Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 20 av 34 1 2 18 19 20 21 22 33 34

Dårlig erfaring med Bikeshop.no

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Brusdalen] #2474448 06/04/2018 09:24
Registrert: Jul 2017
Innlegg: 6,936
A
anonym22 Offline
Anonym22
Offline
Anonym22
A
Registrert: Jul 2017
Innlegg: 6,936
Det er jo da en bestillingsvare. Så de bestiller fra leverandør når du bestiller. Og så må du vente noen uker. Dette er da helt vanlig, er vel omtrent bare XXL som nesten bare har det de har på lager liggende i nettbutikken?
Jeg har nylig bestilt og fått blodfersk Assostrøye fra Bikeshop, bestilte kort tid etter at trøya dukket opp på Assos sine egne sider.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: anonym22] #2474497 06/04/2018 11:26
Registrert: Aug 2004
Innlegg: 4,626
RoyK Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Aug 2004
Innlegg: 4,626
Sitat: anonymous22
Det er jo da en bestillingsvare. Så de bestiller fra leverandør når du bestiller. Og så må du vente noen uker. Dette er da helt vanlig, er vel omtrent bare XXL som nesten bare har det de har på lager liggende i nettbutikken?


Joda, men de sender vel ikke ut epostreklame om ting som ikke finnes på lager?

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: RoyK] #2474499 06/04/2018 11:34
Registrert: Jul 2017
Innlegg: 6,936
A
anonym22 Offline
Anonym22
Offline
Anonym22
A
Registrert: Jul 2017
Innlegg: 6,936
Dette var en egen e-post med vårens Assos, ikke vanlig nyhetsbrev. Jeg er ikke veldig interessert i e-poster med info om hva som er på lager, det kan jeg finne ut selv. Hver sin interesse. Har i grunn ikke så mye regler om hva jeg synes er riktig/feil i nyhetsbrev, men Bikeshop er det ene av to jeg får i uka.

Redigert av anonym22; 06/04/2018 11:35.
Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2474546 06/04/2018 15:10
Registrert: Jun 2012
Innlegg: 705
E
erik e Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
E
Registrert: Jun 2012
Innlegg: 705
De er nok ikke feilfrie. Har handlet der 5-6 ganger = 100% levert hver gang. Snakk om kundeavis,XXL var bra inntil for et par år siden. Nå har de ikke på lager event. utsolgt på de beste tilbudene. Sist gang jeg kom innom på en Mandag kjente han meg igjen,da var forklaringen. Har ikke fått varen inn ennå. Pissprat . God helg.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: anonym22] #2474634 07/04/2018 06:17
Registrert: Aug 2009
Innlegg: 2,402
Brusdalen Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
Registrert: Aug 2009
Innlegg: 2,402
Sitat: anonymous22
Det er jo da en bestillingsvare. Så de bestiller fra leverandør når du bestiller. Og så må du vente noen uker. Dette er da helt vanlig, er vel omtrent bare XXL som nesten bare har det de har på lager liggende i nettbutikken?
Jeg har nylig bestilt og fått blodfersk Assostrøye fra Bikeshop, bestilte kort tid etter at trøya dukket opp på Assos sine egne sider.

Det er ingen informasjon på siden om at dette er bestillingsvare, og med tanke på tilbakemeldingene i denne tråden, så er jeg litt skeptisk til å bestille noe fra Bikeshop som ikke er på lager. Men dersom erfaringen er som du forklarer, så er det tipp topp. Det er synd hvis de mister kunder pga uklar informasjon på nettsiden.

F.eks. hos Sykkelkomponenter, så går det veldig tydelig frem at varer er bestillingsvare og det er også opplyst om leveringstid.

Håper Bikeshops representanter på forumet tar til seg de konstruktive tilbakemeldingene ICON_SMILE

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2474635 07/04/2018 06:58
Registrert: Jul 2017
Innlegg: 6,936
A
anonym22 Offline
Anonym22
Offline
Anonym22
A
Registrert: Jul 2017
Innlegg: 6,936
Bikeshop har jo en del ting de kunne vært ryddigere på, tilbakemeldinger viser jo det. I min verden er enhver vare som ikke er på lager, en bestillingsvare. Enkelte ganger står det forresten om noe er på lager hos leverandør - tilsvarende som hos Sykkelkomponenter. Men det tror jeg gjelder noen utvalgte leverandører, som har denne oversikten. Også hos Sykkelkomponenter er det varer de har null informasjon om når kommer inn, jeg har nettopp fått en slik vare fra Sykkelkomponenter faktisk, det tok tre måneder. Man betaler jo ikke på forhånd, så jeg har ikke så store problemer med å vente. Må jo vente lenge og i helt uvitenhet på sykler, det er mye kjipere.

