Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 3 1 2 3

Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper?

Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? #2506912 03/09/2018 09:01
Stefan77 Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Helgas stitur endte som det av og til gjør, med knall og fall. Piloten har ingen andre skader enn såret stolthet og en klump i magen. Klumpen i magen skyldes knust karbon i bakramma på min elskede Turner Czar. Etter å ha kommet hjem og summet meg så innser jeg at jeg jo faktisk har en verdigjenstandsforsikring på sykkelen, så nå er saken min til behandling hos forsikringsselskapet.

For øyeblikket et det uvisst om det blir nytt baktriangel eller ny sykkel, men hodet spinner jo.
Jeg har lenge følt at min Czar er noe kort og kunne tenkt meg å flyttet setet noe fram og forkortet stemmet. I tillegg kunne jeg godt ha senket styre 1-2 cm. Czar har reach og stack på hhv 408 og 601, med virt setevinkel på 73 og styrevinkel på 68.
Den har vært rigget med 120 mm Pike og senkepinne og har vært mer stisykkel enn rittsykkel. Jeg liker veldig godt DW linken som strammer opp ved pådrag. Om det skal bli ny sykkel så tenker jeg at en 29" med 100-130 mm bak og 120-130 foran vill være korrekt. Må kunne bygges (relativt) lett. Czar er i dag ca 12 kg med pedaler og 2,35 Nobby Nic f/b.
Jeg anser meg primært som en stisyklist men sykler noen ritt, og da helst de med mye sti. Terrengsykkelrittet og UB er (nesten) hvert år, og ligger an til at Trans Østerdalen og Offroad Finnmark ligger i en såpass nær fremtid at den nye sykkelen skal være med meg der.

Intense Sniper, både i trail og XC utførelse seiler jo opp som en soleklar kandidat, med lang reach, kort stem og et bakhjulsoppheng som får mye skryt. Er det noen som er kjent med Czar som har syklet på Sniper og vil si noe om forskjellene?
Jeg er noe skeptisk til xc-varianten da jeg tidligere har vært plaget av fleksende 32 gafler (SID 100 og FOX 32 140).
Vurdere også løs ramme og gjenbruk av komponenter. Må da boostifisere bakhjulet, om det går. Er det slik at det holder med kit og redishing, eller kan jeg risikere at redishing ikke funker? Ser ingen "ledige" gjenger på eikene.
Har allerede kontakt med JBS angående Sniper.

Santa Cruz Tallboy 3. Det er en sykkel jeg liker veldig godt, men føler kansje litt at den er yesterdays news, uten at jeg helt har noe spes å sette fingeren på. Et tilleggspoeng er at det ruller like mange Santa Cruz i bymarka som det er Scott sykler. Hvordan er opphenget bak på denne?
Vurdere både ramme og komplett sykkel.

Ibis Ripley LS fristet, men den virker jo å være veldig nær Czar i reach, og da er det litt trangt igjen. Jeg er såpass kort i beina at upsizing ikke er aktuelt.

Scott Spark har riktig geo, og jeg har hatt spark før og vet at Twinlock ikke er verdens ende. Solid sykkel, lett og velfungerende. Er flittig bruker av senkepinne så litt usikker vedr bryterarrengementet. Kan kjøpe lett brukt høstsykkel, eller forhåndsbestille for neste år. Litt kjedelig iom at Spark er flavour of the month hos kjøpesterke 50-åringer.
Kun 120 mm varianten som er aktuell om Spark

Trek Fuel EX. Vurdere da 9.8 eller 9.9 alt etter tilgjengelighet og pris.
Min foreløpige vurdering er at disse kan bli litt mye sti og lite ritt for min smak, men usikker da jeg ikke har prøvd Fuel EX siden 2011.
Har inntrykk av at den er noe tung 12,5-13 kg.

