Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 12 av 13 1 2 10 11 12 13

Ultrabirken 2019

Re: Ultrabirken 2019 [Re: Bjørn B] #2572368 02/09/2019 11:59
B
brede Offline
Entusiast
Entusiast
B
Det var mye dekk-nerde-prat før rittet, men jeg savner en konklusjon her. Jeg hadde bare et valg og det var Ikon 2.20 foran og bak. Kjører sikkert 50 mil i UB-land hver sesong og de har vært gode nok til nå, men på lørdag var det helt latterlig glatt. Følte meg som en olja superball som bare ble kasta fra stein til stein. Har aldri opplevd steinene glattere enn i helgen. Var det noen som hadde dekk som satt på dette føre?

(Har aldri opplevd felgbrudd før heller, men DNF driver vi jo ikke med så etter at kona og en kompis kjørte nytt hjul inn i fjellet var det bare komme seg videre på tur)

Når sykkelparken har høyere verdi enn bilparken er prioriteringene i vater.
Re: Ultrabirken 2019 [Re: larsb] #2572370 02/09/2019 12:05
hje Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Sitat: larsb
Jeg ble ramset opp før start, men ignorert ved målgang. Og så fikk jeg diplom som jeg hentet selv, og som ble borte mens jeg kjøpte Burger.

Fotografen som tok bilde av meg ved start jobbet for et byrå som selger bilder til lokalaviser frown

Vi får klappe hverandre på ryggen i stedet.
Godt jobba med ti fullførte Runermn og hje.
Og så skylder jeg Fredrik fra Nesodden en stor takk for å ha kjørt riktig der andre kjørte feil. Klapp på ryggen til ham også.

LarsB

gratulerer selv. det blir vel nr 11 også. lovet en kompis å bli med

Specialized
Re: Ultrabirken 2019 [Re: Bjørn B] #2572372 02/09/2019 12:13
runermm Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Har vært svoren tilhenger av Barzo de siste årene, men i år var det et fryktelig valg. Kjøpte et nytt sett i sommer og mistenker at de har en hardere gummiblanding enn de gamle. Sklei rundt og tryna unevnlige antall ganger før jeg innså at her må ambisjonene nedjusteres og komme mer i synk med det tynne treningsgrunnlaget på stiteknikk. Neste år blir det regndekk (fx. Gato) hvis føret blir det samme.

Re: Ultrabirken 2019 [Re: brede] #2572373 02/09/2019 12:27
G
Gullik420 Offline
Fersking
Fersking
G
Sitat: brede
Det var mye dekk-nerde-prat før rittet, men jeg savner en konklusjon her. Jeg hadde bare et valg og det var Ikon 2.20 foran og bak. Kjører sikkert 50 mil i UB-land hver sesong og de har vært gode nok til nå, men på lørdag var det helt latterlig glatt. Følte meg som en olja superball som bare ble kasta fra stein til stein. Har aldri opplevd steinene glattere enn i helgen. Var det noen som hadde dekk som satt på dette føre?

Fast Trak Grid 2.3 bak ( som målte til 2.4 på min felg) og Maxxis Forekaster 2.35 foran funka veldig bra for meg.
Følte jeg gjorde et meget bra dekk valg iår, da Forekaster føltes veldig trygt foran.
Den komboen trilla veldig bra på grusen også ICON_SMILE

Re: Ultrabirken 2019 [Re: runermm] #2572374 02/09/2019 12:29
sykkeloyvind Offline
More than words
More than words
Sitat: runermm
Har vært svoren tilhenger av Barzo de siste årene, men i år var det et fryktelig valg. Kjøpte et nytt sett i sommer og mistenker at de har en hardere gummiblanding enn de gamle. Sklei rundt og tryna unevnlige antall ganger før jeg innså at her må ambisjonene nedjusteres og komme mer i synk med det tynne treningsgrunnlaget på stiteknikk. Neste år blir det regndekk (fx. Gato) hvis føret blir det samme.

Det lille jeg har syklet med Barzo har vært preget av at de er veldig glatte på svaberg når det er vått. Maxxis og Specialized har etter min erfaring ganske overlegen gummi på våte fjell og steiner.

Øyvind Aas
Kollisjonsdukke i permisjon
Re: Ultrabirken 2019 [Re: brede] #2572376 02/09/2019 12:33
olechr Offline
More than words
More than words

(Har aldri opplevd felgbrudd før heller, men DNF driver vi jo ikke med så etter at kona og en kompis kjørte nytt hjul inn i fjellet var det bare komme seg videre på tur)

Du skulle hatt Forekaster foran. :-)

Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear.
Ambassadør for Scott.
Re: Ultrabirken 2019 [Re: sykkeloyvind] #2572377 02/09/2019 12:42
B
brede Offline
Entusiast
Entusiast
B
Sitat: sykkeloyvind
Det lille jeg har syklet med Barzo har vært preget av at de er veldig glatte på svaberg når det er vått. Maxxis og Specialized har etter min erfaring ganske overlegen gummi på våte fjell og steiner.

Samme opplevelse med Barzo. Har kjørt på det et par sesonger og vært fornøyd, men etter erfaringene med et nytt par jeg kjøpte denne våren ble de satt rett i skammekroken uten utsikt til reservebenken.
Sitat: olechr
Du skulle hatt Forekaster foran. :-)

Mottatt og bestilt. Digger konkrete svar ICON_COOL

Når sykkelparken har høyere verdi enn bilparken er prioriteringene i vater.
Re: Ultrabirken 2019 [Re: brede] #2572378 02/09/2019 12:50
TorSnelle Offline
Fersking
Fersking
Det var mye dekk-nerde-prat før rittet, men jeg savner en konklusjon her. )

Barzo 2.35 bak. Alt for glatt som tidligere nevnt, men funka dog OK som bakdekk men noen fete og ukontrollerte sladder ble det.
Conti X-King (black chili) 2.4 fremme, helt supert, sitter som et skudd på steina. Følte jeg hadde overlegen kontroll nedover med mye volum og godt grep.

Re: Ultrabirken 2019 [Re: Bjørn B] #2572380 02/09/2019 12:52
larsb Offline
Bjolsen Zeit
Bjolsen Zeit
Jeg hadde Specialized Ground Control 2,3 foran og Fast Trak Grid 2,3 bak. Lufttrykket var nøye vurdert og ble satt til 19 psi foran og 23 bak. Dette er et par psi mer enn jeg normalt bruker for å slippe å slå gjennom på de skarpe steinene, og slippe å rape luft på de skrå.

Jeg slapp de tingene, og punkterte ikke. Men det var superglatt. Alt som var skrått skjøt meg over til motsatt side av stien. Jeg kjørte sikkelig safe/pysete/reservert nedover og tapte nok masse tid. Unngikk fall, punktering og skader. Og det var i alle fall noe. I tillegg går jo kombinasjonen flott på grus.

LarsB

Redigert av larsb; 02/09/2019 12:54.
Re: Ultrabirken 2019 [Re: Bjørn B] #2572383 02/09/2019 13:07
O
oddivar Offline
Medlem
Medlem
O
Fast Trak Grid 2.3 bak & foran. Lå vel på en 15-16 psig. Synes de satt godt, men kjørte ikke så fort heller da.

Re: Ultrabirken 2019 [Re: Bjørn B] #2572384 02/09/2019 13:08
E
EmilZipp Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
E
Jeg stilte med 27,5 Barzo i 2017+2018. I år handlet jeg nye Barzo i str 29 og håpet værgudene skulle bifalle valget. Fikk kalde (eller våte) føtter og hørte på Ole Christian, Forekaster foran og bak ble montert torsdag kveld og prøvekjørt en times tid i Nevelfjell fredag. Ikke kom det nedbør men et stykke ute i puljene synes jeg idealsporet som en haug ryttere hadde valgt over stokk og stein stedvis så litt fuktig ut. Jeg fulgte røkla i idealsporet og var dødsfornøyd med dekkvalget. At jeg tidvis fikk i overkant god trening i småmekking og høyfrekvent tråkking med singlespeed i 4 mil hadde ingenting med dekkene å gjøre.

Takk for godt råd Ole Christian og til løypelegger, arrangør, frivillige, tilskuere og medsyklister for en kongedag i Øyerfjellet...

Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Re: Ultrabirken 2019 [Re: brede] #2572385 02/09/2019 13:12
N
nohgod Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
N
Kjørte med Forekaster 2.35 EXO foran og Mezcal 2.25 TNT (ikke nyeste typen) bak. Bakdekket ble kastet på i siste liten pga en flenge i Fast Trak tidligere i uka.

Var greit fornøyd med valget og følte meg tryggere på dette oppsettet på lørdag enn på en vanlig tur i Lillomarka under fuktige forhold.

