Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Verdt oppgraderingen?

Re: Verdt oppgraderingen? [Re: Havre] #2619371 26/07/2020 12:00
Sepeda Offline
Marka-speider
Marka-speider
Sitat: Havre
Blir litt som å fly Qantas isteden for SAS for meg. Statistisk sett er sjansen for ulykker mindre, men forskjellen er minimal.

Og så er det ikke alltid så lett å mene noe, når man ikke har erfaring med det ICON_SMILE

De av oss som har syklet mange år både med slange og slangeløst på landeveien, har som regel en klar formening om forskjeller, herunder fordeler og ulemper. Begge systemer har sine.

Som nevnt, tror ikke jeg heller at det er avgjørende for trådstarter ICON_SMILE

Re: Verdt oppgraderingen? [Re: Sepeda] #2619383 26/07/2020 12:55
H
Havre Offline
Besatt
Besatt
H
Sitat: Sepeda
Sitat: Havre
Blir litt som å fly Qantas isteden for SAS for meg. Statistisk sett er sjansen for ulykker mindre, men forskjellen er minimal.

Og så er det ikke alltid så lett å mene noe, når man ikke har erfaring med det ICON_SMILE

De av oss som har syklet mange år både med slange og slangeløst på landeveien, har som regel en klar formening om forskjeller, herunder fordeler og ulemper. Begge systemer har sine.

Ganske lett å mene noe om punkteringer når jeg har punktert 1 gang siden 2014 på landevei av den type guffe stopper. Skulle jeg ha kjøpt slangeløst for å punktere 1 gang mindre i snitt per snart 7 sesonger?

Også begrenset hvor mye personlig erfaring har å si her - anekdoter er anekdoter og ikke statistisk signifikante som det heter (det gjelder da selvsagt også mine erfaringer).

Så argumenterer jeg ikke i mot slangeløst hvis det er det du antyder. Jeg har kun spesifikt kommentert angående punkteringer.

Redigert av Havre; 26/07/2020 12:56.
Side 2 av 2 1 2

Moderator  support, Valentino