Takk, Øyvind! Her var det mye visdom. Skal studeres nærmere i det digitale arkivet
Men for at spørsmålstillingene ikke blir borte, glemt og oversett på forrige side, og for å få videre innspill fra stilpolitet om hva som gjelder i 2019 (2020!), tillater jeg meg å poste på nytt:
Altså. Som en uflidd blandeveis- og hverdagssyklist med ambisjoner om å skjerpe meg i neste sesong slik at jeg endelig kan bruke Assos Erlkoenig arvet etter moderator, må jeg bare spørre stilpolitiet: Er denne guiden fortsatt korrekt og kan følges til minste detalj? Eller er den håpløst utdatert og alt er endret siden 2015? Og hva er oversett?
Velominati, en haug små og store ting som gjør at du ikke blir så lett gjennomskuet som fersking. Det hjelper ikke om alt jåleriet er på plass om det ser ut som du fikk det på post-i-butikk i går.
Om du sykler jevnt, tar igjen en pappskalle, du sier hei, han skvetter til, presser opp farten, tar deg igjen, kjemper seg forbi og sprekker etter 300 meter. Tenker du på om alt ser bra ut da ? Nei han er fortsatt en pappskalle ! ! !
De senere endringene i stil er vel at sokker gjerne kan være fargerike og passe like godt til resten som yndlingsfargen til moderator (joda, celeste passer til alt). Og er sokkelengden blitt litt lengre bare de siste få årene, jeg synes det virker slik (6 cm over kulen i ankelleddet ???).
Jeg håper trenden med enorme briller (ex 100%) er et blaff....
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Jeg synes også at de brillene ser dust ut. Har vurdert slalombriller for kødd.
I've got a bike, you can ride it if you like. It's got a basket, a bell that rings And things to make it look good. I'd give it to you if I could, but I borrowed it.
Jeg skjønte ikke helt hva du mente her? Jeg kjenner for det første ikke til omstendighetene for hvorfor syklisten var i tunnellen i første omgang (ref "oppførsel"), ei hvorfor raphauniform er relevant i denne tråden. Noen som bruker rapha fra topp til tå kler det godt, andre ikke
De er aldeles utmerkede på. Arkiver under "Nå som vi alle er forskjellige". Kommer sannsynligvis til å bytte dem ut med et par Assos Zegho G2, siden de kommer med innfatning for styrkeoptikk. De dølleste brillene i verden er forøvrig hva som helst fra Oakley.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Skjønner ikke at noen velger å kjøre gjennom Hortenstunnellen? Det er jo en perfekt sykkelsti på gamle jernbanesporet som går parallelt med veien.
De få gangene jeg har havnet i noe som ligner så er det ikke et bevisst valg, men heller at man er et sted man ikke er kjent og så plutselig så er man på en alt for stor vei.
Ish, jeg lurte på om jeg burde lagt til et; men ser i hvert fall bede ut enn Zegho, men tenkte det var unødvendig Kudos for å gå egne veier da, Valentino, det skal du ha.
Stilregel 1 for hjelm og briller er at de skal passe. Merker er underordnet. Diskusjonen blir like tøysete som "kanke ha Shimano på italiensk ramme"-dillet.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Stilregel 1 for hjelm og briller er at de skal passe. Merker er underordnet. Diskusjonen blir like tøysete som "kanke ha Shimano på italiensk ramme"-dillet.
Synes egentlig bare hun bekrefter at damebriller ikke ser så kult ut på sykkelen.