|
|
Kjip opplevelse med butikk XXX
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: MAN]
#2460649
17/01/2018 23:40
|
Registrert: Oct 2007
Innlegg: 1,350
eldo472
Veteran
|
Veteran
Registrert: Oct 2007
Innlegg: 1,350 |
Du forteller senere at du hadde bestillt et boost hjulsett først.
Hadde vært greit at å vite om den første ordren for de som skulle gi råd.
Det var kun en vare pr kunde og det var begrenset antall. Boost hjula hadde de på lager og du hadde betillt dem. Du hadde din ordre på et hjulsett.
Den andre ordren du la inn hadde status "til rest".
Sto det til rest på den andre ordren, vil "så lenge lagret rekker "-flagget slå inn.
Kan skjønne du er irritert, men det er en del av gamet med super-salg handling på nett.
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: MAN]
#2460651
17/01/2018 23:55
|
Registrert: Aug 2009
Innlegg: 2,402
Brusdalen
Ivrig
|
Ivrig
Registrert: Aug 2009
Innlegg: 2,402 |
Denne tråden minner meg på at jeg har noe uoppgjort med Wiggle. I fjor solgte de Kask-hjelmer til 0,- og flere fikk kjøpt og levert disse. Min ordre ble også bekreftet av Wiggle på mail, men fulgt opp med en «sorrry-mac»-mail ...
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: eldo472]
#2460677
18/01/2018 08:36
|
Registrert: Jul 2006
Innlegg: 5,584
erikskon
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Registrert: Jul 2006
Innlegg: 5,584 |
Du forteller senere at du hadde bestillt et boost hjulsett først.
Hadde vært greit at å vite om den første ordren for de som skulle gi råd.
Det var kun en vare pr kunde og det var begrenset antall. Boost hjula hadde de på lager og du hadde betillt dem. Du hadde din ordre på et hjulsett.
Den andre ordren du la inn hadde status "til rest".
Sto det til rest på den andre ordren, vil "så lenge lagret rekker "-flagget slå inn.
Kan skjønne du er irritert, men det er en del av gamet med super-salg handling på nett.
Ja, uten å ha finlest alt av dokumentasjon så er det vel rimelig å si her at her har både kunde og forhandler gjort det ganske vanskelig. Sjonglering med flere ordre på et ganske eksepsjonelt tilbud øker jo sjansen for at det til slutt går i surr for forhandler. Det er vel heller ikke tvil om at Bikeshop har gjort mye feil her, men er det inafor det man kan tilgi? Jeg heller mot det. Jeg undret meg også tidvis over hvor sinte mange er på Bikeshop. Jeg forbinder Bikeshop med en av de viktigste årsakene til at vi nå har flere norske og lokale aktører som kan leverer gode varer til gode priser. Utenlandshandel er sjeldent lønnsomt nå. Jeg vet at kronekurs spiller en viktig rolle der. Og at hadde ikke Bikeshop tatt ballen så hadde noen andre gjort det. Men jeg tror at hos Bikeshop så er det noen gutter og jenter som har jobba steinhardt og tatt sjanser for at vi idag har et MYE bedre tilbud enn det vi hadde for noen år siden. Det synes jeg kan spille en rolle når man dømmer dem og vurdere hva man kan tilgi. Og jada, noen gutter og jenter er sikkert blitt rike på Bikeshop også.
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: erikskon]
#2460681
18/01/2018 08:52
|
Registrert: Jul 2004
Innlegg: 9,737
-Jan
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Registrert: Jul 2004
Innlegg: 9,737 |
Jeg undret meg også tidvis over hvor sinte mange er på Bikeshop. Ja, det er jo ofte negative ting vi høyrer om, og når da butikken er så stor, så blir det mange saker totalt. Men forholdet mellom dårlege og gode erfaringar er kanskje ikkje dårlegare enn i andre butikkar.
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: Brusdalen]
#2460686
18/01/2018 09:00
|
Registrert: Aug 2011
Innlegg: 1,502
eirikbk
Ivrig
|
Ivrig
Registrert: Aug 2011
Innlegg: 1,502 |
Denne tråden minner meg på at jeg har noe uoppgjort med Wiggle. I fjor solgte de Kask-hjelmer til 0,- og flere fikk kjøpt og levert disse. Min ordre ble også bekreftet av Wiggle på mail, men fulgt opp med en «sorrry-mac»-mail ... Om jeg husker rett, så var det feilprising hos Wiggle. I denne saken er prisen korrekt, men varen ikke levert. Når det er sagt finnes det eksempler, i Norge riktignok, på at forbrukermyndighetene har presset gjennom butikker til å selge en vare som har vært feilpriset.
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: erikskon]
#2460688
18/01/2018 09:04
|
Registrert: Aug 2011
Innlegg: 1,502
eirikbk
Ivrig
|
Ivrig
Registrert: Aug 2011
Innlegg: 1,502 |
Jeg undret meg også tidvis over hvor sinte mange er på Bikeshop. Tror det er fordi det er en butikk mange gjerne vil ha, men er frustrerte over dysfunksjonaliteten. Ser for meg vekstpotensialet hvis de hadde rettet opp i et par ting.
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: erikskon]
#2460691
18/01/2018 09:14
|
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 10,633
perbl
More than words
|
More than words
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 10,633 |
Ja, uten å ha finlest alt av dokumentasjon så er det vel rimelig å si her at her har både kunde og forhandler gjort det ganske vanskelig. Sjonglering med flere ordre på et ganske eksepsjonelt tilbud øker jo sjansen for at det til slutt går i surr for forhandler. Det er vel heller ikke tvil om at Bikeshop har gjort mye feil her, men er det inafor det man kan tilgi? Jeg heller mot det.
Jeg undret meg også tidvis over hvor sinte mange er på Bikeshop. Jeg forbinder Bikeshop med en av de viktigste årsakene til at vi nå har flere norske og lokale aktører som kan leverer gode varer til gode priser. Utenlandshandel er sjeldent lønnsomt nå. Jeg vet at kronekurs spiller en viktig rolle der. Og at hadde ikke Bikeshop tatt ballen så hadde noen andre gjort det. Men jeg tror at hos Bikeshop så er det noen gutter og jenter som har jobba steinhardt og tatt sjanser for at vi idag har et MYE bedre tilbud enn det vi hadde for noen år siden. Det synes jeg kan spille en rolle når man dømmer dem og vurdere hva man kan tilgi. Og jada, noen gutter og jenter er sikkert blitt rike på Bikeshop også. Word. Jeg ser at dette er en tvist, men det er milevis unna det som gjør at jeg vil slutte å handle hos Bikeshop. Bortsett fra at de ikke er like vasse som de raskeste i markedet til å levere, har jeg ingenting å utsette på servicen jeg har fått fra Bikeshop, verken med bestilling eller oppfølging når jeg har klaget på ting.
Per B.
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: MAN]
#2460692
18/01/2018 09:16
|
Registrert: Aug 2005
Innlegg: 2,011
oyvin
Ivrig
|
Ivrig
Registrert: Aug 2005
Innlegg: 2,011 |
Bikeshop har sluppet utrolig lett unna den evige ekstreme somlingen og dårlige kundeoppfølgingen sin. For ikke å si fra tid til annen tett opp mot ufine kommentarer her inne, som i denne tråden. De er i praksis eneste norske leverandør av en del essensielle varer, hvem vet hvordan posisjonen hadde vært ellers.
Utledningene er mindre konkurransedyktige på grunn av det store fallet i den norske krona, alt annet er ubetydelig i sammenligning.
Spurt vinner duellen. Terskel avgjør hvilken. Instant person - just add coffee
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: oyvin]
#2460713
18/01/2018 10:08
|
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 10,633
perbl
More than words
|
More than words
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 10,633 |
Bikeshop har sluppet utrolig lett unna den evige ekstreme somlingen og dårlige kundeoppfølgingen sin. For ikke å si fra tid til annen tett opp mot ufine kommentarer her inne, som i denne tråden. Bikeshop sender ikke samme dag jeg bestiller, som noen av de kjappere klarer å gjøre. Jeg har vel opplevd at ting har ligget i 4-5 dager på det treigeste tror jeg. Men selv om noen butikker klarer dette med råkjapp logistikk, er det ikke åpenbart for meg hvorfor Bikeshop skal ha masse pepper for det. Jeg tror samtlige av mine ordre fra Bikeshop har blitt sendt raskere enn hva jeg har opplevd fra de treigeste utenlandske sjappene jeg har handlet med. For meg har det bare blitt en avveining opp mot utvalg og priser hvorvidt jeg handler fra Bikeshop. Trenger jeg ting umiddelbart går jeg for LBS eller ser om jeg finner utvalg hos noen av de som sender ting råkjapt.
Per B.
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: MAN]
#2460727
18/01/2018 11:35
|
Registrert: Nov 2008
Innlegg: 788
Kjetil307
Ringrev
|
Ringrev
Registrert: Nov 2008
Innlegg: 788 |
Har bestilt mye fra bikeshop og kommmer sikkert til å gjøre det igjen.Har returnert noe å aldri opplevd tull da, men de trenger lang tid på å pakke å sende ordre.R2 bike leverer faktisk like raskt fra tyskland 8 av 10 ganger
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: MAN]
#2460794
18/01/2018 14:22
|
Registrert: Jul 2017
Innlegg: 6,936
anonym22
Anonym22
|
Anonym22
Registrert: Jul 2017
Innlegg: 6,936 |
I den aktuelle saken her så var det litt mangelfull presentasjon og deretter litt feil og rot, så det hele ble uklart, men som andre her synes jeg også dette ser ut som et helt vanlig tilfelle der man rekker å legge inn ordre før det er tomt, men når ordre blir sjekket viser det seg at det ikke var nok varer allikevel da den ble stående som restordre. At en butikk da får inn flere varer av noe som tømmes ut med 86 % rabatt er neppe særlig sannsynlig. Jeg vet ikke om det har kommet fram om ordren kameraten plasserte ble plassert mellom trådstarter to ordre eller etter begge. Og litt rør fra butikkens side ift. info som skal være gitt over tll kan det fortsatt være. Etter at dette med rest ble påpekt har vi vel heller ikke hørt mer fra trådstarter.
Jeg har lagt inn ca. 40 ordrer hos Bikeshop siste to år, kanskje 10-15 000 per år (+/-, da beløpet er litt tipp) og er stort sett strålende fornøyd. De har litt å gå på med logistikk osv., men jeg har generelt lite å klage på. De har et stort og bredt utvalg, og flere varer ingen andre har. Enkelte andre butikker som tidvis er kjappere har såpass lite på lager og smalere utvalg, så ikke ofte det blir kjappere i praksis uansett. Og så travelt at jeg ikke kan vente én uke eller så har jeg det ikke. Pga. porto prøver jeg alltid å samle opp til litt større ordrer uansett valg av butikk.
Retur, reklamasjon osv. har uten unntak vært raskt og proft og flere ganger ekstraservice jeg ikke hadde tatt for gitt. Egentlig synes jeg det kjedeligste med Bikeshop er at man selv må betale returporto, men det er kostnad som vi som kunder fort må betale på annen måte når det er gratistjeneste.
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: MAN]
#2460798
18/01/2018 14:43
|
Registrert: Feb 2013
Innlegg: 3,163
anonym
Besatt
|
Besatt
Registrert: Feb 2013
Innlegg: 3,163 |
For de som må ha tingene fort, husk på velg ruten som er vist på bildet. 
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: MAN]
#2460826
18/01/2018 16:59
|
Registrert: Jul 2013
Innlegg: 8,750
Hoaas
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Registrert: Jul 2013
Innlegg: 8,750 |
Bestilte meg en aerlite fatbikegaffel for ikke så lenge siden, hadde et håp om at den skulle komme på januarsalget, men tenkte til slutt at det var ønsketenkning siden det er høytid for fatbike nå. Så, 2 dager etter bestilling kom den fader meg med 31% rabatt! Jeg kontaktet BS hvor jeg spurte om de kunne gi meg rabatten på ordren de allerede hadde sendt, eller om jeg måtte legge inn ny ordre, så returnere den første. Kjapt kom det i retur at de krediterte rabatten, superhappy med det. Har generelt lite å klage på, det hender de bruker sykt lang tid på å pakke og sende, men men. Har det hasta har jeg bestilt ekspress og da går det jaggu unna også 
You are what you eat...mmm nuts
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: MAN]
#2460848
18/01/2018 19:39
|
Registrert: Apr 2010
Innlegg: 4,079
Gråstein
Besatt
|
Besatt
Registrert: Apr 2010
Innlegg: 4,079 |
Hoås: Prøvde det samme med komplett.no en gang. De nektet plent å gi meg rabattprisen, så endte med å bestille ny og sende en tilbake.
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: MAN]
#2460891
19/01/2018 06:29
|
Registrert: Jul 2009
Innlegg: 2,034
Hekta-MTB
Ivrig
|
Ivrig
Registrert: Jul 2009
Innlegg: 2,034 |
Har ikke opplevd dårlig service hos Bikeshop de siste årene, tvert i mot. Har hatt sykkel på reklamasjon uten spørsmål i tillegg tll at de fikset service på bakdemperen også uten ekstra kostnad. Har en kjenning som klaget på at lakken på ramma begynte og skrelle av. De leverte ny ramme på døra uten å mukke. I forhold til f.eks. Birksport som jeg har hatt litt med å gjøre tidligere er de et hav bedre.
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: oyvin]
#2460893
19/01/2018 06:48
|
Registrert: Jul 2006
Innlegg: 5,584
erikskon
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Registrert: Jul 2006
Innlegg: 5,584 |
Bikeshop har sluppet utrolig lett unna den evige ekstreme somlingen og dårlige kundeoppfølgingen sin. For ikke å si fra tid til annen tett opp mot ufine kommentarer her inne, som i denne tråden. De er i praksis eneste norske leverandør av en del essensielle varer, hvem vet hvordan posisjonen hadde vært ellers.
Utledningene er mindre konkurransedyktige på grunn av det store fallet i den norske krona, alt annet er ubetydelig i sammenligning. Det synes du. Det er jo ingen her som sitter på data som foreteller om hvor mange transaksjoner og forhold der kunden er strålende fornøyd og hvor mange som denne vi diskuterer i denne tråden. Som det allerede er sagt så hører man jo helst om alt som er galt. Jeg skjønner at de kanskje har gjort noe uklokt i å svare i denne tråden, og at noen mener at det er lovbrudd, men så har jo også andre påpekt at eventuelle sensitive opplysninger allerede lå ute. Og så viste det seg vel å være et ikke uvesentlig poeng at det var flere ordre i omløp. Bortsett fra at det kan gå litt sakte så har jeg kun positive erfaringer med Bikeshop. I et tilfelle ga de meg garanti på en setepinne som knakk da produsenten nektet. Det er ikke hver dag en forhandler gjør det. Jeg tolker det slik at du mener at Bikeshop gir F i forbrukerne blant annet fordi at "De er i praksis eneste norske leverandør av en del essensielle varer", at de utnytter en form for monopol situasjon? (ok, det var min tolkning). Jeg vil jo vri på det og applaudere Bikeshop for å være tidlig ute med spennende og nye produkt. Kan nevne Bikeyoke. La også merke til at de har sagnomsuste Jones H-bar i butikken. Selv om de ikke får sende den. Jeg nekter å tro at ikke XXL og andre giganter er inne og vurderer til enhver tid markedspotensialet i å kapre markedet for "essensielle varer". Og selv om jeg innser at kronekursen har spilt en avgjørende rolle, så mener jeg at Bikeshop var et attraktivt alternativ, på mange varer, allerede før kronekursen endret seg til dagens nivå. Riktignok da mht. at det den gang gjerne tok noen uker før varene fra utlandet var på plass. Og gebyrene har jo alltid gjort det ganske dyrt å bestille småting fra utlandet. Ja, og de som har prøvd å sjonglere bytte/reklamasjon/klager over landegrenser har kanskje erfart at det også er jævlig dyrt. Og tidkrevende.
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: erikskon]
#2460903
19/01/2018 07:52
|
Registrert: Aug 2005
Innlegg: 2,011
oyvin
Ivrig
|
Ivrig
Registrert: Aug 2005
Innlegg: 2,011 |
Gratulerer med totalt feilaktig og tendensiøs tolkning av det jeg skrev, som ikke henger sammen med det du siterer, konteksten jeg skrev det i eller ikke.
Jeg skjønner du er en sterk fan av dem, det har du lov til. Men du viser i hvert fall at det er feil å antyde at stakkars Bikeshop får spesielt mye motbør. Du unnskylder jo til og med å offentliggjøre personopplysninger, da er du ganske hardcore.
Spurt vinner duellen. Terskel avgjør hvilken. Instant person - just add coffee
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: oyvin]
#2460911
19/01/2018 08:17
|
Registrert: May 2009
Innlegg: 9,144
fredriks
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Registrert: May 2009
Innlegg: 9,144 |
Du unnskylder jo til og med å offentliggjøre personopplysninger, da er du ganske hardcore. Personopplysningar som trådstartaren redan hade offentliggjort. Men hela tråden borde ju inte ha startats eftersom alla förstod från början vilken butikk det handlade (form på faktura, erbjudande etc) när butikken tydligen inte hade någon möjligthet att försvara sig offentligt utan att ge ut personopplysningar.
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: fredriks]
#2460927
19/01/2018 09:28
|
Registrert: Feb 2012
Innlegg: 2,545
HNK
Besatt
|
Besatt
Registrert: Feb 2012
Innlegg: 2,545 |
Du unnskylder jo til og med å offentliggjøre personopplysninger, da er du ganske hardcore. Personopplysningar som trådstartaren redan hade offentliggjort. Men hela tråden borde ju inte ha startats eftersom alla förstod från början vilken butikk det handlade (form på faktura, erbjudande etc) när butikken tydligen inte hade någon möjligthet att försvara sig offentligt utan att ge ut personopplysningar. Det hadde vært ganske lett for butikken å forsvare seg eller ytre seg eller kommentere i tråden her, uten å gi ut personopplysninger. Og til orientering, trådstarter MAN la ut opplysninger om sine konkrete ordre, mens butikken opprinnelig la ut betydelig mer kundehistorikk enn hva som var nødvendig. Kan være nyttig å ha med seg den forskjellen. Heldigvis korrigerte butikken dette og redigerte innlegget.
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: HNK]
#2460934
19/01/2018 09:40
|
Registrert: May 2009
Innlegg: 9,144
fredriks
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Registrert: May 2009
Innlegg: 9,144 |
Hur många varianter på bikeshops inlägg finns det? Jag har läst två och båda går väl fortfarande att läsa.
Jag förstår inte hur det jag har läst kan anses vara betydligt mer kundehistorikk och jag tycker att allt det jag läste var relevant.
Om jag har missat det första som bikeshop skrev så tar jag tillbaka det jag skrev. Annars förstår jag inte ens vad du menar.
MAN skrev förövrigt om en ordre och la ut information om en annan ordre så så väldigt konkret var det väl inte.
edit: Vad de kunde svarat utan att irritera forumet vet jag inte heller. De får ju tydligen inte ens säga att ordrebekreftelsen man kan se i tråden var från en annan ordre än den aktuella eftersom det är sensitiv information.
Redigert av fredriks; 19/01/2018 09:45.
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: MAN]
#2460970
19/01/2018 11:33
|
Registrert: Apr 2010
Innlegg: 4,079
Gråstein
Besatt
|
Besatt
Registrert: Apr 2010
Innlegg: 4,079 |
I sånne saker på forum som dette, er nesten det eneste butikken kan svare: "Her har vi gjort noe feil, kjøre kunde, vi vil selvfølgelig rette det opp, og i tillegg vil vi gi deg varer for tusenvis av kroner som kompensasjon." Da jubler hele forumet og sier det var en flink butikk.
Hvis butikken mot formodning skulle hevde at det var kunden som tok feil, er de fucked uansett. Forum som dette vil normalt stille seg bak den stakkars enkeltpersonen som har blitt utsatt for kapitalismens kynisme.
Eksempel fra tippeforum:
Bookmaker X har stengt kontoen min!! De tok pengene jeg hadde vunnet!! Buuuu!!!
Alle var enige om at det var en kjip bookmaker.
Så prøvde noen å finne ut hva som hadde skjedd. Kunne det hende han hadde en konto fra før?
Jo, det hadde han.
Kunne det hende at han hadde fått masse bonus da han åpnet en ny konto (type sett inn 500 kroner, få 3000 å spille for).
Jo, det hadde han også.
Kunne det hende at vilkårene for en sånn konto er helt klare; det er bare en konto pr person (som gir mening, ellers vil jo folk bare åpne flere kontoer og få "gratis" penger hver gang)?
Da svarte han ikke mer...
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: Gråstein]
#2460986
19/01/2018 12:16
|
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 4,910
Kjartandaddy
Besatt
|
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 4,910 |
I sånne saker på forum som dette, er nesten det eneste butikken kan svare: "Her har vi gjort noe feil, kjøre kunde, vi vil selvfølgelig rette det opp, og i tillegg vil vi gi deg varer for tusenvis av kroner som kompensasjon." Da jubler hele forumet og sier det var en flink butikk.
Du mener at det ikke finnes noe mellom dette svaret og omtalte butikk sin håndtering av saken?
Big wheels keep on turning
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: MAN]
#2461002
19/01/2018 13:30
|
Registrert: May 2008
Innlegg: 2,408
kjasmas
Ivrig
|
Ivrig
Registrert: May 2008
Innlegg: 2,408 |
Jeg syns Bikeshop kløna det til med sitt svar i tråden her.
Det hadde dog vært mulig å gi et annet svar, for eksempel; "vi er uenige i kundens fremstilling av saken og vil redegjøre for dette under behandlingen i Forbrukerrådet. Vi vil selvsagt rette oss etter Forbrukerrådets anbefalinger".
Det som trådstarter har kalt en utlevering av personopplysninger har jeg ikke det fulle bildet av siden tråden har blitt redigert, men sånn det kan se ut virker det ikke som en ulovlig behandling av personopplysninger.
Denne tråden om Bikeshop gjør meg ikke nevneverdig skremt fra å handle hos Bikeshop. Den nettbutikken jeg derimot ikke har lyst til å handle fra er fortsatt Canyon på bakgrunn av en annen tråd her inne (sykkel borte ifm. reklamasjon).
Det som kan være en artig refleksjon: hadde forumet reagert like sterkt om dette var en utenlandsk nettbutikk som hadde opptrådt slik som Bikeshop?
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: MAN]
#2461005
19/01/2018 13:40
|
Registrert: Sep 2011
Innlegg: 407
Lucifer-
Entusiast
|
Entusiast
Registrert: Sep 2011
Innlegg: 407 |
Hvorfor har trådstarter forsvunnet som dugg for solen nå som det har blitt påpekt at det har vært snakk om forskjellige ordre og at det ikke nødvendigvis har vært like klart som det ble lagt frem i utgangspunktet?
Ellers synes jeg innlegget Bikeshop la ut er kritikkverdig, og iallefall (her bare spekulerer jeg) opprettelsen av brukeren JustOut og hans/hennes kommentarer.
Sånn bortsett fra det kan jeg ikke se klart for meg at Bikeshop har gjort noe feil, og jeg kommer til å fortsette å bruke de.
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: MAN]
#2461021
19/01/2018 14:46
|
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 4,910
Kjartandaddy
Besatt
|
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 4,910 |
Jeg tolket TS slik at han nå ville avvente svaret fra Forbrukerrådet, og at han derfor ikke ser poenget med å kommentere videre i tråden.
Alternativt at han FAKTISK har forsvunnet. ;-)
Big wheels keep on turning
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: Kjartandaddy]
#2461048
19/01/2018 19:24
|
Registrert: Jul 2006
Innlegg: 5,584
erikskon
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Registrert: Jul 2006
Innlegg: 5,584 |
Alternativt at han FAKTISK har forsvunnet. ;-)
Ikke si sånt. Sitter og ser Stranger Things her... Og TS tror jeg er en real kar. Jævlig synd om han er forsvunnet. Kaldt er det ute også. Krysser fingrene!
|
|
|
Re: Kjip opplevelse med butikk XXX
[Re: MAN]
#2461056
19/01/2018 20:10
|
Registrert: Jan 2012
Innlegg: 1,996
MAN
OP
Ivrig
|
OP
Ivrig
Registrert: Jan 2012
Innlegg: 1,996 |
Det var kaldt ute i dag ja. Jeg er her fortsatt, men har kommunikasjon med butikken vedrørende videre prosess. Har fått en god e-post i fra butikken, og forsøkt og kommet til grunnen av hva som har skjedd med tanke på at jeg fikk bekreftet ordren på epost etter manuell kontroll, samt pr. telefon.
Vi kaster ikke baller med skyld på hverandre, men prøver å komme til bunns i problemet.
Jeg har lagt tråden død da det ble for mye synsing, usaklige diskusjoner, rene troll, og mye som ikke hadde noe med saken å gjøre. Slik som det ofte blir på et internettforum.
Som nevnt tidligere, saken er til forbrukerrådet, men jeg kommuniserer med butikken for å kunne ordne/rette opp uten at noen må dømmes. Selv om jeg nå er i kommunikasjon med butikken, betyr det IKKE at jeg synes kundebehandlingen er grei, og det er av begges intensjon og interesse at dette ikke skjer igjen med meg, eller andre.
|
|
|
|
|