Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Erfaringer med Evoc Trail Builder ryggsekk?

Erfaringer med Evoc Trail Builder ryggsekk? #2541499 16/03/2019 08:24
erlingba Offline OP
.
OP Offline
.
Vurderer å kjøpe en ryggsekk slik at jeg får med meg motorsag på sykkelen for litt mer effektiv stirydding enn med Fiskars-saga.
Evoc Trail Builder ser bra ut og har fått gode anmeldelser blant annet på Blister Gear review, men lurer litt på hvordan den ser ut etter ett år eller to med jevnlig bruk.

Har ikke veldig god erfaring med holdbarheten på sykkelspesifikke sekker og hansker blant annet, og skal man dra med seg motorsag, slegge og andre tunge ting bør sekken helst være rimelig solid bygget.

Har vurdert å bygge om en gammel sekk med meis, men det kan nok vanskelig å få den til å ligge støtt på ryggen under sykling.

Re: Erfaringer med Evoc Trail Builder ryggsekk? [Re: erlingba] #2541562 16/03/2019 15:50
Anders A-R Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Jeg har ikke brukt den SÅ mye med motorsag, men den er ganske robust bygget, og mye tykkere i stoffet/polstringen enn hva f.eks Evoc Trail etc er.

Det følger også med div "gummitasker" som man fyller med verktøy og bretter sammen. I det store og hele syns jeg sekken er bra for bruken, men den blir så stor og klumpete at den er reservert for rene byggeturer..

Redigert av Anders A-R; 16/03/2019 15:50.

| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Re: Erfaringer med Evoc Trail Builder ryggsekk? [Re: Anders A-R] #2541616 17/03/2019 06:23
erlingba Offline OP
.
OP Offline
.
Takk for tilbakemelding.

Den er ikke tenkt å erstatte den vanlige sekken, kun de gangene jeg skal bygge sti. Så hvis man kan sykle greit med den lastet med motorsag og litt verktøy er det jo absolutt aktuelt.
Veldig kjekt å få med seg motorsaga på sykkelen, så slipper man å bruke mye tid på veien dit og man kan teste den nye stien på sykkel med en gang. Og hvis man ikke trenger å bruke atv for å få med seg alt blir det lettere å få til kortere økter innimellom. Har man ett par flasker til bensin og olje også kommer man jo ganske langt.

Moderator  support