|
|
|
|
Fine stier å starte på som noob!
|
Re: Fine stier å starte på som noob!
[Re: Lunix]
10/10/2019 20:51
|
NoobL
OP
Medlem
|
OP
Medlem
|
|
|
11/10/2019 06:03
|
Anders A-R
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Jeg krysser fingrene for at dette kommer med som utdrag fra forumet i neste TS....
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
|
|
|
11/10/2019 10:51
|
Flamini
Besatt
|
Besatt
Sanouka har jo egentlig helt rett, dette er ingen stor greie egentlig.
Grunnen til at jenter har bedre flyt enn gutter er jo at ballene ikke er i veien når dem sykler. Hvis man kikker litt nøye etter oppdager man at jenter har pupper og ikke baller, og når det gjelder sykling er puppene mye glupere plassert enn ballene.
Og i tillegg, som alle vet så får man melkesyre i ballene når de blir knadd. Når man sykler blir melkesyra pushet opp midt mellom øra, der hvor konsekvensanalysen sitter. Dette kan få de rareste utslag.
Dette kan man trøste seg med hver gang man får deng av jenter på stien. Det er ikke deg det er noe feil med, det er bare ballene som er i veien.
Trodde alle visste dette jeg. og jeg som trodde at det trengtes baller for å ta de bratteste utforkjøringene og store baller for å ta dem i stor fart. så feil kan man ta, teorien din sier ihvertfall mye om en del hardinger på sykkel 
Syklister er også guds utvalgte folk
|
|
|
[Re: Flamini]
11/10/2019 12:26
|
zero
Ringrev
|
Ringrev
Sanouka har jo egentlig helt rett, dette er ingen stor greie egentlig.
Grunnen til at jenter har bedre flyt enn gutter er jo at ballene ikke er i veien når dem sykler. Hvis man kikker litt nøye etter oppdager man at jenter har pupper og ikke baller, og når det gjelder sykling er puppene mye glupere plassert enn ballene.
Og i tillegg, som alle vet så får man melkesyre i ballene når de blir knadd. Når man sykler blir melkesyra pushet opp midt mellom øra, der hvor konsekvensanalysen sitter. Dette kan få de rareste utslag.
Dette kan man trøste seg med hver gang man får deng av jenter på stien. Det er ikke deg det er noe feil med, det er bare ballene som er i veien.
Trodde alle visste dette jeg. og jeg som trodde at det trengtes baller for å ta de bratteste utforkjøringene og store baller for å ta dem i stor fart. så feil kan man ta, teorien din sier ihvertfall mye om en del hardinger på sykkel De store ballene får mest melkesyre fordi de vil bli knadd hardere enn mindre baller, og den store mengden melkesyre kan ha negativ effekt på risikoanalysen.
-joachim Mangler bare to ting for å bli stisyklist: God fysisk form og god sykkelteknikk
|
|
|
|
|
|
|