WOW, det var jålete Alpers ! ! Spent på ditt bidrag i tråden "maxpris på sykkel"... eller forresten la det være.
Det nærmeste jeg er å få noe oppkalt etter meg er setningen "det stikker sjokoladepapir ut av rompa di" etter at jeg handlet ass saver. Til gjengjeld har setningen blitt populær i drittvær, dog noe upassende i stiltråden :-)
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Godt å lese at Daniel Teklehaimanot har landet en kontrakt hos Cofidis. Ville være trist om en av de stiligste rytterne der ute forsvant fra proffeltet.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Er det stuerent å mene at dersom hvite drakter i det hele tatt skal kunne passe på noen, måtte det i så fall være solbrune klatrere? (håper han velger noe annet til søleveier i Belgia, grøss...)
Her er jeg veldig på lag med rasmus altså. De draktene er noe av det verste som finnes i et felt. Minner meg om draktene til en random LBS i Spania som bare skal sees.
On the other hand, some teams have managed to design more hideous kit than ever, despite the fact this seemed to be an impossibility. From the first selfie of the 2018 riders smiling through the pain, we could all breathe a sigh of relief that Ale Cipollini had retained their crown. When something is almost offensively bad, add some Hawaiian flowers to the clashing fluro and you’ve just bested yourself.
Den saken inneholdt mye mer enn kommentarene om kit som er verdt å ta inn over seg. Men, dette er jo en stiltråd, og jeg er så hjertens enig i punktet om Canyon SRAM.
Dersom fruen hadde satt sine ben i en Canyon (ikke tilfellet), gis det disp fra forbudet mot å bruke drakta til aktive lag i dette tilfellet?
Synd at ALE lager så stygge klær når de skal kle opp ryttere og lag som er noenlunde profilert, de ødelegger for seg selv. Vi trenger vel ikke diskutere saken engang, dette er jo grusomt?!
Klærne deres er av kjempekvalitet, men 98% av verdens syklister vil ha et negativt førsteinntrykk knyttet til selve merket. Valentino representerer de siste 2%-ene, men han kjører jo bare i klubbklær:)
Valentino kjører sivilt stort sett i Assosklær og aldri i Rapha. Det hender at han representerer Bergodal og Landevei i tillegg til klubben. Er ikke så verst klærne til OIL heller da; Bioracer er temmelig digg (designet til OIL er også digg, om jeg kan være så freidig) .
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Fin trøye, men ermene er horribelt lange. De går jo ned i bøyen på albuen og lager krøll der. Går greit så lenge hun har løse ermer til, men dette må se bæd ut som kort/kort.
Det er ikke ermene som er problemet. Det er en trøye av gabbatype, og de har gjerne ermer til albuen av praktiske årsaker (min Bioracer RP Tempest er slik f.eks.).
Problemet er det katastrofalt feilproporsjonerte korset og reklametapetseringen.