Jeg er bare veldig fornøyd med at begge disse butikkene har og skaffer (også ting de ikke har på nettsiden) masse bra sykkelstasj, så man slipper å bestille alt mulig fra utlandet, som i realiten gir liten mulighet til å returnere uten stort tap.

Men det er ingen tvil om at man må være bevisst på hva som er å lager og hva som ikke er på lager når man bestiller, hvis man ønsker å få det man bestiller raskt. Jeg skiller også på dette. Så lenge ordren er over kr 1000 er det fraktfritt, så da bestiller jeg bare det ene Assos-produktet i en egen ordre, så kan det ta det ukene det tar.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Brusdalen] #2474636 07/04/2018 07:10
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 10,225
hbakken Offline
Høkk, da! Høkk!
Offline
Høkk, da! Høkk!
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 10,225
Sitat: Brusdalen

Det er ingen informasjon på siden om at dette er bestillingsvare, og med tanke på tilbakemeldingene i denne tråden, så er jeg litt skeptisk til å bestille noe fra Bikeshop som ikke er på lager. Men dersom erfaringen er som du forklarer, så er det tipp topp. Det er synd hvis de mister kunder pga uklar informasjon på nettsiden.

F.eks. hos Sykkelkomponenter, så går det veldig tydelig frem at varer er bestillingsvare og det er også opplyst om leveringstid.

Håper Bikeshops representanter på forumet tar til seg de konstruktive tilbakemeldingene ICON_SMILE


Aldri bestill noe fra Bikeshop som ikke er på lager er min erfaring. Gidder jeg aldri å gjøre igjen hvis det ikke er noe helt spesielt jeg sliter med å få tak i andre steder/stoor prisforskjell.


Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter.
#NBNL -

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: hbakken] #2474637 07/04/2018 07:13
Registrert: Jul 2017
Innlegg: 6,936
A
anonym22 Offline
Anonym22
Offline
Anonym22
A
Registrert: Jul 2017
Innlegg: 6,936
Men nettopp det er greia, Bikeshop har massevis av produkter andre i Norge ikke har.
Massevis av verktøy fra Park Tool og Unior. Sykkeldeler selvsagt. Og kanskje aller viktigst klær, siden det er der det er viktig med returmulighet. Jeg returnerer ofte klær, alle steder jeg handler fra. Og mye av det jeg kjøper fra utlandet er også bomkjøp. Ingen erstatter Bikeshop på Fox, Castelli, Assos, Cafe du cycliste, Endura og Outwet. Selv de andre som har noen av merkene har jo svært begrenset utvalg.

Redigert av anonym22; 07/04/2018 07:36.
Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: hbakken] #2474652 07/04/2018 09:36
Registrert: Jun 2009
Innlegg: 2,202
vviz Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
Registrert: Jun 2009
Innlegg: 2,202
Sitat: hbakken

Aldri bestill noe fra Bikeshop som ikke er på lager er min erfaring. Gidder jeg aldri å gjøre igjen hvis det ikke er noe helt spesielt jeg sliter med å få tak i andre steder/stoor prisforskjell.


Aldri bestill noe fra Bikeshop om du kan la være er min erfaring. Har hatt sååå mange episoder hvor det er ting de påstår å ha på lager, som det viser seg at ikke var på lager allikevel. Hver gang er det unnskyldninger om feil med IKT-systemer.

Det de gjør er ikke bra. De er selvsagt klar over at kunder velger nettbutikk basert på ting som er på lager. Hadde jeg på forhånd kunne vite at en eller fler av varene jeg er på vei til å bestille, faktisk ikke er på lager, så hadde jeg heller handlet ordren hos Wiggle, Evans, Sykkelkomponenter eller lignende.

Den praksisen de kjører med falsk lagerstatus "stjeler" mange ordre som heller burde gått til konkurrentene deres. Jeg er drittlei, så jeg handler konsekvent aldri fra Bikeshop lenger, dersom jeg kan få varene andre steder. Synd for Bikeshop, synd for norsk økonomi, synd for norske arbeidsplasser. Men Bikeshop spiller uærlig, og da får de ta dette på egen kappe


Selger: SRAM Centerline XR (AXS) 160mm 6-bolt bremseskiver (ubrukt)
Selger: Kickr'18 boss (ubrukt)
Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: vviz] #2474675 07/04/2018 12:17
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 10,225
hbakken Offline
Høkk, da! Høkk!
Offline
Høkk, da! Høkk!
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 10,225
Sitat: vviz


Aldri bestill noe fra Bikeshop om du kan la være er min erfaring.


Jeg synes absolutt ikke det er så ille! Bestiller derfra flere ganger i året og kommer til å fortsette med det. Men holder meg til det de har på lager! Og jo.... så lenge det ikke haster skikkelig å få varene levert ICON_WINK


Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter.
#NBNL -

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: vviz] #2474694 07/04/2018 14:35
Registrert: Apr 2013
Innlegg: 563
V
VegardAarvåg Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
V
Registrert: Apr 2013
Innlegg: 563
Sitat: vviz
Den praksisen de kjører med falsk lagerstatus "stjeler" mange ordre som heller burde gått til konkurrentene deres.


I mi bok er det ganske langt frå nokre uhell med lagerstatus til å bevisst køyre med «falsk lagerstatus» slik du påstår her. Kor har du grunnlag for denne påstanden frå?

Eg bestilte nokre smådelar seint i går kveld med henting i butikk, og tenkte at det gikk fint å svinge innom etter dei uti kommande veke. I dag tidlig tikka meldinga inn om at dei var klare. Stor tommel opp frå meg denne gongen! ICON_SMILE

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2474695 07/04/2018 14:44
Registrert: Apr 2015
Innlegg: 165
Gustapho Offline
Tørr bak øra
Offline
Tørr bak øra
Registrert: Apr 2015
Innlegg: 165
Synes dem har blitt bedre enn det dem var.
Bestilte endel varer fredag kl 12 og i dag ved 10 tiden fikk jeg beskjed om at den var klar for levering.
Noe som da vil si at jeg får den mandag evnt i værstefall på tirsdag noe som er helt innafor.


Følg Meg gjerne på insta & strava
Gustpho
Strava
Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2474697 07/04/2018 14:51
Registrert: Oct 2010
Innlegg: 2,499
Mortens Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
Registrert: Oct 2010
Innlegg: 2,499
Fornøyd med Bikeshop, handler ikke varer som ikke er på lager verken der elle andre plasser. Kun en gang de sendte meg feil størrelse på en vare en gang og da ble det raskt rettet opp.

De brukte også litt tid på å sende noen av leveransene i fjor, men det var i høysesongen. Bestiller igjen nå i helga.


Strava
Cervélo R5 Red 2011
Cervélo S3 Ult Di2 2017
Canyon Speedmax CF 105 2018
Tacx NEO - Powertap - Vector 2
Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2474713 07/04/2018 17:52
Registrert: Apr 2002
Innlegg: 97
O
oddivar Offline
Medlem
Offline
Medlem
O
Registrert: Apr 2002
Innlegg: 97
Har også blitt litt lei lager / IT problemene til Bikeshop. Bestilte deler en søndag (alt var vist som lagervare) og sjekket på fredagen etter om de skulle sende snart. Fikk en historie om IT, låsning på lager og at de ikke visste når de fikk sendt varene. Kansellerte ordren, bestilte det samme fra Tyskland på søndag som var på plass på onsdag. Ikke kostet det noe mer heller. Kjipt, ville valgt Bikeshop ‘all day’ men da må jeg kunne vente i ett par uker (egen erfaring). Blir litt meningsløst da.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2474750 07/04/2018 22:30
Registrert: Aug 2004
Innlegg: 4,626
RoyK Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Aug 2004
Innlegg: 4,626
(mumler noe om sykkelkomponenter.no)

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2474756 08/04/2018 05:19
Registrert: Mar 2018
Innlegg: 862
123nils Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
Registrert: Mar 2018
Innlegg: 862
Jeg vil bre slenge inn at jeg kunne ikke vært mer fornøyd med BS...
Ca 6-7 handler i varierende størrelse, 1 reklamasjon, ett bomkjøp jeg fikk returnert.

Kjapp når jeg spør om ting jeg vurderer å kjøpe.

110% service hver gang. Rask på mail, rask sending. Topp score på alle fronter.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2474767 08/04/2018 07:22
Registrert: Jun 2012
Innlegg: 705
E
erik e Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
E
Registrert: Jun 2012
Innlegg: 705
Bør det opprettes noe om andre leverandører ? Vi har jo helt forskjellig opplevelse av service fra Bikeshop. Noen av oss har 5-6 handler der alt er 100% andre er av en helt annen oppfatning . PS Jeg kjenner ingen i BS eller andre i sykkelmiljøet .

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: erik e] #2474769 08/04/2018 07:40
Registrert: Jul 2017
Innlegg: 6,936
A
anonym22 Offline
Anonym22
Offline
Anonym22
A
Registrert: Jul 2017
Innlegg: 6,936
Jeg har 7 ordre hittil i år, 20 ordre i fjor. Osv.
Uten problemer i grunn, men enkelte ganger på min ordrehistorikk har jeg også opplevd noen varer som ikke har vært på lager, som aldri har kommet inn - og da har jeg fått beskjed. Har ofte blitt ringt og de spør om de skal sende de andre tingene i samme ordre.

Mistenker vel at mange av de som har dårlige erfaringer har bestilt slike varer som ingen andre lenger har, ikke så rart om de da faktisk viser seg å ikke være å oppdrive. Klart det er kjipt. Med så mange produkter Bikeshop har i nettbutikken, så sjekker de nok ikke så jevnlig opp faktisk tilgjengelighet hos leverandør på det de ikke har valgt å bestille igjen til eget lager. Legger man inn mange slike ordre, så er det klart det ikke gir en god opplevelse.

Bikeshop sparer jo penger på å ikke har alt 99 % (heller ikke ca. 80 %) perfekt. Skulle de makset innsatsen på dette, ville fort prisene økt.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: anonym22] #2474780 08/04/2018 08:46
Registrert: Aug 2016
Innlegg: 28
G
Geir K. Offline
Fersking
Offline
Fersking
G
Registrert: Aug 2016
Innlegg: 28
Jeg har mange bestillinger hos Bikeshop de siste årene og har aldri opplevd noe tull. De leverer kjapt, svarer kjapt på mail og ingen problemer ved returer.
Denne servicen har gjort at jeg bruker kun de selvom jeg må vente noen dager på posten.(bor for langt unna til å hente det)


2013 Merida Crossway 20
2015 Diamant Pinnacle R4
2015 Diamant Apex T4
Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2475018 09/04/2018 07:54
Registrert: Aug 2008
Innlegg: 7,624
K
Kriss Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
K
Registrert: Aug 2008
Innlegg: 7,624
Går stort sett greit selv om jeg er litt irritert nå siden de har holdt igjen en ordre pga noen sokker.. De sokkene er ganske uinteressante siden jeg venter på en wattmåler.
Når jeg satt i et møte når de ringte er man da sjakk matt ser det ut til. Ringe opp igjen og få svar kan man bare glemme. Og de har heller ikke svart på mail om at de sokkene var det bare å drite i.. Fortsatt ikke sendt, og da fikk jeg forhåndsmelding fra posten på onsdag.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2475028 09/04/2018 08:19
Registrert: Apr 2008
Innlegg: 1,881
S
simson Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
S
Registrert: Apr 2008
Innlegg: 1,881
Bestilte tre småvarer 22. mars, som alle tre skulle være på lager, med forventet utsending 22. mars.

Kom på først i dag (pga påskeferie) at jeg fortsatt ikke har fått de. Ser at de står oppført som forventet sendedato i dag.

Dette er vedlikeholdsgjenstander som ikke haster for min del å få i hus, men det vet jo ikke Bikeshop. Og jeg er litt overraska over at en så stor aktør som Bikeshop ikke da har automatiske rutiner på at de sender en epost for å opplyse om (beklage?) forsinkelsen.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2476125 12/04/2018 21:25
Registrert: Apr 2018
Innlegg: 141
familyguy Offline
Tørr bak øra
Offline
Tørr bak øra
Registrert: Apr 2018
Innlegg: 141
10/04: Bestilte hjelm, stem, drikkeflasker, ventiladapter og airstik-pumpe.

12/04: Hentet alt sammen på posten.

Tipp-topp!

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: familyguy] #2476183 13/04/2018 08:47
Registrert: Apr 2008
Innlegg: 1,881
S
simson Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
S
Registrert: Apr 2008
Innlegg: 1,881
Sitat: familyguy
10/04: Bestilte hjelm, stem, drikkeflasker, ventiladapter og airstik-pumpe.

12/04: Hentet alt sammen på posten.

Tipp-topp!


Du er heldigere enn meg.
Mine varer (cleats, RnR-olje) ble sendt først etter over tre uker - og etter at jeg purret og ba om at de må gi beskjed når de blir forsinka og ikke sender som de har avtalt (varer som de sier de har inne).

Fikk da bare en kort epost tilbake om at "Om varene er på lager så blir de sendt ut med det samme, de er inne i en varerobot. "

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2476300 13/04/2018 19:08
Registrert: Jun 2005
Innlegg: 762
S
Skikongen Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
S
Registrert: Jun 2005
Innlegg: 762
Bestilte masse greier. Dessverre var èn artikkel bestillingsvare. Bikeshop ringte meg og forklarte situasjonen og lurte på om de kunne dele opp forsendelsen. Takk for at det fortsatt er noen som velger å ringe for å avklare fremfor å sende mail.

Hentet i Post i butikk dagen etter. Tipp topp og takk. Tommel opp.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Geir K.] #2476415 14/04/2018 15:32
Registrert: Mar 2009
Innlegg: 832
S
spinat Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
S
Registrert: Mar 2009
Innlegg: 832
Sitat: Geir K.
Jeg har mange bestillinger hos Bikeshop de siste årene og har aldri opplevd noe tull. De leverer kjapt, svarer kjapt på mail og ingen problemer ved returer.
Denne servicen har gjort at jeg bruker kun de selvom jeg må vente noen dager på posten.(bor for langt unna til å hente det)
Hei Geir! Det har sikkert blitt nevnt før, men du må endre nick! ICON_SMILE

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Skikongen] #2476451 14/04/2018 19:51
Registrert: Feb 2014
Innlegg: 6,417
larsdx Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
Registrert: Feb 2014
Innlegg: 6,417
Sitat: Skikongen
Takk for at det fortsatt er noen som velger å ringe for å avklare fremfor å sende mail.


Her har man ulike preferanser skjønner jeg. For min del er evne til å svare og løse problemer kjapt og enkelt på mail et stort pluss.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2477296 18/04/2018 15:41
Registrert: Jun 2012
Innlegg: 705
E
erik e Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
E
Registrert: Jun 2012
Innlegg: 705
Da har jeg vårens bestilling inne. Bekreftet på Mail,de jobber sene kvelder. Gleder meg til pakke.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: erik e] #2477303 18/04/2018 17:30
Registrert: Feb 2013
Innlegg: 3,163
A
anonym Offline
Besatt
Offline
Besatt
A
Registrert: Feb 2013
Innlegg: 3,163
Sitat: erik e
Da har jeg vårens bestilling inne. Bekreftet på Mail,de jobber sene kvelder. Gleder meg til pakke.

Jeg gjorde en liten feil på min ordre forrige uke og de ringte meg rundt klokken 1945 og spurte meg om hva som var hva.
Kudos til de.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2477306 18/04/2018 17:38
Registrert: Jul 2009
Innlegg: 222
G
Ger Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
G
Registrert: Jul 2009
Innlegg: 222
Ser det er stor forskjell på kor raske bikeshop er. Har hatt minst 2 bestillinger, der alt skal vere på lager, som har tatt over ei veke å pakke. Når eg så sender e-post om at dei kan kansellere ordren, så går det 3-4 timer før dei svarar at den alt er pakka. Når eg sender e-post med spm om produkter får eg svar innan ein time. Syns det er litt rart at dei bruker så lang tid å svare når eg vil kansellere ordrer.

Men eg har og hat ordrer som er sendt same dag, eller dagen etter. Men dei siste gongene har det tatt minst 3-4 dagar, så bestiller med sykkelkomponenter om dei har på lager. Eller aller helst lokalt.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Ger] #2477312 18/04/2018 18:18
Registrert: Feb 2013
Innlegg: 3,163
A
anonym Offline
Besatt
Offline
Besatt
A
Registrert: Feb 2013
Innlegg: 3,163
Sitat: Ger
Ser det er stor forskjell på kor raske bikeshop er. Har hatt minst 2 bestillinger, der alt skal vere på lager, som har tatt over ei veke å pakke. Når eg så sender e-post om at dei kan kansellere ordren, så går det 3-4 timer før dei svarar at den alt er pakka. Når eg sender e-post med spm om produkter får eg svar innan ein time. Syns det er litt rart at dei bruker så lang tid å svare når eg vil kansellere ordrer.

Men eg har og hat ordrer som er sendt same dag, eller dagen etter. Men dei siste gongene har det tatt minst 3-4 dagar, så bestiller med sykkelkomponenter om dei har på lager. Eller aller helst lokalt.

Du kan jo kanselere ordre som ikke er sendt inne på sidene til din profil hos BS.

Side 20 av 34 1 2 18 19 20 21 22 33 34

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå