Er Tesla det åpenbare valget for meg?
|
Re: Er Tesla det åpenbare valget for meg?
[Re: Oystein L]
01/02/2019 09:02
|
sykkeloyvind
More than words
|
More than words
Posisjonen M3 har i markedet er ganske spesiell når folk hopper over prøvekjøring for de vet at de skal ha bilen. Det er vel ikke så langt unna situasjonen for alle nye el-biler? Folk signerer jo kjøpekontrakter uten å ha sett annet enn bilder på Koreanske, Franske Tyske og "Engelske" biler uten å vente på mulighet for prøvekjøring... Med modell 3 kan man "eie" bilen i tre dager, og så angre seg, etter hva jeg forstår. I tillegg kommer vel reklamasjonsrett osv.
Øyvind Aas Kollisjonsdukke i permisjon
|
|
|
[Re: Syklist1]
01/02/2019 09:11
|
ventle
Besatt
|
Besatt
Posisjonen M3 har i markedet er ganske spesiell når folk hopper over prøvekjøring for de vet at de skal ha bilen. Man får jo tre dagers full returrett etter utlevering om man ikke har prøvekjørt. Tre dager med en bil som er utstyrt akkurat slik du vil ha den, som ikke er besudlet av noen andre og som du kan bruke helt ubegrenset, i motsetning til prøvekjøring som etter det jeg har hørt går ut på at du får kjøre en forhåndsbestemt rute på 30 minutter med en Tesla-selger i en bil med generisk utstyrsnivå og som er prøvekjørt av hundre andre før deg. Sånn sett er det lett å velge bort prøvekjøring om man er mer enn bare litt sikker på at man vil ha en M3 
mvh Helge
|
|
|
[Re: Ripen]
01/02/2019 09:16
|
Hoaas
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Bare en skiluke i M3 hadde jo gjort mye for bruksmulighetene til bilen!
You are what you eat...mmm nuts
|
|
|
01/02/2019 09:23
|
Oystein L
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Posisjonen M3 har i markedet er ganske spesiell når folk hopper over prøvekjøring for de vet at de skal ha bilen. Det er vel ikke så langt unna situasjonen for alle nye el-biler? Folk signerer jo kjøpekontrakter uten å ha sett annet enn bilder på Koreanske, Franske Tyske og "Engelske" biler uten å vente på mulighet for prøvekjøring... Klin kokos! Ta e-tron som et eksempel, 7200 fortsatt i kø og de færreste av dem vet prisen på bilen, hva slags utstyr de skal ha eller når de kan få den. Og, de har attpåtil betalt for det. Da er det ikke kjøpers marked akkurat. Det er noe annerledes. Hos Møller snakker vi om å kjøpe en fullt refunderbar reservasjonsrett, for å få kølapp til kontraktsignering den dagen bilen er klar, og alle priser kjent. No risk (jeg sto selv på lista, men fikk tilbake de 20' da jeg valgte å hoppe av)
|
|
|
01/02/2019 09:29
|
Kriss
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Ja, låner egentlig bare Møller de 20 lappene. Bare å sende en mail og få de tilbake.. Gjorde det i går. Så ingen risiko der, du får de tilbake helt frem til du eventuelt skriver under en kontrakt.
|
|
|
01/02/2019 09:38
|
Syklist1
Besatt
|
Besatt
20 lapper er jo ingenting, bare nøkkelen til E-tron koster 15 lapper.
|
|
|
01/02/2019 09:56
|
Ripen
OP
Søk hjelp!
|
OP
Søk hjelp!
Var ikke siste mulighet for å få refundert de 20K hos Møller i desember, som i at hopper du av nå så får du ikke full refusjon? Her er det tydeligvis mye info klar som blekk ute og går, en kollega står i den køen og skal sy sammen bil i dag tror jeg det var.
Mulig han ikke er den som setter seg mest inn i ting, men han vet ikke pris, utstyr eller leveringstid. Han snakker fortsatt om under 700K men jeg er spent på om han klarer å få den under 850K, ville ikke satt penger på det.
Jeg er vel blant de som vet veldig lite om køen på e-tron og annen info om bilen, men jeg hører jo ymse, det er helt klart en bil som mange er nysgjerrige på.
Roy
Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS
|
|
|
01/02/2019 10:19
|
oyvinsr
Ringrev
|
Ringrev
Jeg skjønner ikke helt, det ligger jo prisliste og "forenklet konfigurator" ute på audi.no. Er det slik at prisene ikke er bekreftet? Edit: Når jeg specca bilen med det jeg mener er et absolutt minimum på en slik bil, så havna den på ca 750 000 https://butikk.audi.no/share-configuration/01a0bf1671940dccc9dba32d732bdf7a
Redigert av oyvinsr; 01/02/2019 10:23.
|
|
|
[Re: oyvinsr]
01/02/2019 10:21
|
Ripen
OP
Søk hjelp!
|
OP
Søk hjelp!
Jeg skjønner ikke helt, det ligger jo prisliste og "forenklet konfigurator" ute på audi.no. Er det slik at prisene ikke er bekreftet? Aner ikke. Elbil og e-tron er hot topic her på jobben ettersom det blir mer kamp om ladepunktene våre og vi har en kollega som står i e-tron køen. Les forrige innlegg om grad av informert, godt mulig det er noe der. 
Roy
Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS
|
|
|
01/02/2019 10:37
|
Anders A-R
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Teslabjørn har lagt ut en snaut time lang video med e-tron nå, verdt å se. Virker stort sett å være positiv, men noe å trekke for er det jo alltid. Jeg er for min del mest spent på hvordan erfaringene blir med Møllersystemet...
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
|
|
|
01/02/2019 10:50
|
Kriss
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Var ikke siste mulighet for å få refundert de 20K hos Møller i desember, som i at hopper du av nå så får du ikke full refusjon? Her er det tydeligvis mye info klar som blekk ute og går, en kollega står i den køen og skal sy sammen bil i dag tror jeg det var.
Mulig han ikke er den som setter seg mest inn i ting, men han vet ikke pris, utstyr eller leveringstid. Han snakker fortsatt om under 700K men jeg er spent på om han klarer å få den under 850K, ville ikke satt penger på det.
Jeg er vel blant de som vet veldig lite om køen på e-tron og annen info om bilen, men jeg hører jo ymse, det er helt klart en bil som mange er nysgjerrige på. I desember en gang ble siden til audi der man så så din reservasjon og kunne trykke på en kanselleringsknapp stengt. Kanselleringer etter det må man sende en mail til kunderservice Møller med ordrenummer, kontonummer og fire siste i kortnummeret du betalte med for å få de igjen. Dette jeg gjorde nå. Konfiguratoren er åpen og bare gå inn og spekke bil. Du får alle priser der nå. Trykk på send og du får tilbud fra selger (og tips om ditt og datt sikkert i forhold til hva du har sendt). 4% er vel maks rabatt de gir så et sted mellom 0 og 4% rabatt på prisen konfiguatoren gir. Smakk smakk tilbudet fyker gjennom printeren, frem med penna og hjem å vente. Leveringstid er vel litt ymse som vanlig, tipper bil mellom juni og jul avhengig av køplass hvis man ikke hadde et av numrene som ga tilbud om ferdiglaga intro modell. I teorien skal man jo få til 700. Grunnpris 652, levering 12 blir 664 pluss vinterhjul. Men begynner han å tenke på utstyr baller det på seg. Ble 900 til meg før jeg hadde fått på utstyret jeg ønsker/må ha/egentlig ikke trenger.
Redigert av Kriss; 01/02/2019 10:56.
|
|
|
[Re: Anders A-R]
01/02/2019 11:02
|
Ripen
OP
Søk hjelp!
|
OP
Søk hjelp!
Teslabjørn har lagt ut en snaut time lang video med e-tron nå, verdt å se. Virker stort sett å være positiv, men noe å trekke for er det jo alltid. Jeg er for min del mest spent på hvordan erfaringene blir med Møllersystemet... Jeg ser stadig vekk at Møllersystemet er forbundet med noe negativt, har jeg vært heldig i mine 3 år med VW? Serviceprisene er kanskje ikke de billigste, men servicen synes jeg har vært kjempegod, og har jeg hatt noe å kicke på så har jeg fått kjapp og god respons. Jeg vil sammenligne det med å ha telefonabonnement i Telenor og banktjenester i Dnb, man betaler litt mer men det bare funker. Jeg går bekymringsløst inn i Teslaverdenen, jeg tror det går bra. Men samtidig så er det optimisten i meg som snakker, jeg må innrømme at jeg krysser fingrene og ber til Elon hver kveld før jeg legger meg i håp om at jeg ikke får en mandagsbil. At Møllerkritikken kommer fra Teslaeiere med servicehistorikken Tesla har servert er vel noe underfundig.
Roy
|
|
|
[Re: ]
01/02/2019 11:12
|
Ripen
OP
Søk hjelp!
|
OP
Søk hjelp!
Hensatt Tesla på E-18. Har nok glemt å laste ned vinter-appen? https://g.api.no/obscura/API/dynamic/r1/external/tr_1920_1_l_f/0002/http%3A//bed.api.no%3A80/api/dirmedia/v1/www.dt.no/image/2019/2/1/0a14c528d225133224f1a51f50c05ba8da32861f.jpg?chk=30692C Eller brukt for mye varmeapparat? https://www.dt.no/vis/direkte/cjrkrh3z601cm09a4s4q78q7h Det sto en Mercedes E-serie langs E6 når jeg dro hjem fra jobb i går, helt forlatt og overlatt til seg selv. De sa ingenting på radioen om hvorfor, det sto ikke noe i avisa heller. Noen som vet hva som hadde skjedd?
Roy
|
|
|
01/02/2019 11:17
|
Kriss
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Teslabjørn har lagt ut en snaut time lang video med e-tron nå, verdt å se. Virker stort sett å være positiv, men noe å trekke for er det jo alltid. Jeg er for min del mest spent på hvordan erfaringene blir med Møllersystemet... Jeg ser stadig vekk at Møllersystemet er forbundet med noe negativt, har jeg vært heldig i mine 3 år med VW? Serviceprisene er kanskje ikke de billigste, men servicen synes jeg har vært kjempegod, og har jeg hatt noe å kicke på så har jeg fått kjapp og god respons. Jeg vil sammenligne det med å ha telefonabonnement i Telenor og banktjenester i Dnb, man betaler litt mer men det bare funker. Jeg går bekymringsløst inn i Teslaverdenen, jeg tror det går bra. Men samtidig så er det optimisten i meg som snakker, jeg må innrømme at jeg krysser fingrene og ber til Elon hver kveld før jeg legger meg i håp om at jeg ikke får en mandagsbil. At Møllerkritikken kommer fra Teslaeiere med servicehistorikken Tesla har servert er vel noe underfundig. Har hatt mye Audi og liker ikke Møller.. Går først og fremst på arroganse og noen tilfeller med krangling om garantisaker. Kan godt hende jeg har etron allerede i år, men da har jeg ikke kjøpt den hos Møller. Frister ikke å kaste penger etter "arrogante idioter"
|
|
|
[Re: Kriss]
01/02/2019 11:42
|
Kjartandaddy
Besatt
|
Besatt
Jeg er vel blant de som vet veldig lite om køen på e-tron og annen info om bilen, men jeg hører jo ymse, det er helt klart en bil som mange er nysgjerrige på. I desember en gang ble siden til audi der man så så din reservasjon og kunne trykke på en kanselleringsknapp stengt. Kanselleringer etter det må man sende en mail til kunderservice Møller med ordrenummer, kontonummer og fire siste i kortnummeret du betalte med for å få de igjen. Dette jeg gjorde nå. Konfiguratoren er åpen og bare gå inn og spekke bil. Du får alle priser der nå. Trykk på send og du får tilbud fra selger (og tips om ditt og datt sikkert i forhold til hva du har sendt). 4% er vel maks rabatt de gir så et sted mellom 0 og 4% rabatt på prisen konfiguatoren gir. Smakk smakk tilbudet fyker gjennom printeren, frem med penna og hjem å vente. Leveringstid er vel litt ymse som vanlig, tipper bil mellom juni og jul avhengig av køplass hvis man ikke hadde et av numrene som ga tilbud om ferdiglaga intro modell. I teorien skal man jo få til 700. Grunnpris 652, levering 12 blir 664 pluss vinterhjul. Men begynner han å tenke på utstyr baller det på seg. Ble 900 til meg før jeg hadde fått på utstyret jeg ønsker/må ha/egentlig ikke trenger. Hvorfor mellom 0-4% rabatt? Noe av det jeg liker med Tesla er måten man bestiller bilen på. Sitte i ro og fred hjemme, krysse av på noen få og enkle utstyrsvalg, og så få opp en pris som er lik for alle. Slippe og forholde seg til og deale med forskjellige forhandlere og selgere på provisjon.
Big wheels keep on turning
|
|
|
01/02/2019 12:50
|
daktari
Ringrev
|
Ringrev
Testet Model 3 her om dagen. Positivt overrasket. Bedre komfort enn forventet, var redd det skulle være S-line stumpete. Fartsikonet på skjermen tok 5 sekunder å bli vant til, null problem. Så ut til å gå greit å lære seg skjermen, sikkert ikke verre enn MMI og iDrive. Åpning av dør fra inn- og utsiden gikk også raskt når man forstod trikset. Bilen ble meget raskt varm. Vurderer selv e-tron, men får 2 M3 for samme prisen... Ikke greit.
Btw, håper det med dieselmotor kan holde dere unna byen. Spesielt Volvo er og Audi/VW stinker noe helt J.. når man sykler bak en. Webasto er også stink. Rart at dere som syklister kan forsvare det. Kjøp bensin i stedet pls.
Lykkelig på sti i mer enn 25 år!
|
|
|
[Re: Kjartandaddy]
01/02/2019 13:16
|
Kriss
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Jeg er vel blant de som vet veldig lite om køen på e-tron og annen info om bilen, men jeg hører jo ymse, det er helt klart en bil som mange er nysgjerrige på. I desember en gang ble siden til audi der man så så din reservasjon og kunne trykke på en kanselleringsknapp stengt. Kanselleringer etter det må man sende en mail til kunderservice Møller med ordrenummer, kontonummer og fire siste i kortnummeret du betalte med for å få de igjen. Dette jeg gjorde nå. Konfiguratoren er åpen og bare gå inn og spekke bil. Du får alle priser der nå. Trykk på send og du får tilbud fra selger (og tips om ditt og datt sikkert i forhold til hva du har sendt). 4% er vel maks rabatt de gir så et sted mellom 0 og 4% rabatt på prisen konfiguatoren gir. Smakk smakk tilbudet fyker gjennom printeren, frem med penna og hjem å vente. Leveringstid er vel litt ymse som vanlig, tipper bil mellom juni og jul avhengig av køplass hvis man ikke hadde et av numrene som ga tilbud om ferdiglaga intro modell. I teorien skal man jo få til 700. Grunnpris 652, levering 12 blir 664 pluss vinterhjul. Men begynner han å tenke på utstyr baller det på seg. Ble 900 til meg før jeg hadde fått på utstyret jeg ønsker/må ha/egentlig ikke trenger. Hvorfor mellom 0-4% rabatt? Noe av det jeg liker med Tesla er måten man bestiller bilen på. Sitte i ro og fred hjemme, krysse av på noen få og enkle utstyrsvalg, og så få opp en pris som er lik for alle. Slippe og forholde seg til og deale med forskjellige forhandlere og selgere på provisjon. Det må du spørre Møller om, jeg liker de ikke så orker ikke spørre for deg..  Jobber du i en bedrift som har storkunderabatt og kjøper mye bil (og ikke har stoppa avtalen fra nyttår pga nye reglene) så var det siste jeg hørte nå at man fikk 4%. Snakker man for seg får man sikkert noe likevel. Spør man ikke etter det får man sikkert betale det konfiguratoren gir deg. Derav 0-4 %. Tror få får mer enn 4 på en bil med venteliste.
|
|
|
01/02/2019 14:55
|
Ripen
OP
Søk hjelp!
|
OP
Søk hjelp!
Gjett hva, jeg har også anskaffet batteridrevet doning! Og skjønner plutselig nå de nyfrelste, dette er saker som fascinerer! Kan styres og programmeres, selvkjørende som bare rakker`n, stappfull av sensorer, og kan kjøres manuelt. Ladestasjon har jeg montert.
Jeg digger kjøretøyet, og finleser manualer og tester ut. Veldig inspirert av hvor effektiv den er.
Må nok melde meg inn i klubben, jeg også.
Jeg ser jo at det forrige kjøretøyet var mer effektivt, med uendelig rekkevidde. Men moro er det med en ny duppe-ditt, beholder jo selvsagt den gamle for sikkerhetens skyld.
Finnes det robotstøvsuger forening? Du vet at du ikke har gjort noe annet enn å ta bort en ledning? Den går fortsatt på strøm produsert på kølkraft i Polen..?
Roy
|
|
|
01/02/2019 15:24
|
Ugla
Besatt
|
Besatt
Jeg ser stadig vekk at Møllersystemet er forbundet med noe negativt, har jeg vært heldig i mine 3 år med VW? Serviceprisene er kanskje ikke de billigste, men servicen synes jeg har vært kjempegod, og har jeg hatt noe å kicke på så har jeg fått kjapp og god respons. Jeg vil sammenligne det med å ha telefonabonnement i Telenor og banktjenester i Dnb, man betaler litt mer men det bare funker.
Ja, det tror jeg du har, jeg har ikke gode erfaringer med Møller i det hele tatt, dyrt er det og nei, ikke min erfaring at det bare funker har blant opplevd at de har påført min bil dyre reparasjoner etter feil de selv har gjort som de først prøvde å få meg til å betale.
Lars-Erik
|
|
|
[Re: Kriss]
01/02/2019 15:38
|
Espen W
Diamonds are forever
|
Diamonds are forever
Ja, låner egentlig bare Møller de 20 lappene. Bare å sende en mail og få de tilbake.. Gjorde det i går. Så ingen risiko der, du får de tilbake helt frem til du eventuelt skriver under en kontrakt. Yepp, samme her. Hoppet av e-tron listen i forrige uke. Bilen er fin, men en skuffelse i forhold til hva som ble flagget opprinnelig. Hvis det ikke dukker opp noe annet spennende i årene som kommer (noe det sikkert gjør) så kan en da et par år gammel e-tron 55 (dvs den som kommer nå) eller helst den kommende S modellen (som får ytelser mer i henhold til det man satte seg på e-tron liste for). En slik en med et år eller to på telleren, gjerne fra Tyskland, kan bli kurant. (Pent) brukt er null issue, og særlig på elbil. Har tro på Model Y, og vil helst gi elbil pengene til Tesla. Har testet Model X P90D, og den var kvikk og fin, men falkevingedørene er totalt diskvalifiserende (må kunne ha skiboks og sykkel på taket), og den er egentlig for stor. Model Y i Performance utgave, med akseptabel hengervekt og med normale dører kan bli spot on. (BTW, takk for sist, Kriss! (Tronfjell)  )
Redigert av Espen W; 01/02/2019 15:52.
|
|
|
[Re: perbl]
01/02/2019 18:32
|
Dan
More than words
|
More than words
i nærheten av det man først antar er dørhåndtak er det nødhåndtak som ikke bør brukes og kan gjøre skade. Det skal være fikset med en softwareoppdatering slik at vinduet går ned et par cm også når man bruker nødhåndtaket (og dermed ikke presser ut gummislisten).
|
|
|
[Re: Espen W]
01/02/2019 21:06
|
Kriss
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Ja, låner egentlig bare Møller de 20 lappene. Bare å sende en mail og få de tilbake.. Gjorde det i går. Så ingen risiko der, du får de tilbake helt frem til du eventuelt skriver under en kontrakt. Yepp, samme her. Hoppet av e-tron listen i forrige uke. Bilen er fin, men en skuffelse i forhold til hva som ble flagget opprinnelig. Hvis det ikke dukker opp noe annet spennende i årene som kommer (noe det sikkert gjør) så kan en da et par år gammel e-tron 55 (dvs den som kommer nå) eller helst den kommende S modellen (som får ytelser mer i henhold til det man satte seg på e-tron liste for). En slik en med et år eller to på telleren, gjerne fra Tyskland, kan bli kurant. (Pent) brukt er null issue, og særlig på elbil. Har tro på Model Y, og vil helst gi elbil pengene til Tesla. Har testet Model X P90D, og den var kvikk og fin, men falkevingedørene er totalt diskvalifiserende (må kunne ha skiboks og sykkel på taket), og den er egentlig for stor. Model Y i Performance utgave, med akseptabel hengervekt og med normale dører kan bli spot on. (BTW, takk for sist, Kriss! (Tronfjell)  ) Takk for sist! Ble så du hoppa av du og ja.. Har et par år på meg så stresser ikke. E-tron er første batteribilen jeg har lyst på, men eneste Audi’n jeg egentlig har lyst på har 5 sylindre og bruker mye bensin.. 
|
|
|
02/02/2019 01:54
|
Kjartandaddy
Besatt
|
Besatt
Gjett hva, jeg har også anskaffet batteridrevet doning! Og skjønner plutselig nå de nyfrelste, dette er saker som fascinerer! Kan styres og programmeres, selvkjørende som bare rakker`n, stappfull av sensorer, og kan kjøres manuelt. Ladestasjon har jeg montert.
Jeg digger kjøretøyet, og finleser manualer og tester ut. Veldig inspirert av hvor effektiv den er.
Må nok melde meg inn i klubben, jeg også.
Jeg ser jo at det forrige kjøretøyet var mer effektivt, med uendelig rekkevidde. Men moro er det med en ny duppe-ditt, beholder jo selvsagt den gamle for sikkerhetens skyld.
Finnes det robotstøvsuger forening?
Puh, trodde et øyeblikk du hadde kjøpt dildo.
Big wheels keep on turning
|
|
|
03/02/2019 09:42
|
Ripen
OP
Søk hjelp!
|
OP
Søk hjelp!
Noen her inne som har montert ekstralys på sin X, eller har meninger om dette? Er glad i godt lys og ser at noen velger å få montert på f.eks Lazer LED-skinne, men er det et must slik de som har det skriver?
Roy
|
|
|
03/02/2019 14:58
|
JR Ewing
Fersking
|
Fersking
Noen her inne som har montert ekstralys på sin X, eller har meninger om dette? Er glad i godt lys og ser at noen velger å få montert på f.eks Lazer LED-skinne, men er det et must slik de som har det skriver? Monterte Lazer linear 18 elite på min før jul. Betydelig bedre fjernlys, som forventa. Originalt fjernlys er greit, men ikkje meir. Du må nok nesten vurdere sjølv om du vil ha meir lys eller om du er fornøgd slik det er. Noko som var stor forbedring for min del var å justere høyde på lysa. Nærlyset nådde kun 30 meter fram og fjernlyset kanskje 50 (vanskelig å vurdere faktisk lengde men var i alle fall veldig lyst rett foran bilen). 5 minutt å justere opp, og vart betydelig bedre. En justeringsskrue per lykt som du finn dersom du tar av deksel mellom frunkbalje og framskjerm. Pass berre på å juster når bilen står i normal høyde dersom lysa på din bil også peikar rett i asfalten. Kan bli vel mykje blending av motgåande trafikk om en justerer med bilen i low og kjører i normal høyde vinterstid.
|
|
|
05/02/2019 07:39
|
Ripen
OP
Søk hjelp!
|
OP
Søk hjelp!
Skjønner at Forsikringsselskapene sliter med å finne ut hva det skal koste å forsikre en Tesla, no shit lissom. Det skiller over 10K mellom billigste og dyreste til nå, første tilbud er mottatt fra 4 selskaper.
Roy
|
|
|
05/02/2019 07:55
|
Anders A-R
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Det er nok mange som har sett at blant annet den store frontruta på X er dyr å skifte, og der hvor rep av skader har tatt lang tid har det blitt høye kostnader på de som har billeie inkludert også.
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
|
|
|
06/02/2019 06:00
|
espenta
Ringrev
|
Ringrev
Skjønner at Forsikringsselskapene sliter med å finne ut hva det skal koste å forsikre en Tesla, no shit lissom. Det skiller over 10K mellom billigste og dyreste til nå, første tilbud er mottatt fra 4 selskaper. Sjekk ut CoverClub via Tesla Owners Club: https://www.tocn.no/coverclub/https://tocn.coverclub.no/HvemstarbakTeslaOwnersCoverClubIngen tradisjonell bonusordning. Jeg sparte litt over 4k da jeg gikk fra If (med 70% bonus).
|
|
|
06/02/2019 07:39
|
Syklist1
Besatt
|
Besatt
Jeg ser ikke helt verdien i et TOCN medlemskap, rabatt på varer du aldri kommer til å kjøpe?
|
|
|
06/02/2019 07:45
|
espenta
Ringrev
|
Ringrev
Nei, men foreløpig er det eneste mulighet for å få forsikring via CoverMe. Medlemsskapet koster mye mindre enn den ekstra kostnaden av å måtte ha forsikring et annet sted.
|
|
|
|
|