Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 3 av 3 1 2 3

80/20 Oslo Enduro 2018 - Comeback

Re: 80/20 Oslo Enduro 2018 - Comeback [Re: vids] #2503772 20/08/2018 17:30
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Gjennomkjøring på lørdag sendte meg rett på dekkshopping. Aggressor var ikke noe særlig bak. Flyttet DHF bak og satt på flekk nytt Hillbilly Grid 2,6" foran. Eller det var jo smalere enn DHF WT på 2,5". Funka greit det, men merker at vi har hatt en for tørr sommer, for jeg var ikke helt komfortabel med forholdene. Hjalp heller ikke at heg var syklist og latet som om jeg var frisk, for jeg var definitivt ikke frisk, men hadde en forkjølelse som la hodet igjen en halvmeter bak hele tiden.

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: 80/20 Oslo Enduro 2018 - Comeback [Re: Ripen] #2504116 21/08/2018 22:08
T
trekie Offline
Fersking
Fersking
T
Endte med DHF 2,5" WT / DHR II 2,3" WT begge med MaxxGrip og DH casing. Funket greit tror jeg (forholdene tatt i betraktning), men synes det var veldig glatt flere steder. Mulig jeg hadde litt for mye trykk (i frykt for punktering) eller så er det bare teknikken som har skylda.

For meg som førstereis var det en litt ny måte å sykle på og litt røffere stier enn jeg er vant til. Endte med 2 stk "over the bars" på de hersens partiene med kjipe røtter på FE1 og FE4. Fullførte greit men sitter her med lav samarbeidsvilje hos begge beina og et ganglag som minner om en gammel kjerring med gikt i hele kroppen. Blåmerker og hevelser ser også ut til å melde sin ankomst nå et par dager senere. Men fy f.. så moro det var. Tusen takk til alle for en supert arrangement. Håper nå at beina leges raskt så jeg kan komme meg opp og teste stiene i området der igjen snart.

Håper forresten det gikk bra med han som tryna ved siden av det store hoppet på FE5 (og måtte hentes av ambulansen?) og han som brakk håndleddet / underarmen på den kjipe blankslitte rota litt nede i lia på samme etappe. Var en god del som gikk i baken der tror jeg.

Side 3 av 3 1 2 3

Moderator  support