| 
| 
| 
| 

| 
                 Dedikasjon S02 Yay or nay? |  
|  Dedikasjon S02 Yay or nay?
04/04/2020 17:21 |  
| 
FotoVegardRegistrert:  Jun 2009 Innlegg: 26  OP Fersking |  
| OP   Fersking Registrert:  Jun 2009 Innlegg: 26 | 
Hallois! Brukte sommeren i fjor til å filme en del til en sykkelserie: Dedikasjon som nå er ute på Terrengsykkel her i disse dager. https://www.terrengsykkel.no/nyheter/spre-gleden-med-sykling Dette var noe jeg stablet på beina mest fordi jeg er sjukt gira på sykling, og jobber som fotograf/filmer.  Jeg var så heldig å få litt støtte til prosjektet av folka i Giro som var gira, og litt hjelp med å dekke noen kostnader ved overnatting etc de stedene jeg reiste for å filme. Tanken min var litt at om jeg bare mekka en 1. sesong litt på eget insj, så kom sikkert miljon´spons på løpende bånd for S02.  Nå er det jo litt merkelig med en lei influensa som går osv om dagen. så det lar vente på seg! HAHA Samtidig, så har jeg jo plutselig fått veeeldig mye ledig arbeidskapasitet. Og tenker jo kanskje at det å stikke i skauen med en utøver her og der for å filme litt, må jo være innafor? Blir vel dårlig med closeups, og får bruke mye zoom på kamera såklart.  Er det innafor? Og siden det pr. i dag er egentlig hele 0,- i støtte som binder meg til å jobbe på bestemte steder, eller med bestemte utøvere lurer jeg jo litt: Har folket her inne, som jo er det ypperste av syklister i Norge vil jeg tru, troa på serien? Noen knalltips om hvem jeg burde filme, og hvor? Til nå så har jeg nevnt det såvidt for Mille. WC sesongstarten er jo litt ødelagt om dagen, og kunne vært spennende å blitt litt kjent med henne.  Ellers er jo de greiene Kindernay ganske spennende saker syns jeg. Hadde vært artig å sett litt mere om prosessen osv der kanskje? Andre ting folk er gira på å se? Litt vanskelig å vurdere for min del som er midt oppi det egentlig hva folk tenker og hvordan noe slikt burde være. Så derfor jeg tenkte var like greit å bare hive det ut her! Ser det er ett