Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

sykkelselskaper i trøbbel

Re: sykkelselskaper i trøbbel [Re: bjarnetv] #2619857 30/07/2020 12:21
S
Stupfull Offline
Ringrev
Ringrev
S
Kan jo ha vært et pr stunt fra kindernay å da..

Re: sykkelselskaper i trøbbel [Re: Tommy D.] #2619859 30/07/2020 12:34
Stefan77 Offline
Besatt
Besatt
Sitat: Tommy D.
Dessverre får vel en si mtbmaniac... Så nære, og hadde vært artig med Mavic på "Norske" hender... Det sies at andreplass er "first looser", men her mener jeg det beviser at det bor noe stort i Kindernay!

Bra levert, spennende og kanksje mest utrolig at ikke akkurat dette er snappet opp av redaksjonen for den nyhetsverdien det er (eller er det kanskje det?) ;-)

T.

Kan du utdype vedr Kindernay. Prøvde de p overta mavic? Jeg skjønner ikke hva dere mener.

- Stefan
Re: sykkelselskaper i trøbbel [Re: Stupfull] #2619861 30/07/2020 12:39
S
Supermann Offline
Besatt
Besatt
S
Sitat: Stupfull
Kan jo ha vært et pr stunt fra kindernay å da..

Var også overrasket over fremstøtet fra Kindernay.

Det jeg ikke helt forstod er hvor de nødvendige økonomiske musklene var for å kunne gjennomføre en snuoperasjon med Mavic? Det er jo ikke sånn at Mavic plutselig ville begynt å tjene penger bare Kindernay hadde tatt over. De behøver nok litt nødhjelp før Kindernay kunne snudd skuta. Balansen i Kindernay er ikke sterk nok til å håndtere Mavic. Det var behov for en eller flere investorer med litt størrelse. Det er mye mulig dette var på plass i kulissene.

Mitt andre spørsmål er hvor sterke de er i fransk forretningsførsel? Kindernaygutta kan definitivt et og annet om hjul(og sykkelbransjen), men fransk forretningsførsel er ikke det samme som å drive business i Norge. Er noen kulturelle og juridiske utfordringer på veien som kunne blitt spennende.

Uansett hva som ligger bak så ønsker jeg Kindernay alt godt, og at de klarer å få produktene sine godt etablert i markedet.

Ut på tur!

Side 2 av 2 1 2

Moderator  support, Valentino