Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 4 av 4 1 2 3 4

Grusracer - mest for pengene

Re: Grusracer - mest for pengene [Re: parob] #2605989 08/05/2020 08:44
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 510
Haakonseng Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 510
Heisann!

Vurderer sterkt en Hard Rocx Gravel Grinder GT2, noen med erfaringer på denne? Kan jeg på 178 trives på en 56?
Er den verdt 20,000? evt 15,000?

Liker: mulighet for 2.25 ice spiker med skjermer og 2.35 terrengdekk, karbongaffel, gjennomgående akslinger

Liker ikke: vekt ~10kg, apex 1 er kanskje ikke best på snø/gjørme?

Eller er GX interceptor et mye bedre valg?
https://www.xxl.no/white-gx-interceptor-grx600-1x11-20-grussykkel-unisex/p/1169358_1_style

Redigert av Haakonseng; 08/05/2020 09:14.
Re: Grusracer - mest for pengene [Re: Haakonseng] #2606008 08/05/2020 09:47
Registrert: Nov 2014
Innlegg: 12,979
Sepeda Offline
Marka-speider
Offline
Marka-speider
Registrert: Nov 2014
Innlegg: 12,979
Rett sykkel for deg er G3x.

Men når det er sagt, er Hard Rocx'n så vidt jeg vet den eneste enkelt tilgjengelige og fortsatt rimelig kjappe blandeveissykkel med reell plass til piggdekk 27.5x2.25 under heldekkende skjermer, dersom det er noe du ønsker.

Sørensen Edition er pen. Hard Rocx-logoen burde vært byttet ut med Sørensen, spør du meg.

Nye GT1 2020 er også pen.

Sånn, et innlegg helt uten hensyn til pris, geometri eller komponenter, kun looks.

Re: Grusracer - mest for pengene [Re: Sepeda] #2606015 08/05/2020 09:56
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 510
Haakonseng Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 510
Sitat: Sepeda
Rett sykkel for deg er G3x.

Men når det er sagt, er Hard Rocx'n så vidt jeg vet den eneste enkelt tilgjengelige og fortsatt rimelig kjappe blandeveissykkel med reell plass til piggdekk 27.5x2.25 under heldekkende skjermer, dersom det er noe du ønsker.

Sørensen Edition er pen. Hard Rocx-logoen burde vært byttet ut med Sørensen, spør du meg.

Nye GT1 2020 er også pen.

Sånn, et innlegg helt uten hensyn til pris, geometri eller komponenter, kun looks.


ICON_SHOCKED Fin sykkel!

Jeg ønsker hvertfall store hjul, slik som OPEN WI.DE sykkelen.

Hva er spesielt med Sørensen edt. gitt prisen?

Og noen formening om size 56 for en på 178?

[Linket bilde]

Re: Grusracer - mest for pengene [Re: Haakonseng] #2606024 08/05/2020 10:07
Registrert: Nov 2014
Innlegg: 12,979
Sepeda Offline
Marka-speider
Offline
Marka-speider
Registrert: Nov 2014
Innlegg: 12,979
Sitat: Haakonseng
Hva er spesielt med Sørensen edt. gitt prisen?

Rundt 500 gram ICON_SMILE

Enkelte andre komponenter, annen farge, Limited Edition...

Grand Patron thewizard kan sikkert svare bedre. Han vet også alt om Open U.P. og Wi.DE.

Om din preferanse er spesifikt brede dekk og alternativer i den anledning, vil jeg uansett heller anbefale tråden Bukkestyre og klaring for 50+mm dekk. En viss fare for at vi sporer av denne økonomitråden med kostbare doninger som Open brokenheart

Re: Grusracer - mest for pengene [Re: Haakonseng] #2606043 08/05/2020 10:33
Registrert: Feb 2002
Innlegg: 20,828
sykkeloyvind Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Feb 2002
Innlegg: 20,828
Sitat: Haakonseng


Og noen formening om size 56 for en på 178?




For stor ville jeg ha sagt. For 178 ville jeg sagt 54.


Øyvind Aas
Kollisjonsdukke i permisjon
Re: Grusracer - mest for pengene [Re: sykkeloyvind] #2606049 08/05/2020 10:54
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 510
Haakonseng Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 510
Sitat: sykkeloyvind
Sitat: Haakonseng


Og noen formening om size 56 for en på 178?




For stor ville jeg ha sagt. For 178 ville jeg sagt 54.


Det jeg var redd for.

Re: Grusracer - mest for pengene [Re: Haakonseng] #2606131 08/05/2020 14:27
Registrert: Dec 2011
Innlegg: 519
altitude Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
Registrert: Dec 2011
Innlegg: 519
Sitat: Haakonseng


Og noen formening om size 56 for en på 178?



Er 177 cm. Har en Fuji Cross 56 som jeg synes er litt i overkant stor for meg. Har Cannondale Supersix (gammel ramme) 54 og en Specialized Diverge Comp, også 54, og disse synes jeg har perfekt størrelse for meg. Spec sin bikefit/måling før kjøp av Diverge-en plasserte meg mellom 54 og 56, men med bakgrunn i erfaringene fra Fuji-en valgte jeg å runde av nedover. Men ulik geometri på ulike sykler kan vel gjøre at noen modeller både kan være større eller mindre enn 54 og likevel passe deg.

Redigert av altitude; 08/05/2020 14:28.
Re: Grusracer - mest for pengene [Re: Sepeda] #2606192 08/05/2020 22:23
Registrert: Aug 2011
Innlegg: 32
T
tommyfo Offline
Fersking
Offline
Fersking
T
Registrert: Aug 2011
Innlegg: 32
Sitat: Sepeda
Sitat: Kalopsia
White GX Pro 20


Har ikke sett geometrien for denne, men uansett en solid oppgradering fra Whites tidligere modeller.


Her er geometrien for de som er interessert:
GX Pro S/48cm M/51cm L/56cm XL/58cm
Reach 378mm 386mm 394mm 402mm
Stack 551mm 580mm 599mm 625mm
Head Tube Angle 70° 71,5° 71,5° 72°
Bottom Bracket Drop 70mm 70mm 70mm 70mm
Wheelbase 1030mm 1034mm 1048mm 1059mm
Chainstay Lenght 430mm 430mm 430mm 430mm
Head Tube Lenght 135mm 160mm 180mm 205mm
Top Tube Lenght 541mm 558mm 572mm 587mm
Seat Tube Angle 73,5° 73,5° 73,5° 73,5°

Re: Grusracer - mest for pengene [Re: Haakonseng] #2606201 09/05/2020 00:57
Registrert: Jun 2010
Innlegg: 1,256
E
EspenS Offline
Veteran
Offline
Veteran
E
Registrert: Jun 2010
Innlegg: 1,256
Sitat: Haakonseng
Heisann!

Vurderer sterkt en Hard Rocx Gravel Grinder GT2, noen med erfaringer på denne? Kan jeg på 178 trives på en 56?


Hard Rocx selv angir indikativ størrelse på GT-modellene ved at deres 56 typisk vil kunne passe for de mellom 180 og 187, se f eks tabell her. Virker som 54 vil kunne passe bedre, eller kanskje til og med 52 for de som liker litt mindre med lengre stem osv.
https://hardrocx.no/no/bikes/p/gravel-grinder-gt2

Re: Grusracer - mest for pengene [Re: EspenS] #2606253 09/05/2020 10:47
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 510
Haakonseng Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 510
Sitat: altitude
Sitat: Haakonseng


Og noen formening om size 56 for en på 178?



Er 177 cm. Har en Fuji Cross 56 som jeg synes er litt i overkant stor for meg. Har Cannondale Supersix (gammel ramme) 54 og en Specialized Diverge Comp, også 54, og disse synes jeg har perfekt størrelse for meg. Spec sin bikefit/måling før kjøp av Diverge-en plasserte meg mellom 54 og 56, men med bakgrunn i erfaringene fra Fuji-en valgte jeg å runde av nedover. Men ulik geometri på ulike sykler kan vel gjøre at noen modeller både kan være større eller mindre enn 54 og likevel passe deg.

Sitat: EspenS
Sitat: Haakonseng
Heisann!

Vurderer sterkt en Hard Rocx Gravel Grinder GT2, noen med erfaringer på denne? Kan jeg på 178 trives på en 56?


