Takk for alle innspill! Vi gjør noe som slagordet vårt og går tilbake til røttene, så da fortsetter vi med det som flesteparten likte: Rittet som tar terrengsykling tilbake til røttene.
Siden det fungerte så bra å spørre dere om hjelp til slagord, så håper vi dere vil hjelpe oss med å gi oss noen sitater vi kan bruke i annonser som disse! Disse ble brukt i forbindelse med Terrengsykkelrittet i 2009 og vi har lyst til å hente dem fram igjen, i litt fornyet utgave.
Dere kan enten kommentere i innlegget under, eller sende en epost til tonje@friflyt.no med ønsket kallenavn, hvis du ønsker å være anonym :-)
Takk for alle innspill! Vi gjør noe som slagordet vårt og går tilbake til røttene, så da fortsetter vi med det som flesteparten likte: Rittet som tar terrengsykling tilbake til røttene.
Tør vi håpe på at det blir mulig å handle burger etter målgang igjen? Pølse funker ikke!
Rittet er én ting, men det jeg husker best fra de første 2-3 gangene jeg var med var å nyte burger, cola, kaffe og sigar på gresset i målområdet mens jeg stolt betraktet nye skrubbsår og blåmerker.
(Ja, jeg benytter enhver anledning til å etterlyse den burgeren, fordi post-TSR burger er DIGG!)
Hei! Rittet vil inngå i mastercupen. Vi venter på litt info ang. antall runder for alle masterklasser (M/K) fra NCF, men det blir! Vi får på plass dette i påmeldingen innen utgangen av mars. Beklager manglende informasjon rundt dette. Vi skal skjerpe oss
Tør vi håpe på at det blir mulig å handle burger etter målgang igjen? Pølse funker ikke!
Håper også på dette, og med vegetaralternativ. Krydderpølse er det siste jeg har lyst på når magen er full av gel 🤢