Pivot 429 Trail (Den nye)
Er mulig å forhåndsbestille for neste år, men ingen sjangs til å prøve. Bakhjul er superboost, noe som kan være negativt på sikt.
DW link er bra, sykkelen ser nydelig ut. Har inntrykk av at den er noe tung 12,5-13 kg.

Outsidere, som kan vurderes om de dukker opp pent brukt:
Scott Genius. Mye det samme som med Spark, bare veldig mye mer kapabel på sti. Kan bli litt mye for rittene, men mulig twinlock kan avhjelpe.
Er flittig bruker av senkepinne så litt usikker vedr bryterarrengementet.

Santa Cruz Hightower
Traktor, pluss alt som gjelder Tallboy. I tillegg, så blir denne noe tung.

Hvilke sykler har har jeg glemt?

P.S: Om noen vet av noen gullkjøp i str M ute i sykkelnorge så si ifra.

- Stefan
Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: Stefan77] #2506918 03/09/2018 09:25
erling Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Har du vurdert Yeti SB100?

Hadde en hjemme på test i helga. Meget kapabel rask stisykkel. Klatrer helt sinnsykt bra. Bakhjulet er klistret til underlaget. Veldig trygg nedover, som en grovere stisykkel. Sykkeldelisk har demo i str. L. Hadde vært mitt førstevalg til TSR, UB ol.

Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: erling] #2506922 03/09/2018 09:47
Stefan77 Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Sitat: erling
Har du vurdert Yeti SB100?

Hadde en hjemme på test i helga. Meget kapabel rask stisykkel. Klatrer helt sinnsykt bra. Bakhjulet er klistret til underlaget. Veldig trygg nedover, som en grovere stisykkel. Sykkeldelisk har demo i str. L. Hadde vært mitt førstevalg til TSR, UB ol.

Hadde glemt den. Så absolutt innenfor mtp kravspec, men den er nok i dyreste laget. Skal undersøke litt mer om den

- Stefan
Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: Stefan77] #2506924 03/09/2018 09:54
neonstz Offline
Ringrev
Ringrev

Geir Bjerke - sitte, stå, gå
Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: Stefan77] #2506927 03/09/2018 10:10
R
Red Devils Offline
Besatt
Besatt
R

Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: Stefan77] #2506938 03/09/2018 10:55
Stefan77 Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Har dratt fram noen geo-tall.

RM Element faller ut, med en styrevinkel på 68,7 i stilling "slack"
Tallboy 3 og SB100 er veldig lik i geo, og begge er relativt lik Czar med unntak av 2, noe cm lengre reach. Dette kan være spot on, men tenker kansje jeg vil ha en grad slakkere foran. kansje...

Ripley LS faller desverre helt ut, som antatt. For kort.
Spark ser bra ut på geo.
Fuel EX er fortsatt med, men er i outsider-gruppa.
Pivot 429 har veldig mye riktig.

Håper noen med et mer holistisk syn på stack vs reach og generell bikefit kan komme og mene noe.

- Stefan
Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: Stefan77] #2506944 03/09/2018 11:16
A
anonym22 Offline
Anonym22
Anonym22
A
Effektiv SA på Fuel Ex er 74.7 grader.
Ca. 67 grader HA i low.

Min Fuel Ex 9.9 2017 veier som din Czar 12 kg inkl. pedaler.
Men kan være enig i at den er mer sti en ritt.

Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: Stefan77] #2506961 03/09/2018 12:38
Hoaas Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sniper XC og Sniper Trail kan vel ikke ha samme stack, når Trail er 2cm høyere i front med 120mm gaffel? Ramma er lik, ja, og lengden på bakdemper er også lik (bare annen slaglengde).

Jeg er for øvrig i samme ståa..har nå solgt min Pivot Mach 429sl og skal kjøpe noe nytt og fancy. Jeg er _veldig_ fan av dw-link. Har sykla med TBC2 og VPP tidligere, og det funka det også. Men DW funker bedre for meg, mer følsom, holder seg høyt når det skal klatres og moser gjennom røtter og steinete sti selv med godt pådrag.

Sikler også på Sniper. Aner ikke noe om hvordan JS-tuned linkage fungerer, eller hvordan det er å sykle på. Den høster i allefall mye skryt for tråkkeffektivitet. Det som holder meg litt igjen er at enkelte skriver at den er noe myk i bakramma, også det at jeg ikke kjenner til opphenget.

Spark 120, spark 700 tuned, Fuel EX, Ripley, Tallboy osv er også til vurdering, men ikke noe fan av et virrvarr av kabler og knapper på styret, ref: Spark. Jeg tror også 130mm blir hakket for grovt for å ha en skikkelig effektiv rittsykkel, ref spark 700 tuned, Fuel, Ripley og Tallboy. 120/100 er mer i min gate.

Skal jeg tippe, så tipper jeg at en hvilken som helst sykkel jeg kjøper med moderne geo (slakk og lang med bratt setevinkel) vil oppfylle mine krav så til de grader. Jeg kommer tross alt fra 72 grader SA og 69 grader HA, som jeg synes var kanon til det meste jeg utsatte den for. Problemer er bare det å bestemme seg for hva man vil ha, og hvor tykk pængpungen er.

You are what you eat...mmm nuts
Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: Hoaas] #2506965 03/09/2018 12:54
Stefan77 Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Sitat: Hoaas
Sniper XC og Sniper Trail kan vel ikke ha samme stack, når Trail er 2cm høyere i front med 120mm gaffel? Ramma er lik, ja, og lengden på bakdemper er også lik (bare annen slaglengde).

Jeg får det heller ikke til å stemme, men dhar dobbeltsjekket at det er de som er oppgitt. Seterørsvinkelen er slakket med en grad så det er åpenbart at styrerøret bikkes noe opp og bak.

Sitat: Hoaas

Jeg er for øvrig i samme ståa..har nå solgt min Pivot Mach 429sl og skal kjøpe noe nytt og fancy. Jeg er _veldig_ fan av dw-link. Har sykla med TBC2 og VPP tidligere, og det funka det også. Men DW funker bedre for meg, mer følsom, holder seg høyt når det skal klatres og moser gjennom røtter og steinete sti selv med godt pådrag.
Sikler også på Sniper. Aner ikke noe om hvordan JS-tuned linkage fungerer, eller hvordan det er å sykle på. Den høster i allefall mye skryt for tråkkeffektivitet. Det som holder meg litt igjen er at enkelte skriver at den er noe myk i bakramma, også det at jeg ikke kjenner til opphenget.

Fant tråden din og ser at vi ser på mye av det samme. For min del kan det jo hende at jeg får tak på ny bakramme eller noe og fortsetter med Czar. Den fungerer ypperlig og det vil ikke være krise på noen som helst slags måte.

Ang Snipers tråkkeffektivitet så slår jeg meg egentlig til ro med uttalelsen i testen i bladet "JS tuned opphenger er et av bransjens mest tråkkeffektive". Mykheten i bakramma er til bekymring, og jeg lurer på om den er like tilstedeværende i NM ramma som SL, hvor en av forskjellene vel er materialet i linkene.

- Stefan
Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: Stefan77] #2506970 03/09/2018 13:22
larsb Offline
Bjolsen Zeit
Bjolsen Zeit
Sitat: Stefan77

Sjekk BC varianten med 120 mm gaffel. Knallfin sykkel som jeg hadde (nesten sikkert, kanskje) tatt om den var tilgjengelig i min størrelse i fjor.

Og kanskje BMC Agonist er noe, jeg liker min for det der er verd. testet i bladet for litt siden, men ikke på nett enda. Den går inn i segmentet fra rittsiden.

LarsB

Redigert av larsb; 03/09/2018 13:24.
Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: Stefan77] #2506980 03/09/2018 14:11
JonAre Offline
Besatt
Besatt
Det er vel vanskelig å ta feil i dette segmentet. Det måtte i så fall være om du kjøper en sykkel som ikke passer deg. Det var hovedgrunnen til at jeg valgte Santa Cruz Hightower framfor Intense ACV - på Intense havnet jeg mellom størrelsene, mens jeg var midt i XL for Santa Cruz.

Santa Cruz Tallboy 3. Det er en sykkel jeg liker veldig godt, men føler kansje litt at den er yesterdays news, uten at jeg helt har noe spes å sette fingeren på. Et tilleggspoeng er at det ruller like mange Santa Cruz i bymarka som det er Scott sykler. Hvordan er opphenget bak på denne?

VPP er nydelig. Har Split Pivot på en Salsa Bucksaw, og opplever VPP som mye av det samme, bare bedre. Det kan selvsagt ha med demperen å gjøre også, men jeg syns det er enklere å finne et oppsett der man har passe sag, uten at man dvorsker for mye rundt midt i vandringen.

Har litt problemer med å se problemet med at Tallboy ikke ble lansert nå nettopp, men du kan jo ta en kikk på https://www.santacruzbicycles.com/en-US/blur

Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: larsb] #2507022 03/09/2018 18:37
T
Tollef Offline
Ringrev
Ringrev
T
Sitat: larsb

Sjekk BC varianten med 120 mm gaffel. Knallfin sykkel som jeg hadde (nesten sikkert, kanskje) tatt om den var tilgjengelig i min størrelse i fjor.

Sykkelen han sjekker er 120mm versjonen, 100mm er en halv grad brattere.

Jeg har en 120mm Element (som jeg sykler i "Neutral"...)

Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: JonAre] #2507026 03/09/2018 18:42
Juffe Offline
Besatt
Besatt
Sitat: JonAre
Det er vel vanskelig å ta feil i dette segmentet. Det måtte i så fall være om du kjøper en sykkel som ikke passer deg. Det var hovedgrunnen til at jeg valgte Santa Cruz Hightower framfor Intense ACV - på Intense havnet jeg mellom størrelsene, mens jeg var midt i XL for Santa Cruz.

VPP er nydelig. Har Split Pivot på en Salsa Bucksaw, og opplever VPP som mye av det samme, bare bedre. Det kan selvsagt ha med demperen å gjøre også, men jeg syns det er enklere å finne et oppsett der man har passe sag, uten at man dvorsker for mye rundt midt i vandringen.

Har litt problemer med å se problemet med at Tallboy ikke ble lansert nå nettopp, men du kan jo ta en kikk på https://www.santacruzbicycles.com/en-US/blur

Jeg må innrømme at når jeg ser endringene som nå er introdusert på bl.a. Hightower, 5010 og Bronson, så virker det såpass tydelig for meg hva som er forventet å komme på neste Tallboy at det ikke frister å gå til anskaffelse av en slik nå.

'...once more, and more intensity!'
Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: Tollef] #2507122 04/09/2018 08:30
larsb Offline
Bjolsen Zeit
Bjolsen Zeit
Sitat: Tollef
Sitat: larsb

Sykkelen han sjekker er 120mm versjonen, 100mm er en halv grad brattere.

Jeg har en 120mm Element (som jeg sykler i "Neutral"...)

OK, jeg har ikke geometri i hodet lenger, så takk for korreksjonen.

LarsB

Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: Stefan77] #2507220 04/09/2018 11:42
Stefan77 Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Da har jeg tygd på geo, kjent på magefølelsen og sjekket med barnslige drømmer. Dette er igjen kryssjekket med tilgjengelighet i markedet og kostnader. Nå har jeg hatt Turner, og hadde glatt kjøpt Turner igjen om den ryktede Sultan, evt en lengre Czar v2.0 hadde kommet, men Turner hadde pr idag ingen aktuelle.

Jeg satte konkurentene opp mot hverandre med i et usanksjonert 800 m løp på Bislett. 800 m er en spurtøvelse, men fortsatt langt nok til at teknikk og utholdenhet betyr mye.
Hightower ble veiet og funnet for seig. Den kom seg aldri ut av starblokka engang.
RM Elemnt snublet i sin egen "bratte" styrevinkel.
Spark og Genius datt tidlig av. Om jeg hadde kommet over en pent brukt Tuned eller Ultimate så hadde de kansje vært med, men"vanlig Spark" blir for kjedelig. Superduper sykkel med mange av de egenskapene jeg er ute etter men "alle" 50-isene har jo Spark (RC).
Ripley hang faktisk greit med, da en fugl hvisket meg i øret at det faktisk var mulig å upsize til Large. Dette var ørlite interessant men da sisterunden startet så kom den uansett til kort.

Neste som falt av var Pivot Trail 429 til tross for super geo, finfin spec og potensielt overkommelig pris. Forhandler som ikke vet forskjellen på ny og gammel modell (Kan jo skjønne det litt når de har nesten samme navn) var skremmende, og som også slet litt med så skjønne hvorfor jeg ikke ville ha gammel modell gjorde at jeg rett og slett ga opp denne.

Først ut på sisterunden var Fuel EX, Sniper og Tallboy
Fuel EX 9.9 (Demomodell). Litt mye stisykkel, Ville helst ha testet den først.
Sniper i xc utførelse med plan om å sette på 120 gaffel. Super sykkel, super spec. Riktig pris. Holdt hodet høyt og hofta frem. Hva kan gå galt.
Tallboy 3. Flott velfungerende. Den rutinerte, som man ikke var helt sikker på om var sliten eller frisk nok til en sluttspurt. . Pussig nok det sikre/fornuftige valget. Prismessig lå det an til et behagelig bruktkjøp av en godt spekket modell.

Fuel EX ble litt tung i sessen og sakket solid akterut på siste rettstrekka før svingen. Også rutinerte Tallboy begynte å slite litt her. Sniper først inn i siste sving, men hva skjer her?
I ei sabla fart kom Jakob Ingebrigtsen Yeti SB 100, nesten fra ingensteds, og tok innpå. Ut av siste sving var Sniper og SB100 skulder ved skulder og ingen av kandidatene viste noen svakhetstegn, eller.....
Er det noe halting med Sniper? Er det en anelse fleks i koblinga til bakramma? Nei det er ikke det, det er en gammel skade som er rettet opp fra preproduksjonsmodellene. Fortsatt skulder ved skulder inn mot mål og i siste liten klarer SB100 å kaste hodet frem og bryte målsnøret først.

Kjøper Yeti SB100 ICON_SMILE

Hva var egentlig forskjellen?
I bunn og grunn så var jeg litt redd for å bevege meg for lang bort fra den geo som jeg var så fornøyd med med Czar. Jeg ville fortsatt bruke 120 mm gaffel med 34/35 mm stanchions, og jeg var faktisk ørlite redd for den veldig progressive 66,5 grader styrevinkelen til Sniper. Den nagende følelsen vedrørende fleks i bakrammekoblingen la jeg stort sett bak meg.
Dessuten, emosjonelt så er Yeti et knepp høyere inn Intense for meg.

P.S. Beklager om friidrettsanalogien min har frembrakt bilder av spinkle halvnakne menn i kort løpeshorts med høy splitt. Beklager virkelig.

- Stefan
Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: Stefan77] #2507227 04/09/2018 12:09
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler

P.S. Beklager om friidrettsanalogien min har frembrakt bilder av spinkle halvnakne menn i kort løpeshorts med høy splitt. Beklager virkelig.
Var det menn som løp? Ikke i mitt hode!

Gratulerer som fremtidig medlem av The Tribe! Vil tilbake på et punkt.

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: Stefan77] #2507256 04/09/2018 13:27
larsb Offline
Bjolsen Zeit
Bjolsen Zeit
Kan ikke tenke meg at det er feil med den Yetien. Det eneste er vel at den er sabla dyr, men når det hinderet er ryddet bort ser jeg ikke noe annet enn turkis digg.

Det blir farlig på Ultra 2019 ICON_SMILE

LarsB

Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: Stefan77] #2507313 04/09/2018 17:35
Hoaas Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Grattis, det blir spennende å se hva dommen er etter du har blitt varm i trøya på turkis sykkel ICON_SMILE

Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: Stefan77] #2507368 04/09/2018 22:41
polkaDOT Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Du tenkte ikke på Unno?

Redigert av polkaDOT; 04/09/2018 22:42.

Ride your bike, and be happy!

Team Ibis / Probike

Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: Stefan77] #2507377 05/09/2018 06:04
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Nå koster vel ramma til Unno mer enn billigste konfigurasjon av de fleste andre, da.

-Kristian
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: Stefan77] #2507383 05/09/2018 06:38
Stefan77 Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Var ikke oppmerksom på Unno i det hele tatt. Ser jo veldig stilig ut, men prisklassen var nok noe høy. Jeg hadde nok heller gått opp i spec på SB100, Sniper eller Tallboy fremfor å bruke så mye penger på grunnlegende spec hos Unno

- Stefan
Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: Stefan77] #2507389 05/09/2018 06:51
Arne_And Offline
More than words
More than words
P.S. Beklager om friidrettsanalogien min

Jeg synes den var artig. yes

Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: Stefan77] #2507396 05/09/2018 07:22
Trond Vidar Offline
I want to ride my bicycle
Sjekk dekklaringen på den Yetien, den har ikke like god plass som sin storebror - og forrige versjon fikk såvidt inn et 2.2 dekk

[Linket bilde fra veloviewer.com]
Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: Trond Vidar] #2507402 05/09/2018 07:32
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Det står 2,4" på den. Vil klare Maxxis 2,4", i hvert fall.

-Kristian
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: Stefan77] #2507407 05/09/2018 07:41
Trond Vidar Offline
Da er det rettet opp i, supert.

[Linket bilde fra veloviewer.com]
Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: Stefan77] #2507449 05/09/2018 08:47
polkaDOT Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Var ikke oppmerksom på Unno i det hele tatt. Ser jo veldig stilig ut, men prisklassen var nok noe høy. Jeg hadde nok heller gått opp i spec på SB100, Sniper eller Tallboy fremfor å bruke så mye penger på grunnlegende spec hos Unno

Joda. Men når du først skal slå på stortromma....

Egentlig er prisen for løs ramme alt for høy, men komplett sykkel er ikke så ille. Og det kommer med bra komponenter.

Ride your bike, and be happy!

Team Ibis / Probike

Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: baronKanon] #2507450 05/09/2018 08:48
erling Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: baronKanon

Det står på Aggressor 2,3 på SB100. Yeti sier selv det er plass til 2,4. Noe det ser ut til at det også er.

Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: erling] #2507477 05/09/2018 09:54
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Sitat: erling
Sitat: baronKanon

Det står på Aggressor 2,3 på SB100. Yeti sier selv det er plass til 2,4. Noe det ser ut til at det også er.
Litt klønete formulert av meg.
"den" betyr siDEN til Yeti ICON_WINK

-Kristian
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: Stefan77] #2507480 05/09/2018 10:07
Stefan77 Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Morsom tilfeldighet på BankID når jeg skulle betale sykkelen ICON_SMILE

Redigert av Stefan77; 05/09/2018 10:07.

- Stefan
Re: Ny stirakett, 29". Er det bare å kjøpe Sniper? [Re: Stefan77] #2507500 05/09/2018 10:57
Hoaas Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Haha! You're being watched!

Side 1 av 3 1 2 3

Moderator  support