Hard Rocx selv angir indikativ størrelse på GT-modellene ved at deres 56 typisk vil kunne passe for de mellom 180 og 187, se f eks tabell her. Virker som 54 vil kunne passe bedre, eller kanskje til og med 52 for de som liker litt mindre med lengre stem osv.
https://hardrocx.no/no/bikes/p/gravel-grinder-gt2


Hadde jeg kunnet velge hadde det blitt en 54, men her er det snakk om en 56 overligger til god pris. Men det hjelper ikke med god pris dersom den ikke passer. Jeg har uansett gått for den og må bare selge den videre dersom det viser seg at den blir for stor. Kan prøve et kortere stem som 100 eller 90mm først, men dersom det blir lite synlig setepinne er det kjipt, spesielt mtp komforten i en alu ramme.

Re: Grusracer - mest for pengene [Re: Sepeda] #2606277 09/05/2020 14:10
Registrert: Jun 2007
Innlegg: 2,265
thewizard Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
Registrert: Jun 2007
Innlegg: 2,265
Sitat: Sepeda
Sitat: Haakonseng
Hva er spesielt med Sørensen edt. gitt prisen?

Rundt 500 gram ICON_SMILE

Enkelte andre komponenter, annen farge, Limited Edition...

Grand Patron thewizard kan sikkert svare bedre. Han vet også alt om Open U.P. og Wi.DE.

Om din preferanse er spesifikt brede dekk og alternativer i den anledning, vil jeg uansett heller anbefale tråden Bukkestyre og klaring for 50+mm dekk. En viss fare for at vi sporer av denne økonomitråden med kostbare doninger som Open brokenheart



Vi fikk på Easton krank, denne er vel 250g lettere alene, og litt finere drev. Litt finere setepinne. I tillegg fikk vi den levert med Panaracer SK dekk. Disse er veldig fine og litt lettere enn WTB Horizon.


_________________________

Grand Patron
Sørensen Sykler
kim@sorensensykler.no
www.sorensensykler.no
Oslo






Re: Grusracer - mest for pengene [Re: Sepeda] #2632854 14/10/2020 12:16
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 6,296
parob Offline OP
Søk hjelp!
OP Offline
Søk hjelp!
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 6,296
Sitat: Sepeda
Gratulerer!

Cube er tysk kvalitet, og Nuroad er en moderne ramme med de siste standardene.

Håper du blir fornøyd med TRP Spyre og ikke opplever problemer på vinterstid. I motsatt fall, er heldigvis oppgradering til hydraulikk rimeligere enn før, nå som siste Tiagra er fullhydraulisk gruppe (ST-4720 for større hender, 4725 for mindre hender).

Liker at Cube har spandert den mer kostbare, slangeløse versjonen av G-One Allround fremfor rimeligere slangeversjon eller OEM. Ser at felgene RA 0.8 CX av enkelte forhandlere og i diverse fora omtales som egnet for slangeløst oppsett, uten at jeg kan se at Cube har bekreftet det. Verdt å sjekke med forhandler, om du er interessert.


10 måneder og 1500km med denne sykkelen nå, og alt er helt strøkent. Ingen problemer med de mekaniske TRP Spyre bremsene heller, og alt jeg har behøvd å gjøre (hittil) er å justere tønna for å stramme wiren litt for å ta inn klosseslitasje.
Meget godt fornøyd med G-One Allround også. Tette og fine som slangeløst, ruller godt, behagelig på alle underlag.


Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Re: Grusracer - mest for pengene [Re: Sepeda] #2633326 17/10/2020 14:50
Registrert: Aug 2020
Innlegg: 251
T
torbus Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
T
Registrert: Aug 2020
Innlegg: 251
Sitat: Sepeda

Men når det er sagt, er Hard Rocx'n så vidt jeg vet den eneste enkelt tilgjengelige og fortsatt rimelig kjappe blandeveissykkel med reell plass til piggdekk 27.5x2.25 under heldekkende skjermer, dersom det er noe du ønsker.



Vet noen hvor store dekk i 700C det er mulig å få på denne?

Etter at jeg kjøpte GT2 har det plutselig blitt gøy å sykle på landeveien, og jeg lurer derfor på om jeg skal skaffe et ekstra hjulsett og bruke det som sitter på til vintersykling.

Men jeg er litt usikker på hvor store dekk jeg i så fall har plass til. Kommer nok til å gå for noe rundt 35mm, men det hadde vært greit å vite hva det er plass til.

Re: Grusracer - mest for pengene [Re: torbus] #2633334 17/10/2020 17:08
Registrert: Nov 2014
Innlegg: 12,979
Sepeda Offline
Marka-speider
Offline
Marka-speider
Registrert: Nov 2014
Innlegg: 12,979
Sitat: torbus
Vet noen hvor store dekk i 700C det er mulig å få på denne?

[Linket bilde]

Hard Rocx GT kommer nå med 700c og Panaracer Gravel King 38 mm. Og som du ser, er det plass til mye mer.

Og hva viktigere er: Kudos til Hard Rocx for å skrive korrekt norsk ICON_COOL

Re: Grusracer - mest for pengene [Re: Sepeda] #2633373 18/10/2020 06:15
Registrert: Aug 2020
Innlegg: 251
T
torbus Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
T
Registrert: Aug 2020
Innlegg: 251
Takk for svar!

Ja, det ser jo ut til å være mer enn nok rom for store dekk, og uansett kommer jeg nok ikke til å gå over 38mm. Antar sykkelen tåler en del mer enn det også.

Da jeg kjøpte sykkelen, lå jeg nok på 70 % grus og fin sti, og 30 % asfalt. De siste to månedene har jeg ligget nærmere det omvendte. Synes i og for seg at det går fort også på asfalt, men det skyldes trolig null erfaring med annet enn terrengsykler. Det er nok mest nysgjerrigheten som driver meg i retning et større hjulsett med litt mer moderat dekkbredde. Møter jo andre på grussykkel i marka, men det er sjelden jeg møter noen med i nærheten av like brede dekk som meg.

Dessuten er jeg ærlig talt litt skeptisk til om hjula mine vil tåle meg på bikepacking-turer når våren kommer. Stans oppgir maksvekten på rytteren til 86 kilo, og jeg veier 88. Med 7-8 kilo bagasje begynner jeg kanskje å tyne grensen for hva hjula tåler før eikene begynner å gi etter.

Så spørsmål nummer 2: Noen som kan anbefale et bra 700c-hjulsett som både tåler en litt tung rytter (+ bagasje), og hvor jeg har muligheten til å eksperimentere litt med ulik dekkbredde? Noe som både tar mer typiske landeveisdekk, og dekk opp til 38-40mm, hadde vært ideelt. Da jeg er såpass ny med dette hadde det vært greit å prøve litt ulikt for å se hva jeg foretrekker. 700c gir bedre forutsetninger for eksperimentering enn 650b.

Har såvidt snust på disse fra Hunt. Mener at jeg leste i en anmeldelsen at de tar dekk mellom 28-40mm.

https://www.sykkelkomponenter.no/products/hunt-4season-gravel-disc-v3-cxroadgravel-hjulsett

Redigert av torbus; 18/10/2020 06:19.
Re: Grusracer - mest for pengene [Re: torbus] #2633380 18/10/2020 07:57
Registrert: Nov 2014
Innlegg: 12,979
Sepeda Offline
Marka-speider
Offline
Marka-speider
Registrert: Nov 2014
Innlegg: 12,979
Sitat: torbus
Synes i og for seg at det går fort også på asfalt, men det skyldes trolig null erfaring med annet enn terrengsykler.

Du tar ikke feil ICON_SMILE

[Linket bilde fra image-cdn.landevei.no]

Landevei har som kjent testet grundig nettopp en Hard Rocx GT mot Cannondale Supersix i Gravel-sykkel mot aerosykkel.

Anbefaler å abonnere og lese testen i sin helhet. Det er åpenbart forskjeller, men konklusjonen lyder...

Sitat: Landevei/Øyvind
En grusgående blandeveissykkel kan komme ganske så nærme en rendyrket aeroracer i fart med et godt hjulsett og god sittestilling. Så ja, blandeveissykkelen holder.

Så det er bare å kose seg på landeveien.

Sitat: torbus
Det er nok mest nysgjerrigheten som driver meg i retning et større hjulsett med litt mer moderat dekkbredde. Møter jo andre på grussykkel i marka, men det er sjelden jeg møter noen med i nærheten av like brede dekk som meg.

