Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 3 av 3 1 2 3

Fine stier å starte på som noob!

Re: Fine stier å starte på som noob! [Re: Lunix] #2578628 10/10/2019 20:51
NoobL Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
Sitat: Lunix
Sanouka har jo egentlig helt rett, dette er ingen stor greie egentlig.

Grunnen til at jenter har bedre flyt enn gutter er jo at ballene ikke er i veien når dem sykler.
Hvis man kikker litt nøye etter oppdager man at jenter har pupper og ikke baller, og når det gjelder sykling er puppene mye glupere plassert enn ballene.

Og i tillegg, som alle vet så får man melkesyre i ballene når de blir knadd. Når man sykler blir melkesyra pushet opp midt mellom øra, der hvor konsekvensanalysen sitter. Dette kan få de rareste utslag.

Dette kan man trøste seg med hver gang man får deng av jenter på stien. Det er ikke deg det er noe feil med, det er bare ballene som er i veien.

Trodde alle visste dette jeg.

msnheart1 msnheart1 skull

Re: Fine stier å starte på som noob! [Re: Lunix] #2578640 11/10/2019 06:03
Anders A-R Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Jeg krysser fingrene for at dette kommer med som utdrag fra forumet i neste TS....

| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Re: Fine stier å starte på som noob! [Re: Lunix] #2578691 11/10/2019 10:51
F
Flamini Offline
Besatt
Besatt
F

Grunnen til at jenter har bedre flyt enn gutter er jo at ballene ikke er i veien når dem sykler.
Hvis man kikker litt nøye etter oppdager man at jenter har pupper og ikke baller, og når det gjelder sykling er puppene mye glupere plassert enn ballene.

Og i tillegg, som alle vet så får man melkesyre i ballene når de blir knadd. Når man sykler blir melkesyra pushet opp midt mellom øra, der hvor konsekvensanalysen sitter. Dette kan få de rareste utslag.

Dette kan man trøste seg med hver gang man får deng av jenter på stien. Det er ikke deg det er noe feil med, det er bare ballene som er i veien.

og jeg som trodde at det trengtes baller for å ta de bratteste utforkjøringene og store baller for å ta dem i stor fart. så feil kan man ta, teorien din sier ihvertfall mye om en del hardinger på sykkel ICON_SMILE

Syklister er også guds utvalgte folk
Re: Fine stier å starte på som noob! [Re: Flamini] #2578708 11/10/2019 12:26
Z
zero Offline
Ringrev
Ringrev
Z
Sitat: Flamini

og jeg som trodde at det trengtes baller for å ta de bratteste utforkjøringene og store baller for å ta dem i stor fart. så feil kan man ta, teorien din sier ihvertfall mye om en del hardinger på sykkel ICON_SMILE

De store ballene får mest melkesyre fordi de vil bli knadd hardere enn mindre baller, og den store mengden melkesyre kan ha negativ effekt på risikoanalysen.

-joachim
Mangler bare to ting for å bli stisyklist: God fysisk form og god sykkelteknikk
Re: Fine stier å starte på som noob! [Re: NoobL] #2578800 12/10/2019 07:52
eldo472 Offline
Veteran
Veteran
Sporet litt av dette, men for nybegynner-menn er botemiddlet dette:

https://on9bike.com/lizard-skins-ballfrog-black

Har faktisk en liggende fra 90 tallet.

Side 3 av 3 1 2 3

Moderator  support