Det er jo allerede gammelt nytt nå, men Trek har lansert Full Stache. En 29+ sykkel med plass til 3" dekk og 130mm vandring rund baut. Det virker som Trek også har gått all inn på oppdatert geometri. Lang reach, brattere setevinkler og... slakkish styrevinkel.
Synes sykkelen ser veldig spennende ut. Kanskje en nisjesykkel, men jeg tror den vil passe for flere enn det Trek selv tror. Spesielt her jeg bor tror jeg mange som ikke bare dytter sykkelen opp for å sykle raskest mulig ned igjen kan få mye glede av en slik sykkel. Kanskje også nybegynnere, eller noen uten så mye erfaring med stisykling kan få mye glede av en slik sykkel. En stabil sykkel opp og ned, som svelger unna alt av ujevnheter i underlaget, masse grep, og funker nok superbra når stien blir myr, eller forsvinner i terrenget. I tillegg synes jeg den ser veldig bra ut også. Men her er det sikkert mange som er uenige med meg.
Siden terrengsykkel ikke hadde noen saker på sykkelen så legger jeg ved noen linker til noen andre sider som omtaler sykkelen.
Bikemag Pinkbike Flow mtb