Brede dekk har sine fordeler, men trenden med 650b/27,5" dekk på blandeveissykler synes å være i ferd med å dabbe av. Det er ikke tilfeldig at siste generasjon av din sykkel kommer med 700c og rundt 40 mm dekk. Det synes nå å være standard og et godt kompromiss mellom presisjon, grep, komfort og rullemotstand. Da kan man også enkelt bytte til landeveisdekk.

Så, ja. Jeg ville også investert i 700c hjul.

Verdt også å merke seg hva som skrives i den nevnte testen:

Sitat: Landevei/Øyvind
Har du en grov blandeveissykkel som eneste sykkel vil du i følge vår test fint kunne delta på roligere langturer sammen med andre landeveissyklister uten at du trenger å bruke veldig mye mer krefter. Investerer du i et ekstra landeveishjulsett i tillegg viser vår test at du  kan sykle like fort som om du hadde hatt en rendyrket landeveissykkel

Så altså, dette ustoppelige pratet om grus, grus, grus, gravel, gravel, gravel er en smulende misvisende. Vi snakker allsidige sykler som takler mange slags underlag.

Sitat: torbus
Dessuten er jeg ærlig talt litt skeptisk til om hjula mine vil tåle meg på bikepacking-turer når våren kommer. Stans oppgir maksvekten på rytteren til 86 kilo, og jeg veier 88.

Stan's felger er gjerne lette, men ikke alltid av de mest stive, hardføre og solide, og vektgrensen blir dermed ofte lav. Men Crest-hjulsettet på GT2 er så vidt jeg vet ikke standard, men bygget med andre nav og eiker. Jeg ville hørt med HardRocx hva de sier om vektgrense. Uansett opereres det med godt sikkerhetsmonn. Om man går over grensen, bryter ikke hjulet sammen, men hjulet vil kunne slites raskere. Vektbegrensning på 86 kg for hjul med 32 eiker høres uansett overraskende lavt ut.

Sitat: torbus
Så spørsmål nummer 2: Noen som kan anbefale et bra 700c-hjulsett som både tåler en litt tung rytter (+ bagasje), og hvor jeg har muligheten til å eksperimentere litt med ulik dekkbredde? (...).Har såvidt snust på disse fra Hunt.
https://www.sykkelkomponenter.no/products/hunt-4season-gravel-disc-v3-cxroadgravel-hjulsett

Hunt er anerkjente, håndbyggede hjul og Sykkelkomponenter er en god og pålitelig forhandler. Tror det er et godt valg. Versjonen i X-Wide er gjerne enda mer i takt med tiden.

Samtidig trenger hjul litt kjærlighet fra tid til annen, og handel hos en lokal fagforhandler eller hjulbygger med god service-ordning kan lønne seg i lengden om du bruker hjulene mye og hardt.

Lykke til!

Re: Grusracer - mest for pengene [Re: parob] #2633404 18/10/2020 13:42
Registrert: Aug 2020
Innlegg: 251
T
torbus Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
T
Registrert: Aug 2020
Innlegg: 251
Takk for godt og informativt svar, Sepeda!

Jeg kjøpte faktisk abonnent på Landevei i august, nettopp pga den artikkelen. ICON_SMILE

Re: Grusracer - mest for pengene [Re: Sepeda] #2633502 19/10/2020 09:44
Registrert: Nov 2014
Innlegg: 12,979
Sepeda Offline
Marka-speider
Offline
Marka-speider
Registrert: Nov 2014
Innlegg: 12,979
Sitat: Sepeda
Landevei har som kjent testet grundig nettopp en Hard Rocx GT mot Cannondale Supersix...

Systemsix! Systemsix!

ICON_BLUSH

Re: Grusracer - mest for pengene [Re: Sepeda] #2633503 19/10/2020 09:45
Registrert: Jan 2008
Innlegg: 461
L
larshkj Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
L
Registrert: Jan 2008
Innlegg: 461
Sitat: Sepeda

Sitat: torbus
Det er nok mest nysgjerrigheten som driver meg i retning et større hjulsett med litt mer moderat dekkbredde. Møter jo andre på grussykkel i marka, men det er sjelden jeg møter noen med i nærheten av like brede dekk som meg.

