Ser at den faktisk har veiledende på 9999,-. Du får sikkert pruta ned til 8999,- (som er under 9000,-). Sjekka ikke specsene men da har du130.000 igjen til oppgraderinger, som jeg regner med holder masse.
Il rispetto é una cosa reciproca. Lo ci dá, quando lo si riceve.
Den veiledende prisen Euro 9.999 som det refereres til i linken din, er som nevnt for rammesettet. Selvsagt kan du finne det rimeligere enn veiledende, f.eks Euro 8.639, som du også linker til. Du vil likeledes finne flere som selger rammesettet til rundt den veiledende prisen som oppgis i den første linken din.
Sjekk siden gjerne pris på hjulsett Zipp 858 NSW Carbon Clincher Disc, gruppe Dura Ace Di2 med wattkrank og trinsehjul i titan, med CeramicSpeed-behandling av både hjul og gruppe, om du gidder, og småsnacks som Most Lynx NS Carbon, og legg det hele til prisen for rammesettet.
Tro gjerne at du kan få dette komplette bygget for under 9.000 Euro om du fly til kontinentet og sykler tilbake Jeg setter strek her og noterer meg at jeg aldri, aldri må poste på visvas-forumet
Haha, jeg var nok rask på avtrekkeren (tok den fra hofta). Men man kan jo ikke innrømme det med en gang i visvastråder. Og det er jo ikke bare Di2 men Di2 med CeramicSpeed OSPW som faktisk er coated med trinsehjul, og ikke bare coated med vanlige trinsehjul men med 3D-printede trinsehjul i titan. Tipper det giret ser ut som et pinnsvin.
Ikke Finn, men jeg må "berømme" tyske ebay-kleinanzeigung. Jeg er regelmessig i Tyskland, så holder et øye med evt spennende sykler der også. Det som er annerledes der, er at folk ikke bare legger ut en pris de håper å få, de tar helt av.
I går ble det lagt ut en Canyon Ultimate fra 2018. Riktig nok med nye tempobøyler (oppgitt verdi t il 120) og nytt sete (oppgitt verdi 80, men strengt tatt, er ikke det listepris på setet han tok av?). Selger klinker like godt til med en pris 400 Euro _høyere_ enn hva Canyon selv tar... (Og la på ytterligere 900 Euro i sin påstand om ny-pris, men det er en annen sak..)
Jeg lurer på hvordan det markedet egentlig fungerer. Skal man liksom starte med å foreslå halvparten av det man vil betale, selv om det er så lavt som 25% av utropspris, og så ta det derfra?
Sitat: "Som du ser på bilde, har rammen to hull da sykkelen var under et prøve prosjekt, men har ingen betydning for dens funksjon. Kun kosmetisk skade."
Ehh.. Javel...
Re: Fantastiske ting på finn.no
[Re: jkl]
#257721201/10/201920:57
Sitat: "Som du ser på bilde, har rammen to hull da sykkelen var under et prøve prosjekt, men har ingen betydning for dens funksjon. Kun kosmetisk skade."
Snakket med selger og han takket for info om svekkelsen i rammen og skulle nå oppdatere det. Puh.
Ser ut som annonsen har blitt oppdatert kl 10:07, dvs selgeren har fjernet kommentaren om at feilen "ikke er så farlig", men ramma er jo fortsatt ganske ubrukelig/farlig Selv med prikkfri ramme ville jeg nok ikke funnet på å selge denne sykkelen så dyrt...
Fillern, jeg satt og leste forrige side i tråden, og da kom du før meg. Man slipper i alle fall å tukle med kompresjons-rebounden på den fulldempede Gianten: