en drikkesekk fra camelback.

Har en veldig kjekk "endurovest" med ryggbeskyttelse og også avtakbar beskyttelse foran.

Sykler ikke enduro, men later som jeg sykler fort på stravasegment få andre sykler.

Etter noen år med en Evoc Enduro 16l er det ikke mye bry med USWE Airborne 3l. Nå som jeg har en plan på å få alt teknisk på sykkelen blir den enda mer helt super med plass til snacks/liten lunch uten å måtte prioritere annet.

Hvilken endurovest?

Den toolwrapen så kjekk ut men må da gå an å finne noen andre budsjettstropper?

Sitat: DesmoSkier

Men når jeg sykler langtur kunne jeg aldri tenke meg å dra hjemmefra uten en god del selvhjelp-stæsh.
Da blir det sekk. Med pumpe, multiverktøy m/kjedekutter, Leatherman, dekkspaker, dekkplugger, slange, kjedelås, kjedeledd, ventilkjerne, girøre, bremseklosser, førstehjelp, jakke, ekstra hansker. Og mat....

På våren, eller etter en storm, har jeg med sag i sekken for å kunne rydde nedfall som ligger over stien. Det kan flere vurdere ICON_WINK

Jeg har gjort mine bidrag som listefyll i enduro, nå er jeg påmeldt ElDuro med hele 3 påmeldte i klassen så da ville det vært dumt om det ble det rittet som ble stående DNF.. ICON_BLUSH ICON_LAUGH ICON_TONGUE

Det med sekk er avklart, må bare få reorganisert meg med nytt stash på sykkelen. Selvom jeg ikke satser på enduro så er det dette ene rittet og det jeg har holdt på med som passer veldig bra med min type sykling og det å kunne klare seg med å være selvforsynt. Murphy's tar aldri feil. Det jeg har er gammelt eller blitt borte. Merida kom med verktøy under setet men det er blitt grisete og rustent allerede etter en halv sesong. Mangler også kjedekutter.

Det blir OneUp pakka. Da må jeg i tillegg bare ha kjedelås, slange, påfyll med ormer (har Blackburn PÅ sykkelen!!!), mulig en liten flaske guffe, girøre kan jeg vurdere. Da skal jeg klare meg. ICON_LAUGH

Takker for alle innspill. Kom gjerne med flere om det er noe. ICON_SMILE

Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: DesmoSkier] #2621613 11/08/2020 05:50
B
BigBoben Offline
Avhengig
Avhengig
B

Jeg sykler med Evoc-sekk det meste av tiden. De sitter fint på ryggen min og slår meg aldri i bakhodet, men vi har vel alle forskjellig kropp antar jeg. Evoc designet muligens sekk for min kropp, evt. for halvfeite engelskmenn. Jaja ICON_WINK Har en Stage 12L for normal sommersykling og en FR Trail 20L for lengre turer/når temperaturen tilsier at jeg skal ha med ekstra klær.

Jeg tar av og til noen turer uten sekk og bare med en vannflaske, men da er jeg aldri langt fra sivilisasjonen. Om det blir trøbbel så er det bare å dytte til nærmeste t-bane, men jeg skal vurdere litt ramme-montert nødhjelp for slikt bruk. Da blir det i så fall pumpe, dekkplugger, og et lite multiverktøy. Men ingen av syklene mine tar mer enn 1 flaske så da må vannfylling planlegges, det blir jo enda et moment jeg kan være foruten ved å kjøre sekk/drikkepose.
Sånn generelt liker jeg ikke å sykle med sekk når det er veldig varmt, men i kjølig vær gjør det meg ingenting. Det har vært digg med noen 1-2-timers turer uten sekk i sommer, det skal jeg innrømme ICON_SMILE

Støttes den siste linjen her! Som småbarnsfar som sykler kortere turer utpå kvelden, så har jeg kunne klart meg godt uten en sekk på tur. MEN det og ta med en liten sag i en liten sekk, spesielt på våren er gull!
Gikk fra 16L Blackline til den minste Evoc med ryggskinne. Sitter godt og slår meg ikke i bakhodet. Men har samme kroppsfasong som nevnt fra DesmoSkier, kanskje derfor.

Men når vi snakker sekk vs rumpetaske vs ingenting. Jeg er borti og vurderer taske.
For eneste jeg ikke får med på tur uten sekk er jakke. Evt litt næring til.
Hva anbefales?

Trådstarter har valgt gode løsninger, One Up er jeg kjempefornøyd med. Om du vil prøve Rimpact, ta kontakt med Plan A sykler. Veldig lett å montere, iforhold til CC som er noe vanskligere har jeg skjønt. (kanskje bedre nå med det nye VCC-verktøyet ?)

Santa Cruz Megatower

Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: JoachimV] #2621625 11/08/2020 06:59
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
CushCore er veldig lett. Med Bead-dropper er det faktisk ganske bra. Man må få teknikken inn, og da går det som en lek. Husk bare å strekke skikkelig før montering.

-Kristian
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: BigBoben] #2621628 11/08/2020 07:04
P
Paulus Offline
Besatt
Besatt
P
Må være enklere å knyte jakken rundt livet enn å bruke rumpetaske for å frakte en jakke.

Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: Paulus] #2621631 11/08/2020 07:11
B
BigBoben Offline
Avhengig
Avhengig
B
Sitat: Paulus
Må være enklere å knyte jakken rundt livet enn å bruke rumpetaske for å frakte en jakke.

Jauv, men med litt mer næring ,som drikke , så blir en taske fort bedre.
Klarer man kanskje frakte med en chinguard bak på rumpetaske, på en slik måte at det er ok og sykle transport asfalt til/fra og lett sti/grusveg opp?
Det å ha den på styre funker, men er litt i veien..

Santa Cruz Megatower

Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: JoachimV] #2621645 11/08/2020 07:45
J
JoachimV Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
J
Sitat: BigBoben

Støttes den siste linjen her! Som småbarnsfar som sykler kortere turer utpå kvelden, så har jeg kunne klart meg godt uten en sekk på tur. MEN det og ta med en liten sag i en liten sekk, spesielt på våren er gull!
Trådstarter har valgt gode løsninger, One Up er jeg kjempefornøyd med. Om du vil prøve Rimpact, ta kontakt med Plan A sykler. Veldig lett å montere, iforhold til CC som er noe vanskligere har jeg skjønt. (kanskje bedre nå med det nye VCC-verktøyet ?)

Nå trenger ikke jeg sag for å overleve men har byttet ut en sliten Fiskars med en Bahco til nesten halve prisen. Fiskars er god men dyr.

Rimpact leste jeg meg opp til at går opp til 35mm. Jeg har 37mm atm.
Sitat: baronKanon
CushCore er veldig lett. Med Bead-dropper er det faktisk ganske bra. Man må få teknikken inn, og da går det som en lek. Husk bare å strekke skikkelig før montering.

Hva er Bead-Dropper?

Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: JoachimV] #2621664 11/08/2020 08:26
G
gabbar Offline
Entusiast
Entusiast
G

Redigert av gabbar; 11/08/2020 08:27.
Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: gabbar] #2621690 11/08/2020 09:57
J
JoachimV Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
J
Sitat: gabbar

Takk og god morgen til deg også...

Re: Enduro Survival kit, hva er trendy og funker? [Re: JoachimV] #2621794 11/08/2020 16:50
larsdx Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: JoachimV

Sitat: larsdx

Etter noen år med en Evoc Enduro 16l er det ikke mye bry med USWE Airborne 3l. Nå som jeg har en plan på å få alt teknisk på sykkelen blir den enda mer helt super med plass til snacks/liten lunch uten å måtte prioritere annet.

Hvilken endurovest?

Den toolwrapen så kjekk ut men må da gå an å finne noen andre budsjettstropper?

USWE-sekken vekket havelysten i meg.

Bruker Fox Baseframe. Den er for varm nå, men det går om man føler man må. Vår / høst er den helt perfekt.

Toolwrap finnes sikkert i budsjett. Jeg er ikke så flink til å handle på budsjett. Føler vel generelt jeg har brukt dustete mye penger på å finne løsninger som funker uten sekk, så hade sikkert vært lurere å kjøpe noe ala den USWE-sekken og forhåpentlig være "ferdig snakka".

Side 1 av 2 1 2

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå