Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 4 av 4 1 2 3 4

Ritt etter 15. juni

Trysil-Knut rittet (Re: Ritt etter 15. juni) [Re: Syklus] #2712773 04/07/2022 04:42
E
eOpseth Offline
Ivrig
Ivrig
E
Litt synd at terrengparti #2 blir så preget av det våte været, og at det blir en del løping gjennom der. Men greit med et lite avbrekk på den lange ferden rundt sjøen, så absolutt. Noen oppfattet dette partiet som vel teknisk, jeg for min del syntes det var fint og skulle gjerne testet det i tørr utgave.

Digger også at rittet nå drar seg oppunder 3 timer.

Hørte snakk om at det var noe planlegging av et avbrekk mellom dagens stiparti #1 og #2 også for neste år muligens?

It is by riding a bicycle that you learn the contours of a country best, since you have to sweat up the hills and can coast down them – Ernest Hemingway
Trysil-Knut rittet (Re: Ritt etter 15. juni) [Re: eOpseth] #2712782 04/07/2022 06:55
Gew88 Offline
Veteran
Veteran
Sitat: eOpseth
Litt synd at terrengparti #2 blir så preget av det våte været, og at det blir en del løping gjennom der. Men greit med et lite avbrekk på den lange ferden rundt sjøen, så absolutt. Noen oppfattet dette partiet som vel teknisk, jeg for min del syntes det var fint og skulle gjerne testet det i tørr utgave.

Digger også at rittet nå drar seg oppunder 3 timer.

Hørte snakk om at det var noe planlegging av et avbrekk mellom dagens stiparti #1 og #2 også for neste år muligens?

Synes ikke partiet var spesielt teknisk krevende, men akkurat bløthølene der var både tunge fysisk og med gamle klopper måtte man av sykkelen noen steder. Med nye klopper 2-3 steder der blir nok det veldig bra. Hjelper og med litt mindre nedbør. ICON_SMILE

Side 4 av 4 1 2 3 4

Moderator  support