Re: Ultrabirken 2019 [Re: EmilZipp] #2572386 02/09/2019 13:14
olechr Offline
More than words
More than words
Sitat: EmilZipp
Jeg stilte med 27,5 Barzo i 2017+2018. I år handlet jeg nye Barzo i str 29 og håpet værgudene skulle bifalle valget. Fikk kalde (eller våte) føtter og hørte på Ole Christian, Forekaster foran og bak ble montert torsdag kveld og prøvekjørt en times tid i Nevelfjell fredag. Ikke kom det nedbør men et stykke ute i puljene synes jeg idealsporet som en haug ryttere hadde valgt over stokk og stein stedvis så litt fuktig ut. Jeg fulgte røkla i idealsporet og var dødsfornøyd med dekkvalget. At jeg tidvis fikk i overkant god trening i småmekking og høyfrekvent tråkking med singlespeed i 4 mil hadde ingenting med dekkene å gjøre.

Takk for godt råd Ole Christian og til løypelegger, arrangør, frivillige, tilskuere og medsyklister for en kongedag i Øyerfjellet...

Så bra. Er 100% sikker på at du fikk en bedre tur på Forakaster enn Barzo på det føret.

Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear.
Ambassadør for Scott.
Re: Ultrabirken 2019 [Re: larsb] #2572387 02/09/2019 13:22
Tgabriel Offline
Besatt
Besatt
I tillegg går jo kombinasjonen flott på grus.

Tenkte å kommentere den lave rullemotstanden din på grusen, men du forsvant så fort forbi ...

Re: Ultrabirken 2019 [Re: larsb] #2572392 02/09/2019 13:51
hje Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Jeg hadde Specialized Ground Control 2,3 foran og Fast Trak Grid 2,3 bak. Lufttrykket var nøye vurdert og ble satt til 19 psi foran og 23 bak. Dette er et par psi mer enn jeg normalt bruker for å slippe å slå gjennom på de skarpe steinene, og slippe å rape luft på de skrå.

Jeg slapp de tingene, og punkterte ikke. Men det var superglatt. Alt som var skrått skjøt meg over til motsatt side av stien. Jeg kjørte sikkelig safe/pysete/reservert nedover og tapte nok masse tid. Unngikk fall, punktering og skader. Og det var i alle fall noe. I tillegg går jo kombinasjonen flott på grus.

LarsB

Jeg bytta til Purgatory foran på torsdag, FT bak. Det funka veldig bra. 18psi foran og 22psi bak. 85kg tung.

Specialized
Re: Ultrabirken 2019 [Re: Tgabriel] #2572407 02/09/2019 15:06
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: Tgabriel
Sitat: Oddefa
Og husk, DNF er kun godtatt når sykkelen er kaputt. Eller en må ha ambulanse.

Hehe - greit å være prinsippfast, men jeg er uenig.

Jeg sto av på grusen etter Hitfjell. Sykkelen var like hel, ingen punktering, dagsformen var grei og jeg kunne fint sykle tilbake til bilen på Pellestova. Så hvorfor gi seg?

Jeg innså at jeg hadde ønsketenkt meg fram til at betennelsen i ankelen hadde gått over. Det hadde den ikke. Smertene ble gradvis økende og fire timer til på sykkelen hadde sannsynligvis ødelagt hele sykkelhøsten (har bikka femti og restituerer skader med sneglefart). Jeg fullfører ikke Ultrabirken hvis prisen er lang tid med månedskort på toget og Netflix i helgene.

Men, jeg skjønner hva du mener ICON_SMILE Dypt imponert over din dag i fjellet. Har en klubbkompis som er i samme liga. For noen år tilbake ringte han leverandøren og ba dem komme opp i løypa med en sykkeldel som måtte erstattes. De kom og han fullførte ICON_LAUGH

Tenker vi ikke er uenig, for skader, betennelser, kroniske skader, kraftig hodepine, syk, hjerteflimmer osv er gode grunner for å bryte ganske tvert. For senskadene av dette får store konsekvenser. Men i forhold til utstyr så tenker jeg som mange andre, sikkert deg også at så lenge det lar seg fikse på turen så bør en fortsette så lenge en får lov av arrangør. Har DNF 3 ganger, 2 av de fordi jeg ikke hadde utstyret med meg som jeg burde, og det irriterer meg mye mer en 100 fysisk dårlige prestasjoner i ritt. Men den en gangen jeg fikk en spiker på tvers igjennom dekket var det helt greit å bryte for var liksom ikke noe alternativ. Måtte jeg bryte fordi jeg glemte en ting jeg hadde bestemt meg for å ha med (tang) hadde det irritert meg grønt. Men syk, eller skadd hvor konsekvensen er lang tid ute....DNF med god samvittighet.

Re: Ultrabirken 2019 [Re: Bjørn B] #2572409 02/09/2019 15:09
ErikR Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Så feiende flott at dere med alle ti årene fikk diplom a`gitt. Minner om den der KLM sketsjen der de etter å ha bygget landet etter krigen takkes med «et håndtrykk av en ekte general»

Beaten paths are for beaten men
Re: Ultrabirken 2019 [Re: Bjørn B] #2572410 02/09/2019 15:13
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Rocket Ron x 2 var helt supert for min del. Har konkludert med at det var ikke "punktering" jeg fikk heller, men rett og slett slo sund felgen mot den spisse steinen, for dette dekket satt jeg på det andre hjulsettet og smack rett på uten å tape luft. Men kjenner disse dekkene godt så vet bakdeler/fordeler med de.

Felgen er forresten ikke mulig å reparere i følge Otto Jaeger (en kompis som var innom i dag med egen sykkel og viste han bilder). Noen som ønsker et Lefty extralite nav m/ eiker for å lage seg en billig og lett felg ta kontakt. Selges veldig billig. Jeg skal ikke begynne å bygge felg. Får nøye meg med å huske tang, og fikse girene selv he he.

Re: Ultrabirken 2019 [Re: Bjørn B] #2572419 02/09/2019 16:10
Trond Vidar Offline
I want to ride my bicycle
I want to ride my bicycle
Takk til BjørnB for en svært bra trasé! Den beste av de 7 jeg har gjennomført (+1 DNF da ratchet´n i baknavnet røyk i 2014)

Jeg hadde en svært bra dag. God flyt hele veien og ingen store utfordringer med kropp eller sykkel (Yeti SB100). Maxxis Forekaster 2.35 EXO foran og et litt slitt Specialized Fast Trak 2.3 GRID bak. Ganske høyt trykk med ca 25psi på mine 85g. Jeg ville ikke punktere eller knuse noen felg, så jeg ofret litt grep for å kunne være litt tryggere når hjernen blir sliten og fokuset avtar. Jeg syntes uansett at jeg hadde svært god grep. Litt glatt var det her og der, men ingenting som føltes ille.

Syklet mesteparten av tiden med en fin fyr som heter Rasmus Johansen, samt et par timer med Kenneth Flesjå. Flesjå fikk en liten luke noen mil fra mål og så han aldri igjen. Rasmus dro fra meg på asfalten 10-12km før mål da jeg fikk bra føling med kramper foran og bak i begge bein og måtte trille rolig et minutts tid. Heldigvis gikk det seg til, og jeg fikk kommet meg til mål uten stans.

Kom inn til bestenotering med 10.plass i 40-49 på tiden 5.36.14 og er superhappy med det! Totalt #39 av samtlige 342 i mål. Var aldri skikkelig i kjelleren, selv om det var ganske mørkt en halvtimes tid når vi møtte birkebeinerne på Kuåsen. Da var Rasmus min vindvegg, og det hjalp enormt.

Først når jeg var i mål og skulle hente skift i bilen skjønte jeg hvor sliten jeg var. Følte for å grine, så sliten var jeg. Tenkte at det kom til å slippe når jeg ruslet nedover igjen fra bilen, men det var like ille da devilsmile så jeg har åpenbart tatt meg ut.

Sykkelen var helt magisk i dette terrenget!

Gleder meg allerede til neste år ICON_SMILE

Og takk til Eirik Grønevik (Abraxane) for sjukt fete bilder. KUDOS! Vippset!

[Linket bilde fra veloviewer.com]
Re: Ultrabirken 2019 [Re: Bjørn B] #2572462 02/09/2019 19:48
U
universalis Offline
Ringrev
Ringrev
U
Rittrapport fra en førstereisgutt. Var spent før start. Etter mye nerding om løype, forhold og vanskelighetsgrad, var jeg godt forberedt. Forventningene til løypa slo til, den var teknisk, steinete og noe myr. Men de lange klatringene viste seg å være kortere og slakere. Valgte en passiv taktikk; gå de fleste bakkene for å unngå tekniske feil.

