Njei, det er ingen av oss som er særlig opptatt av skrive eller foto biten av sykling, får mye klaging på det;-)
Vi tok det som ferie på kvelden, og syklet kun på dagtid.
Totaltid 53 timer, bevegelse tid 27 timer.
Maksimal tid er 60 timer.
En kan selvfølgelig knipe hviletid betydelig..
Vi var heldige med været, og det tror jeg vi skal være glad for. 4 grader og vindstille kl 07 på juvasshytten. Og 2,5 grader kl 07 på toppen av Aurlandsfjellet. Regnet kom når vi syklet de siste høydemeter opp mot Myrdal stasjon.
Ganske så hard tur, med mange høye fjell. Litt grus her og der. Og sykkel er brukbart tung med all oppakning og utstyr.
Men det er vel derfor det er en super rando, 600 vi kjører i Bergen går fint uten søvn, men det tror jeg ikke går med denne.
Om noen ønsker å kjøre denne kan jeg lage en bedre rapport, det er noen tips som kan gjøre turen greiere.
Dokumentasjon for godkjenning er foto pluss spor, pluss kort som en fyller ut selv. Syklene må ha rammenummer som en får ved påmelding. Kun èn av oss hadde riktig påmelding , så det blir litt spennende om vi andre får det godkjent. Ansvarlig arrangør er relativt firkantet;-)
Alt dette siste er jo selvfølgelig kun for de som vil ha turen registrert hos Randonneurs Norge.
Redigert av vortex surfer; 20/07/2020 03:29.