Tror det er forstått. Hvis denne er rettet til meg så ville jeg i forrige post bare poengtere at effekten av en slik økning ses etter laaang tid. Trener man ihht et slikt opplegg så bør man forvente at prestasjonen forringes de første 12 mnd, så vil nivået komme på sikt. Du trener ikke sånn hvis du ønsker å bli god nå, derav er det lite hensiktsmessig å vurdere hvordan formen utvikler seg nå fra uke til uke.
Det var rettet til deg, føler mange svar som kommer direkte til mine innlegg (er jo kun oppdateringer av mitt prosjekt etter poster her inne med ønske om det slik som i går) virker å tro at eg har prøvd meg på Ingebritsen opplegg.
Men posten din var nok kanskje rettet like mye generelt mot trådnavnet og ikke mitt siste innlegg.
Tidligere korte peaker har vært 130 fitness i fjor, i år passerte eg 130 i februar og har da økt helt til 160 nå i midten av mai, aldri noe mål om å få min beste form. Mer for å teste grenser,sykdom,skader og lære kropp ernæring og annet.
Bare for å gi noen tall fra konkurransedagene eg har hatt med ok+ bein siste ukene
Aero racer: 4,99W/kg på 44min, litt intervallish da eg kjørte en del perioder med mid Z2 watt med vilje
MTB: 5,52W/kg NP 19Min
Lang hard treningstur nogså aero: 4,7W/kg NP nesten 3t.
Er nok litt farget av watt rekorder i vinter, men legger eg inn vetknedgang 2kg (10 watt), og watt tap ved å være mye mer aggresiv ute så blir talla fort litt bedre, så det går fortsatt fort selv om alle foretrekker å ligge nærmere det de har gjort på det beste.