Oppladningen gav dette resultatet; middels kondisjon, men rusten stiteknikk. Satt ikke på fulldemperen de siste tre ukene før rittet. Syklet litt landevei og mye grus med stiv halvdemper. En del løping sørget for grei kondisjon. Etter halvannen time begynte jeg å kjenne det i overkroppen. Slagene og den anspente syklingen førte til sliten overkropp. Et par tryn av det idiotiske slaget, og noen feilberegninger, ga mange fotisett, særlig i stigningene.

Som om ikke det var nok, løsnet bakbremsehendelen. Den seg ned ved slag, og jeg måtte holde den/skyve den opp i hver tekniske nedkjøring.Merket at jeg ble anspent og urytmisk også nedover, selv om de fleste nedkjøringene gikk greit.Av en eller annen grunn, valgte jeg å ikke stoppe og skru den opp. Det er ikke alltid man velger riktig løsning i rittmodus:-) Ble veldig fokusert på bremsehendelen og tapte nok noe tid på svakere kjøring enn vanlig.

Spiste godt, hadde bestemt meg for å stoppe på hver matstasjon og drikke og spise. Det viste seg å være en god taktikk, og jeg gikk aldri tom.

Den urytmiske kjøringen fortsatte over alle fjelltoppene. Slapp forbi de som tok igjen meg, da jeg merket at de tekniske feilene økte med folk liggende på bakhjulet mitt.

Det var en lykke å komme ut på grusen og føle seg god sammen med pulje 40:-) Fra Sjusjøen og ned våknet også kroppen, og farten steg betraktelig. Flere av de som jeg slapp forbi før Sjusjøen, tok jeg igjen på Sjøsetervegen og jeg passerte de fleste med unntak av en Sykkylven-syklist som stakk i fra nederst i skiløypa.

Dekkvalget var opprinnelig Barzo 2,35 tnt foran og bak, men byttet fordekket til Maxxis Forekaster torsdag kveld. Barzo var glatt over steinene oppover, men stort sett gikk det bra. Den løse bremsen var min egen feil, da jeg ikke festet hendelen godt nok da dropper-hendelen ble satt på.

I mål, etter 7 timer og 17 minutter, kom en utflyttet trønder, skikkelig sliten, og langt i fra sikker på om dette skulle gjentas. Men nå tror jeg jammen det blir ritt neste år også.

Div. sportsremedier ...
Re: Ultrabirken 2019 [Re: Bjørn B] #2572474 02/09/2019 22:28
J
j.bruu Offline
Entusiast
Entusiast
J
Nye ikon 2.35 på begge hjul syntes dette satt fint.
Sykla på barzo 2018 og var fornøyd da men de nye barzoa er glatte på røtter og stein så ligger i garasjen.
Slo av en del ved gearwiren på bakgiret på melksjøhøgda .fikk ikke lettere gear enn 3die etter dette tross mekking på servicepunkt ved kuåsen? Stien opp mot lunkefjell ble hard på 3 die gear.
Syntes mange syklet reservert på sti.
Kom i mål på 6.04

Re: Ultrabirken 2019 [Re: Bjørn B] #2572481 03/09/2019 05:53
E
EmilZipp Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
E
Digger dekk nerdingen hvor «alle» argumenterer for sitt ene valg som enten er topp eller ræva og ingen sier «det var et godt forslag, jeg gjør som du foreslår».

At jeg som førstereis i 2017 med 27,5 gyngehest og ca null erfaring på sti handlet Barzo fordi klubbkompisene med vesentlig mer erfaring og rittfulldemper hadde det... Jeg burde hatt noe mye tryggere (og miligens litt tregere). Fortsatte i 2018 med samme dekk og fikk en aha i år med Forekaster. Synes nå jeg har dekk som står mer i stil rytter og sykkel (Ripley V4)

Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Re: Ultrabirken 2019 [Re: Bjørn B] #2572485 03/09/2019 06:19
wasabi Offline
Ringrev
Ringrev
Ardent foran, Forekaster bak. Funket ypperlig i terrenget, men var kanskje litt tungt på noen av de flate gruspartiene.

Re: Ultrabirken 2019 [Re: Bjørn B] #2572490 03/09/2019 06:35
Supersand82 Offline
Ringrev
Ringrev
Kjørte ikon / rekon kombinasjon. Absolutt en kombo jeg kommer til å bruke senere og! Trillet godt og ga godt feste ub stiene

@Supersand82 at Insta
Strava athlete 972825

2023 Scott Foil RC 10
2022 Scott Spark RC 900 Team Issue
2021 Scott Addict RC 10
2016 Scott Speedster 10 CX
2015 Giant TCR Advanced 1
Re: Ultrabirken 2019 [Re: Bjørn B] #2572612 03/09/2019 11:41
PerM Offline
Entusiast
Entusiast
Mye klaging på Barzo da ICON_WINK

Jeg kjørte fjorårets utgave av Barzo 2.35 foran og Ikon Race 2.25 bak. Fungerte veldig bra med 20 psi foran og 24 bak. Så lavt dekktrykk jeg turte, tatt i betraktning 85 kg rytter og en del spiss stein i partier av løypa. Ikon Race synes jeg er imponerende. Triller veldig bra og overraskende godt grep.

Re: Ultrabirken 2019 [Re: PerM] #2572617 03/09/2019 12:00
sykkeloyvind Offline
More than words
More than words
Sitat: PerM
Ikon Race synes jeg er imponerende. Triller veldig bra og overraskende godt grep.

Litt forvirrende her. Det finnes ikke noe Ikon race, mener du Ikon eller Rekon Race?

Øyvind Aas
Kollisjonsdukke i permisjon
Re: Ultrabirken 2019 [Re: sykkeloyvind] #2572648 03/09/2019 14:52
O
oyvind Offline
AKA DynamittGubb
AKA DynamittGubb
O
Ultrabirken 2019 ble en delt opplevelse for min del. Følte det ikke funka i det hele tatt 30 første km. Vurderte å bryte, men fant ut at det ville jeg angre voldsomt på. Nedtur å komme til Lillehammer å ikke ha noe å prate om liksom. Uansett, etter 7,5 km knakk jeg en eike. Slo inn i en stein med det resultat at eiken og nippelen borret seg gjennom felgteipen slik at guffa sprutet ut av eikehullet. Fikk lagt i slange og kunne sykle videre. Moralen fikk seg en knekk, men som sagt, man må ha noe å fortelle om i Lillehammer.

Resten av turen var rett og slett slitsom. Brukte litt tid på matstasjonene, det var smart, gikk aldri tom. Startet i pulje 5 og tok igjen en god del fra grupper foran. Ikon bak og Forekaster foran fungerte superdupert. Godt fornøyd med gjennomføringen, blir nok gjentakelse neste år.

øyvind
http://teamkjelsaslaererne.blogspot.com/
"I'm the jack, I'm the joker in the stack" WE
Re: Ultrabirken 2019 [Re: Abraxane] #2572698 03/09/2019 20:00
K
kadensfjerner Offline
Entusiast
Entusiast
K
Sitat: Abraxane
Hei dere,

Her er en haug med bilder fra Ultrabirken. De er tatt på Nevelfjell og Lunkefjell.

På galleri-siden er det også en lenke til en skydisk hvor høyoppløste JPG-bilder kan lastes ned :-)

BILDER FRA ULTRABIRKEN 2019
.....
Tusen takk for supre bilder ! Gjør seg med sort/hvitt i tåka. Laster ned noen med meg sjøl og noen kompiser, samt vippser en slant.

Re: Ultrabirken 2019 [Re: sykkeloyvind] #2572749 04/09/2019 08:08
PerM Offline
Entusiast
Entusiast
Sitat: sykkeloyvind
Sitat: PerM
Ikon Race synes jeg er imponerende. Triller veldig bra og overraskende godt grep.

Litt forvirrende her. Det finnes ikke noe Ikon race, mener du Ikon eller Rekon Race?

Ser den ICON_WINK Det var Rekon Race jeg mente.

Re: Ultrabirken 2019 [Re: kadensfjerner] #2572822 04/09/2019 15:52
ErikR Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Sitat: kadensfjerner
Sitat: Abraxane
Hei dere,

Her er en haug med bilder fra Ultrabirken. De er tatt på Nevelfjell og Lunkefjell.

På galleri-siden er det også en lenke til en skydisk hvor høyoppløste JPG-bilder kan lastes ned :-)

BILDER FRA ULTRABIRKEN 2019
.....
Tusen takk for supre bilder ! Gjør seg med sort/hvitt i tåka. Laster ned noen med meg sjøl og noen kompiser, samt vippser en slant.

Enig! Fete bilder asså!

Beaten paths are for beaten men
Side 12 av 13 1 2 10 11 12 13

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå