Ny Assos T.Tiburushorts_s7. Jungeltrommene sier at det tidligst kommer en erstatter neste år, og min gamle har jeg faktisk brukt opp. Den har også vært med på mye rart.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Jeg har kjøpt Unaas 40 Wide med Sapim eiker. Monterte 28mm GP5000TL, og det var et hæl.... Måtte bruke 2 dekkspaker for å få de på. Vanlige dekk smatt på som ingen ting, så det er nok ikke hjula som er problemet. De GP5000TL dekkene er trange som fy! Når de først var på kunne jeg pumpe de opp med vanlig gulvpumpe. Fordekket lekker gjennom dekksidene, og må ha guffe for å holde tett. Bakdekket var noe bedre. Lars
Kjøpte i går: Årsabbonnement på Eurosport Player. Deilig å se Giro uten reklameavbrudd og med engelske kommentarer (? og Kelly) og Wiggo og Gerrans i studio i dag. Verd 399,- allerede.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Stemmer.. betalte vel vesentlig mindre i starten selv. Jeg sa akkurat opp mitt abonnement fordi det ikke virket som det var mulig å skifte språk. Men når det er 90% beriftsfotball og folk som spiller tv-spill på Eurosport Norge så blir man nesten tvunget til å abonnere.
Styre/stem i Carbon ( i en del) . Ca 60-70 gram lettere. Har det på både MTB og Racer = avhengig. LETT og FLOTT.
Lov å spørre hva totalvekten ble? Jeg har enn så lenge unngått dette, i hovedsak pga vekt. Har i dag ett 3T superergo styre og ett stem fra Gresvig/Intersport, og den kombinasjonen veier 264g.
Er ikke lett å lage karbonframspring lettere enn alu. Det skjønner man om man ser på hvilke kraftretninger et framspring påvirkes av: Alle. Da må karbonet legges i alle retninger også. Ikke lett.
Integrerte løsninger kan gjøres lettere fordi man ikke trenger å konstruere for klemanordninger, som selvfølgelig veier noe.
Er vel noe likt det. 260g i full lengde på styre og langt stem. Er ikke mye lettere en de letteste utgavende i alu.. Men mye flottere. Noen mener vel de ikke er trygge. Lite/Få til salgs til MTB,de som selges er jo svindyrt. Jeg kjøper på Finn,sikkert Kinacarbon. Men det er vel alt det andre også.
Knog Oi Luxe plingeling, sort Lizars Skins kjedestagbeskytter (Bianchis originale sitter dårlig) Ut på tur-greier: Crampfix Superwarm Bare å krype i det sure korset for bakkene er i ferd med å bli brattere; Campa-kassett SR12 11-32
I dag ankom nye Shimano girwirer, et par struter High5 tabletter og et sett Velotoze skotrekk. Nå blir det garantert tørt på landeveisritt i Trøndelag fremover.
kjøpte meg akkurat 5 sett med jagwire pro girwiresett fra XXL siden de kvitter seg med lageret, og selger dem for 200kr stykket.
trengte også en ny trøye, så kjøpte meg en Le Col pro jersey med £50 rabatten man fikk gjennom strava - til min store irritasjon kjører de gratis frakt denne helgen, så hadde jeg ventet to dager kunne jeg spart 200kr... får heller trøste meg med at trøyen sitter som et skudd og virker å være fin kvalitet
kjøpte meg akkurat 5 sett med jagwire pro girwiresett fra XXL siden de kvitter seg med lageret, og selger dem for 200kr stykket.
trengte også en ny trøye, så kjøpte meg en Le Col pro jersey med £50 rabatten man fikk gjennom strava - til min store irritasjon kjører de gratis frakt denne helgen, så hadde jeg ventet to dager kunne jeg spart 200kr... får heller trøste meg med at trøyen sitter som et skudd og virker å være fin kvalitet
Er det noen kode for gratis frakt? Jeg ser bare Free UK delivery on orders over 100 BP
Velotoze skotrekk. Nå blir det garantert tørt på landeveisritt i Trøndelag fremover.
Denne spådommen kan dementeres på det sterkeste. På Victoriarunden i dag pøste det ned både haggel og regn. Nevnte skotrekk revnet på første monteringsforsøk, så hva kan anbefales med litt bedre holdbarhet?