Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Hører jeg «Rudolf er rød på nesen» en gang til så

Re: Hører jeg «Rudolf er rød på nesen» en gang til så [Re: Paragonia] #2457063 27/12/2017 14:18
larsb Offline
Bjolsen Zeit
Bjolsen Zeit
Hører jeg «Rudolf er rød på nesen» en gang til så......

skrur jeg av.
hvis jeg har så store problemer med den sangen.

LarsB

Re: Hører jeg «Rudolf er rød på nesen» en gang til så [Re: GeirK] #2457208 28/12/2017 23:44
Papegøyal Offline
Troll
Troll
Sitat: GeirK
Sitat: anonymous
Irritasjon og fornærmelse, er ikke noen man blir, men noe man tillater å bli.

Bingo. I møte med ting man ikke kan endre på, kan man endre hvordan de påvirker en.

Jeg har litt vanskelig for å tro på det. Jeg ser på livet litt som en film. Hollywood har laget slutten, jeg har ingen innvirkning på den, jeg velger å se til slutten allikevel (hvis det ikke er en ræva romantisk komedie dama liker og jeg sovner på sofaen).

Litt pussig at jeg er akkurat som de fleste andre, blir provosert når det er mer tydelig at jeg taper innvirkning på egen arbeidshverdag og skjebne.

Ellers er jeg uansett malplassert i denne tråden her, da jeg liker julesanger, både de creepy (carol of the bells), de nasty som egentlig bare handler om sex (I'll be your Santa, baby), de parodiske (Boyzvoice og Billy Mack), noen av de kristne (helligbrøde), de gamle og 80-talls synth pregede, osv.

...pussig nok klarer jeg heller ikke Alfern, ass...

I don't have goals. I have a perspective on what I could do well.
Re: Hører jeg «Rudolf er rød på nesen» en gang til så [Re: SimonS] #2457403 31/12/2017 11:47
Synzygus Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Quote:

Utelater last christmas for den kan ingen like med mindre man er riv ruskende gal....

Enjoy: https://www.youtube.com/watch?v=bt4BUDcM7Nk

Side 2 av 2 1 2

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå