Kanske inte så rart når det väl är 12-13 mil mellan melhus och svenskegrensa och storlien ligger någon km från grensen
Att det är andra förhold på veien runt trondheim och stjördal, som är på hav nivå och har stor trafikk, och storlien till åre som ligger på 400-500 metershöjd med få bilar beror nog inte bara på saltning.
Själv gör jag nog av med 8 liter spolervätska på några år så jag undrar lite hur han klarar att göra av med så mycket på 12 mils körning.
Jag är till viss del enig med författaren men tycker han bommar rejält med exemplet han visar till.
Re: Carl I. Hagen FORTSATT utro med russisk negerspion
[Re: fredriks]
#236427118/11/201609:00
Jeg kjørte til Åre søndag kveld og tilbake på mandag midt på dagen. Jeg fylte full spylervæsketank (fire liter) før avreise og lampa lyste ikke da jeg kom tilbake. En sparer mye spylervæske på å holde god avstand til forankjørende.
"The more false we destroy, the more room there will be for the true." - Robert Green Ingersoll
[Re: fredriks]
#236428218/11/201609:19
Kanske inte så rart når det väl är 12-13 mil mellan melhus och svenskegrensa och storlien ligger någon km från grensen
Att det är andra förhold på veien runt trondheim och stjördal, som är på hav nivå och har stor trafikk, och storlien till åre som ligger på 400-500 metershöjd med få bilar beror nog inte bara på saltning.
Själv gör jag nog av med 8 liter spolervätska på några år så jag undrar lite hur han klarar att göra av med så mycket på 12 mils körning.
Jag är till viss del enig med författaren men tycker han bommar rejält med exemplet han visar till.
Jeg er heller ikke glad i overdreven salting, men han bommer jo ganske totalt på flere måter.
At staten velger salting for å kunne tjene penger via bensinstasjonenes salg på spylervæske er jo en Trump/Listhaug-type påstand.
[Re: M@rtin]
#236468720/11/201621:04