Jeg liker at den har litt egenart. Ikke at Noah er så unik, men skiller seg litt mer ut enn mange andre. En av få sykler noen virker til å mislike. Jeg liker det.
Finnes et bilde i 2019-tråden tror jeg. Burde vel muligens tatt et nytt da det er tatt i gangen med grusomt gult lys. Forsåvidt vokst litt på meg den belgiske versjonen jeg har, men litt for masete med rødt, svart, gult, hvitt og Campagnolo Bullet hjulsett. Blir vel helt svarte felger på meg også en dag. Som nok ville passet min også mye bedre.
Danke. Og som du ser har jeg liten peiling på ventilplassering og den slags. Haha. Salen er byttet ut. Helt svart. Ikke derfor, men den som sto på var for smal for meg. Synd da den var av ypperste kvalitet.
Lyst på integrert cockpit, men veldig usikker på størrelsen. Blitt så disiplinert på tøying den siste mnd´en at posisjonen har flyttet seg med minst 1cm hvis ikke 2cm forover uten at jeg har tenkt på det. Selv med 12cm stem ser jeg ikke bare akslingen på forhjulet, men nesten også forbremsa. Og helt solgt på 35mm styre. Kan aldri gå tilbake til normal tykkelse der (de fleste integrerte har litt flatere og bredere topp uansett).
Med integrert og helt svarte Unaas-hjul (f.eks) så tror jeg den blir ganske bra.
Jeg liker at den har litt egenart. Ikke at Noah er så unik, men skiller seg litt mer ut enn mange andre. En av få sykler noen virker til å mislike. Jeg liker det.
Finnes et bilde i 2019-tråden tror jeg. Burde vel muligens tatt et nytt da det er tatt i gangen med grusomt gult lys. Forsåvidt vokst litt på meg den belgiske versjonen jeg har, men litt for masete med rødt, svart, gult, hvitt og Campagnolo Bullet hjulsett. Blir vel helt svarte felger på meg også en dag. Som nok ville passet min også mye bedre.
Tror du kanskje misforstod litt At røret er litt bøyd gjør meg ingenting, men jeg skulle ønske det ikke pekte så mye oppover. Men det er uansett flisespikkeri. Jeg er så vanvittig fornøyd med den på alle måter ellers og simpelthen elsker den integrerte cockpiten med skjulte kabler.
Synes den er svinkul den du har også, men ja, et hjulsett som er litt "renere" dekalmessig hadde nok gjort sinnsykt mye!
Ja. Angrer nå på at jeg ikke solgte hjulsettet da det var nytt. Selv om jeg ikke har noe å utsette på det hva gjelder funksjon. Herlig svusj i det når man trør - og definitivt bedre enn de fleste "standard" hjulsett man får med på den slags sykkel når man kjøper.
Så har jeg også blitt litt mer jålete med alderen
Ellers så har den vokst på meg. Kan ha noe med at folk faktisk uoppfordret gir meg kompliment for sykkelen i byen ved stopp! Det har aldri skjedd meg med noen annen sykkel hverken før eller siden.
Er det caad12 disc 105 fra 2018, larsdx? Den fargen er veldig fin!
Litt usikker på årsmodell faktisk. Dette var et litt spontant kjøp, skulle egentlig kjøpe en billligsykkel å hovedsaklig ha på rulla, men nå blir det nok den andre elskerinnen som får stå der om sommeren. Men det er denne sykkelen.
Jeg har hatt en avstandsforelskelse til caad 12 en stund, falt pladask for fargen som tilfeldigvis var i riktig størrelse og fikk sykkelen til en bra pris hos Bikebrothers som jeg utelukkende har erfaringer med, så da ble det ny doning.
2015-modell, men ny for meg. Mener fortsatt at dette er en av de fineste syklene som er laget. Setet kan se litt lavt ut, men jeg er så lang i overkroppen at jeg trenger god lengde på ramma...
Oppgradert/modernisert gruppesett og kontaktpunkter på Stevens RPR-1 som jeg har hatt som hverdagssykkel i 20 år. Veldig stas, ønsker meg matchende ultegra 6600 bakhjul og ser etter ny gaffel.
Redigert av Down Skis; 03/05/202013:11. Rediger grunn: Bilde
Kan anbefale Columbus minimal om du er på jakt etter en 1" karbongaffel - meget bra kvalitet, og man kan føle seg rimelig trygg i forhold til de billige hylix gafflene på ebay.
Takk for tips! Har sett på den, ligger en på finn også. Mye av moroa er å jakte på gode kjøp, og har gående et mulig kjøp av en ubrukt giantgaffel som i så fall må slipes ned og males eller lakkes hvis jeg får slipt den ned til karbonet uten alt for mye mas.
Planen er å gradvis bytte ut alt av småtteri med nye deler i svart eller karbon, ingen planer om å holde stilen original. Er allerede aerostyre med innvendig kabelføring og moderne setepinne på den og det gjør utvalget enormt mye større.
Logisk burde jeg sikkert heller brukt pengene på et moderne hjulsett til grussykkelen, men er alt for glad i denne ramma til å la den stå eller selge den.
Tenkt å endre til threadless, så da trenger jeg minst 22cm for å nå den høyden jeg har nå. Blir nok til å senke litt etterhvert, men vil ikke bli tvunget ned i en posisjon ryggen ikke liker med det aller første.