Brede dekk har sine fordeler, men trenden med 650b/27,5" dekk på blandeveissykler synes å være i ferd med å dabbe av. Det er ikke tilfeldig at siste generasjon av din sykkel kommer med 700c og rundt 40 mm dekk. Det synes nå å være standard og et godt kompromiss mellom presisjon, grep, komfort og rullemotstand. Da kan man også enkelt bytte til landeveisdekk.

Så, ja. Jeg ville også investert i 700c hjul.


Mine 2 cent om 650B vs 700c:

Jeg bestilte min Fairlight Secan med Hope 650B hjul og WTB Byway 47mm dekk - satt opp slangeløst. Etter et par måneder gikk jeg til innkjøp av Unaas AS-10 hjul som jeg satte opp slangeløst med G-One Allround 38mm. Forskjellen i rullemotstand var mindre enn jeg hadde trodd, og jeg har gått mer og mer tilbake til Hope hjulene med WTB Byway.
I år har jeg nesten utelukkende brukt Hope hjulene. Det ekstra volumet fra WTB dekkene er utrolig digg på grusveier, spesielt nå i høst hvor det har vært mye skogsdrift og dertil dårlige veier i marka. 650B hjulene virker faktisk litt raskere på grus enn 700c hjulene.
Neste sesong har jeg lyst til å prøve sykkelen med Continental RaceKing Protection 2.2 som scorer veldig bra mhp rullemotstand.
https://www.bicyclerollingresistance.com/mtb-reviews/continental-race-king-protection-2020

Unaas AS-10 har fått ny plass på Orbea Terra som blir levert med skikkelige tunge dråg av noen hjul.

Lars

Re: Grusracer - mest for pengene [Re: parob] #2633519 19/10/2020 10:13
Registrert: Aug 2020
Innlegg: 251
T
torbus Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
T
Registrert: Aug 2020
Innlegg: 251
Jeg har stilt spørsmål angående maksgrensen på dekk til Hard Roxc på mail. Jeg fikk utrolig utfyllende svar, så her snakker vi god kundebehandling!


Skal ikke gjengi hele svaret, men i tilfelle noen er interessert, kan jeg opplyse at GT1 og GT2 har følgende tall innenfor minimumskravet for tåoverlapp:

700x38c med skjermer.
700x43c uten skjermer.
 
Men deres erfaring er at det er plass til større dekk enn dette dersom man ikke tar hensyn til tåoverlappen. Blant annet fikk jeg se bilder av en GT2 utstyrt med Schwalbe G-one Bite 700x50.

(Jeg ser forresten at jeg oppga feil potensiell dekkbredde på Hunt-hjulsettet jeg linket til over. Det korrekte er at hjulsettet tar dekk mellom 28 og 50 mm).

Redigert av torbus; 19/10/2020 10:14.
Re: Grusracer - mest for pengene [Re: torbus] #2633952 21/10/2020 14:02
Registrert: Aug 2020
Innlegg: 251
T
torbus Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
T
Registrert: Aug 2020
Innlegg: 251
Sitat: torbus


(Jeg ser forresten at jeg oppga feil potensiell dekkbredde på Hunt-hjulsettet jeg linket til over. Det korrekte er at hjulsettet tar dekk mellom 28 og 50 mm).


Igjen oppga jeg feil tall. Det skulle være 23 til 50mm.

Jeg bestilte Hunt-settet. Lang leveringstid, men det gjør ikke noe nå som snart snøen kommer uansett. Så da har jeg god tid til å finne noen raske dekk.

Re: Grusracer - mest for pengene [Re: parob] #2634629 26/10/2020 11:35
Registrert: Aug 2020
Innlegg: 251
T
torbus Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
T
Registrert: Aug 2020
Innlegg: 251
Stilte også Hard Rocx spørsmål om vektgrensen Stans oppgir på sine sider. De tok kontakt med Stans for meg, og her er svaret fra Stans:

The Crest S1 max rider weight shown on our website (for complete wheels) is a mistake. It should be 113kg - 250lbs rider weight. So for you to have system weight of 125kg is no problem.

Hjula tåler altså betydelig mer enn det som står på Stans sine hjemmesider. ICON_SMILE

Side 4 av 4 1 2 3 4

Moderator  support, Valentino 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå