Såg att adressa verkar var imot hetsen mot de som är på tur. Adressa har en artikel om att det var över 1000 stycken på Vassfjellet idag och la först upp artikeln på facebook (där diskussionen i adressa föregår för tiden) och idiotförklaringarna började komma in. Sen nesta gång jag tittade efter kommentarerna så var artikeln borttagen. Hann också se att en rätt grov kommentar försvann nestan på en gång (men kan ju vara självsensurerad).
Är positivt överaskad och vi kanske slipper "korona politiet" i påsken trots att folk parkerar i marka och går på ski.
Re: Hvor langt kan vi dra på tur i disse koronatider?
[Re: erling]
#259931205/04/202008:48
Her er hva jeg og eldstemann gjorde uten å forlate Trondheim kommune i helgen (kanskje var vi et par hundre meter eller så inn i Melhus, men jeg har ikke finstudert)
"The more false we destroy, the more room there will be for the true." - Robert Green Ingersoll
[Re: GeirK]
#259947406/04/202010:32
Nydelig. Må innrømme at overnatting i telt ikke var det første jeg tenkte på når jeg snudde rett før toppen av toppheisen på runde to på fredag. Da var det ganske rufsete. Men som vanlig i Trøndelag skiftet det veldig fort.
Ketil
[Re: ket16]
#259947506/04/202010:40
Nydelig. Må innrømme at overnatting i telt ikke var det første jeg tenkte på når jeg snudde rett før toppen av toppheisen på runde to på fredag. Da var det ganske rufsete. Men som vanlig i Trøndelag skiftet det veldig fort.
Ja og i skogen blåser det ikke ;-)
"The more false we destroy, the more room there will be for the true." - Robert Green Ingersoll
[Re: erling]
#259947906/04/202011:10
Herlig, Geir! Jeg har selv mange netter i telt på vinteren i nærheten av Trondheim, men på Vassfjellet har jeg ikke tenkt på det. Før nå. Gikk forøvrig opp med kona på fredag ettermiddag. Hun på sin første tur med feller, og det ga mersmak. Snøbyger på vei opp, klarnet opp til sol på vei ned.
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
[Re: parob]
#259948206/04/202011:16
Snøbyger på vei opp, klarnet opp til sol på vei ned.
Det er jo det beste. Vi hadde det nesten omvendt på begge run i går. Sol nesten til topps, men på det første mååe vi vente på å få sikt til å gjøre noe som helst og på det andre måtte vi skynde oss å få gjort unna før lyset ble padde flatt.
[Re: GeirK]
#259950406/04/202013:25