Hei, hvilken telefon bruker du? Jeg har akkurat vært i dialog med Quarq support ang dette, jeg forsøker da å oppdatere fra en samsung galaxy S9+. Jeg har vært sløv med oppdateringer og er på firmware 7, uten at det har noe med problemet å gjøre. Svar jeg fikk;
"Thanks for reaching out to us here at Quarq. I am sorry that you have run into this issue. Do you happen to have a different phone to try the firmware update on? We are currently working to fix an issue with some Samsung phones in regards to firmware updates. ... "
Jeg har ikke noen annen telefon å forsøke fra, så jeg prøvde meg på et par andre varianter: først forsøke å ta inn en av SRAM-appene på en iPad, men iPaden min viste seg å være for gammel til ta inn noen av SRAM-appene. Så forsøke fra PC hvor Legacy-app var eneste mulighet, den kunne kople opp og lese alt men ikke overføre firmware via dette programmet. Så til ny dialog med brukerservice;
"... You should be able to continue to use firmware 7 until an update for the AXS app is released to address the issue. "