Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 3 1 2 3

PostNord. Elendig eller uflaks

PostNord. Elendig eller uflaks #2453391 30/11/2017 14:32
E
EmilZipp Offline OP
Søk hjelp!
OP Offline
Søk hjelp!
E
1. Dørfront fra HTH til oppvask er mottatt for andre gang med skader. Innpakningen ser solid ut.
2. Pakke fra Komplett er borte «mellom PostNord og Komplett» hvor sistnevnte purrer på svar.
3. En pakke hvor hentemelding nr 2 er mottatt men den finnes ikke på post i butikk. Det hender meldingen kommer for tidlig sier de i butikken.

Alt de siste to ukene, 100% trøbbel. I samme periode lynrask leveranse m posten fra både Bikeshop og et par bestillinger av fruen...

Uflaks eller har PostNord betydelig trøbbel med logistikken ??

Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: EmilZipp] #2453396 30/11/2017 14:39
K
krankdrev Offline
Besatt
Besatt
K
Syns Postnord er elendig. Ting havner på feil utleveringssted, da vil de at du skal betale for å få det endret.
Enda mye verre når man får ting fra utlandet, da blir det et rent helvete rundt dette med moms og gebyrer selv om avsender sier de har en avtale om at kun moms skal betales, ingen gebyrer.
De på utleveringsstedet aner ikke om moms skal betales ved utlevering, ringer support hos Postnord som ikke gir noe egentlig svar. Noen uker senere får man giro som gjerne har brukt så lang tid på å nå deg at den må betales samme dag. Selvsagt med gebyr lagt til. Prøver å unngå Postnord hvis jeg kan. Mye tull med Posten og Bring også, men de er hakket mindre dårlige enn Postnord.

Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: EmilZipp] #2453397 30/11/2017 14:51
Hoaas Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Har opplevd en del tull med Postnord, ja. Først ble en pakke til fruen borte på mystisk vis, men forhandler sendte ny med en gang så tok de saken med postnord. En annen gang sendte jeg en bildel i retur til Skruvat, den kom til Oslo, så forsvant den ut av systemet. Etter mye fram og tilbake med Skruvat endte de opp med å ta saken med Postnord selv.
Har hørt mange historier om pakker som blir borte med postnord..virker som de sliter fryktelig med logistikken.
Det er rart, tidligere var postnord å foretrekke, raske og presise. Virker som de har tatt vann over hodet og vokst litt for fort..

You are what you eat...mmm nuts
Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: EmilZipp] #2453398 30/11/2017 14:53
Laxeluz Offline
Doktor, har jeg fått luz på laxen min?
Doktor, har jeg fått luz på laxen min?
Dersom eg ser nettbutikkar oppført med PostNord som leverandør så forsøker eg å heller finne det eg vil ha ein annan stad.

Andreas Tveit
Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: EmilZipp] #2453402 30/11/2017 15:06
aug11x Offline
Besatt
Besatt
Jeg har kun gode erfaringer, så dette er kanskje geografi-avhengig? Jeg får uten unntak pakkene mine dagen etter (de sendes kl. 15 fra annen del av østlandet).

Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: EmilZipp] #2453408 30/11/2017 15:28
G
Gråstein Online
Besatt
Besatt
G
Har ved en tidligere anledning prøvd å få muligheten til å hente en pakke på et av utleveringsstedene deres i stedet for å vente hjemme i tidsintervallene de leverer på. Det var helt umulig. Liker post-i-butikk, jeg..

Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: EmilZipp] #2453416 30/11/2017 15:53
P
Paulus Offline
Besatt
Besatt
P
Har ikke hatt tilsvarende problemer med PostNord. Men PostNord er det eneste selskapet som ikke klarer å levere på døra mi. Får alltid beskjed om at pakken er forsøkt utlevert, selv om jeg er hjemme. Har tatt det opp led PostNord lokalt, og fikk til spørsmål "hva vil du vi skal gjøre med det?" og da jeg ba dem om å skjerpe seg så lo de bare. Får fortsatt ikke pakker levert på døra fra dem.

Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: EmilZipp] #2453417 30/11/2017 15:57
M
magnusc Offline
Ivrig
Ivrig
M
Tror det er kun én av fem varer (hvitevarer og vaskemaskin) jeg har fått levert av Postnord siste året som ikke har hatt veldig ødelagt innpakning. Bare flaks at ikke det som er inni har vært skadet.

Medlem i NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!
Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: magnusc] #2453439 30/11/2017 18:06
erlingba Offline
.
.
Har også blanda erfaring med postnord. De rota bort ett av to kolli. Fikk beskjed om at forsendelsen var fremme, men da manglet altså den ene. Gikk noen dager og fikk beskjed om at det nå var kommet. Det fantes fortsatt ikke noe i butikken hvor man henter. De skulle sjekke opp. Så gikk det en uke før vi mottok purring på at pakken ikke var hentet. Ringte butikken som ikke hadde sett noe til den.
Etter at vi kontaktet forhandler vi kjøpte av gikk det en uke før vi fikk beskjed om at den nok var borte og vi fikk refundert pengene.

Tidligere har jeg oppfattet postnord som raske, men det siste året har vi opplevd kluss flere ganger og når i tillegg utleveringsstedet ligger mye lenger unna enn Post i butikk er valget enkelt.

Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: EmilZipp] #2453450 30/11/2017 18:52
Knirkekne Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
PostNord er vel ganske kjent for å ha et lemfeldig forhold til pakker og leveranser.
For meg har det gått bra 9 av 10 ganger, men det er generelt mindre kluss med pakker fra Posten.

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government.
Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: EmilZipp] #2453460 30/11/2017 19:46
A
anonym22 Offline
Anonym22
Anonym22
A
PostNord er billigere for kunden (altså firmaet du/vi/jeg handler fra), og ikke overraskende er det da litt/noe/mye dårligere på alle områder.

Jeg og familien mottar massevis av pakker med PostNord, og det har ikke gått helt gæli så ofte. Men noe har blitt borte, noe har blitt sendt tilbake fordi pakka ikke hadde mottakeradresse, bare leveringssted, ofte får vi ikke melding om pakke men finner ut ved å leite opp sporingsnummer osv.

Og levering på døra, eller ute på gata, de er veldig nøye på at de ikke skal gå opp en eneste trapp. Og alltid veldig stressa bud. Såpass stressa med dårlig norsk at jeg får en ubehagelig følelse av at de jobber på en slavekontrakt.

Posten er bedre på alle områder (som mottaker, pris for å sende noe i Norge er et annet kapittel). Generelt foretrekker jeg Posten framfor alle andre speditører.

Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: EmilZipp] #2453463 30/11/2017 20:09
A
anonym Offline
Besatt
Besatt
A
Synes at jeg som kunde, burde kunne fått velge hvilken speditør jeg ville bruke. Prisen er jo deretter, men det er opp til firmaet å inngå de avtalene.
Slike enerett avtaler hører ikke hjemme i et konkurransemarked.

Hjemme i nord leverte PostNord bare en gang i uken. Dette sa jeg til Cdon.com at det ikke var holdbart, men fikk altså ikke lovt til å sende mine pakker med posten.
Da ble det fryktelig enkelt å skifte firma som selger det samme som cdon.com.

Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: anonym] #2453500 01/12/2017 07:51
Jacobsen Offline
Ringrev
Ringrev
Sitat: anonymous
Synes at jeg som kunde, burde kunne fått velge hvilken speditør jeg ville bruke. Prisen er jo deretter, men det er opp til firmaet å inngå de avtalene.
Slike enerett avtaler hører ikke hjemme i et konkurransemarked.

Hjemme i nord leverte PostNord bare en gang i uken. Dette sa jeg til Cdon.com at det ikke var holdbart, men fikk altså ikke lovt til å sende mine pakker med posten.
Da ble det fryktelig enkelt å skifte firma som selger det samme som cdon.com.
Hvorfor skal butikken være pliktig til å tilby deg transport fra to forskjellige aktører? Du står jo 100% fritt til handle et annet sted dersom du ikke liker fraktalternativene, dette sier du jo selv, så det er jo ingenting galt med konkurranseaspektet her. Jeg ser for meg at butikkene hadde fått veldig kjipe avtaler på frakt dersom PostNord og Posten visste at de måtte konkurrere om kundene hos samme butikk. Jeg regner med at grunnlaget for butikkene sine særavtaler og fraktpriser er basert på nettopp det at det er enten PostNord eller Posten som gjelder.

Og for the record: Jeg er ingen kjempefan av PostNord. Jeg har hatt mine problemer med utkjøring én gang i uken og whatnot, og spesielt etter at jeg flyttet til vestlandet har det vært litt for mye styr med dem, men Posten klarer nå også å kuke det greit til iblandt.

Redigert av Jacobsen; 01/12/2017 07:52.
Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: EmilZipp] #2453505 01/12/2017 08:09
Ripen Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Litt motvekt her, får endel levert med Postnord og har enda ikke opplevd et eneste avvik.

Hos oss la de ned post i butikk pga vår lokale Kiwi butikk ikke kom til enighet med Posten om vilkår for videre drift, så nå må vi kjøre 20 minutter hver vei for å hente pakker på posten eller sende noe.
(ja jeg vet at det ikke er unikt, men dårlig servicetilbud på et tettsted med ca 2000 innbyggere med god tilflytning og vekst).
I hjembygda mi på vestlandet ler de når jeg sier 20 minutter hver vei, de er heldige om de slipper å ta ferje eller hente pakker i et annet fylke.

På den lokale Spar butikken kan man hente pakker fra Postnord, så hos oss vinner Postnord soleklart.
Hadde vært helt knall om man kunne sende pakker og annen post derfra også.

Greit med konkurranse når trenden fra Posten/Bring er at kundene stadig får et dårligere og dårligere tilbud.

Roy

Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS

Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: EmilZipp] #2453507 01/12/2017 08:21
A
anonym5 Offline
Anonym5
Anonym5
A
Spennende. Jeg har en ny sykkel som har ligget på PostNords terminal i en uke nå. Hver dag oppdateres status at "privat kunde kontaktes for levering". Så langt har ingen kontakt blitt tatt.

Det morsomste var at jeg opprinnelig bestilte henting i butikk. Men Birk valgte plutselig å sende pakka hjem til meg, uten beskjed eller spørsmål.

Gleder meg til å ringe PostNords kundeservice for å purre. Til nå har de ikke tatt telefonen...

Anonym5
Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: Ripen] #2453514 01/12/2017 08:44
A
anonym22 Offline
Anonym22
Anonym22
A
Sitat: Ripen
Greit med konkurranse når trenden fra Posten/Bring er at kundene stadig får et dårligere og dårligere tilbud.

Absolutt, men som du sier varierer dette veldig ift. hvor du bor. For de (majoriteten) som bor i litt tettere begygd strøk (og egentlig vel så mye på små bygder, det er ganske sært av en Kiwibutikk og Posten å ikke komme til enighet), så er jo tilbudet langt bedre enn før:
-de fleste har kortere vei til post i butikk enn til det gamle postkontoret
-butikken skal de gjerne på allikevel
-åpningstidene er av en annen verden
-og Posten/Bring sitt tilbud med levering hjemme er svært rimelig, både hvis levert fra butikk slik, eller hvis man selv velger hjemkjøring
-de leverer til og med på kvelden, når man er hjemme, i motsetning til fraktbyråer (ikke alt som er like praktisk å få levert på jobben, som f.eks. sykkel).

Når det gjelder tilgjengeligheten som Post i butikk har, er jo det selvsagt den store styrken også til Postnord. Vi har til og med hentepunkt på døgnåpen bensinstasjon. Dessverre er det ikke alltid man kan velge hentepunkt selv, så matbutikken på andre siden av gata fra bensinstasjonen blir dessverre standardhentepunktet på 3/4 av pakkene.

Men jeg synes faktisk Posten/Bring sitt tilbus er på sitt beste noensinne nå. Prisene for å sende ting er stive, men sånn er det med prisnivået på tjenester i Norge. Men innenfor rett størrelse/kategori/fasong er pris OK, og så er du mer uheldig med størrelse/kategori/fasong og det er dritdyrt ICON_WINK .

Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: anonym5] #2453515 01/12/2017 08:48
A
anonym22 Offline
Anonym22
Anonym22
A
Sitat: pontiff
Spennende. Jeg har en ny sykkel som har ligget på PostNords terminal i en uke nå. Hver dag oppdateres status at "privat kunde kontaktes for levering". Så langt har ingen kontakt blitt tatt.

Det morsomste var at jeg opprinnelig bestilte henting i butikk. Men Birk valgte plutselig å sende pakka hjem til meg, uten beskjed eller spørsmål.

Gleder meg til å ringe PostNords kundeservice for å purre. Til nå har de ikke tatt telefonen...

Dette blir en thriller.
Har du prøvd å surfe litt rundt på Postnord sin side om det er et sted å legge inn telefonnr eller noe annet som får dem til å klare å kontakte deg?

Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: EmilZipp] #2453521 01/12/2017 09:08
E
eirikbk Online
Ivrig
Ivrig
E
Da jeg bodde i Oslo var vi veldige fornøyde med PostNord, særlig å kunne velge hentepunkt div steder.
Etter at vi flyttet har dette inntrykket fått en solid skrape etter at de puttet forsendelse i postkassen som var for stor til at lokket kunne lukkes, slik at høljregnet gjorde pakken + resten av innholdet i postkassen søkkvått...

Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: anonym22] #2453523 01/12/2017 09:12
P
Paulus Offline
Besatt
Besatt
P
Sitat: anonymous22

Dette blir en thriller.
Har du prøvd å surfe litt rundt på Postnord sin side om det er et sted å legge inn telefonnr eller noe annet som får dem til å klare å kontakte deg?

Dette er en postnord klassiker. De hevder de ikke har telefonnummeret ditt sånn at du ikke kan kontaktes. Det går ikke an å ringe terminalen lengre. Når det gikk var det en smal sak å ordne dette problemet. Men når du endelig kommer igjennom til kundeservice så er de ofte behjelpelige og hyggelige, men det tar ofte en dag ekstra før du får pakken eller kan hente den på terminal. For min del vet jeg jo at jeg ikke får pakken på døra fra postnord så bruker å hente på terminalen. Når jeg får pakken står det nesten alltid telefonnummeret mitt på pakken. Lykke til.

Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: EmilZipp] #2453525 01/12/2017 09:16
Anders A-R Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Jevnt over syns jeg samtlige spedisjonsfirmaer har vært i fritt fall de siste 10 årene. PostNord har ikke utmerket seg som noe verre enn gjennomsnittet. Det er nivået jevnt over som er problemet.

Jeg kjøper (alt for) mye duppedingser og får sikkert levert 40+ pakker i året. Før var UPS, FedEx, DHL veldig bra, men senere år har alle tapt seg. Spesielt FedEx og DHL har blitt stadig slappere i grepet.

Men ingen er i min bok verre enn vår alles Posten Norge. For 2 uker siden ventet jeg på en plakat fra Canada. Den brukte 4 dager over Atlanteren og opp til Norge. Så brukte den 2 uker på å reise mellom Oslo - Vestby - Rolvsøy. Jeg sendte en epost til kundeservice da jeg så den var rutet til Vestby. Fikk ikke noe svar på 2 dager. Ringte kundeservice, og svaret var "Det står feil postnummer på pakken. Jeg retter det opp i systemet nå".

Alt vel? Ikke akkurat. Pakken gikk sin seiersgang videre til Rolvsøy! Så dro den 2 runder mellom Oslo og Rolvsøy, før den endelig ble rutet i riktig retning.

2 dager etter at jeg hadde hentet pakken kom svaret fra kundeservice på mail, "Det ser ut til at du har fått pakken din, saken avsluttes hos oss".

For en gjeng.

Da jeg mottok pakken sjekket jeg selvfølgelig adresselappen, og kan bare konkludere med at OCR-systemet til Posten er helt elendig. Fontstørrelse 30+ er tydeligvis ikke nok til å overbevise.

| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: Paulus] #2453537 01/12/2017 09:44
A
anonym5 Offline
Anonym5
Anonym5
A
Sitat: Paulus
Sitat: anonymous22

Dette blir en thriller.

Dette er en postnord klassiker. De hevder de ikke har telefonnummeret ditt sånn at du ikke kan kontaktes. Det går ikke an å ringe terminalen lengre. Når det gikk var det en smal sak å ordne dette problemet. Men når du endelig kommer igjennom til kundeservice så er de ofte behjelpelige og hyggelige, men det tar ofte en dag ekstra før du får pakken eller kan hente den på terminal. For min del vet jeg jo at jeg ikke får pakken på døra fra postnord så bruker å hente på terminalen. Når jeg får pakken står det nesten alltid telefonnummeret mitt på pakken. Lykke til.

Jeg fikk akkurat beskjed via PostNords sider at et brev (!) er på vei. Litt merkelig siden de har vært ganske flinke på informasjon på SMS eller e-post. Nuvel, beskjeden er vel at jeg kan hente pakka på terminal. Greit for meg, slipper jeg å bekymre meg for utkjøringsskader...håper jeg.

Anonym5
Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: EmilZipp] #2453642 01/12/2017 20:43
L
Lid Offline
Veteran
Veteran
L
Her hvor jeg bor har vi heldigvis en super serviceminded sjåfør som kjenner både folk og kommunen godt. Både direkteleveringer og hent i butikk fungerer flott med tre forskjellige utleveringer man kan velge i. Men hva som skjer på veien til godsterminalen i Kristiansand har jeg ingen formening om. Når sykkelkomponenter gikk over til posten tok det akkurat like lang tid som før. I hjemkommunen Asker er de ikke like heldige og må reise til ett utleveringspunkt langt unna eget postnr. Og der måtte man også på postkontor som stengte kl 17 i motsetning til her på bygda hvor vi kan gå på den lokale Coop og få super service til kl 22. Så postmessig har vi det bedre på bygda enn i byen etter min mening.

Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: anonym5] #2453921 04/12/2017 09:04
A
anonym5 Offline
Anonym5
Anonym5
A
Jeg fikk akkurat beskjed via PostNords sider at et brev (!) er på vei. Litt merkelig siden de har vært ganske flinke på informasjon på SMS eller e-post. Nuvel, beskjeden er vel at jeg kan hente pakka på terminal. Greit for meg, slipper jeg å bekymre meg for utkjøringsskader...håper jeg.

Det var nok ikke så lett, nei.

Brevet var en beskjed om at de hadde en pakke til meg, og at jeg kunne avtale utkjøring på nettsidene deres. Når jeg prøver på det, får jeg beskjed om at det allerede er gjort, og jeg må ringe kundeservice. Når jeg ringer kundeservice, er det fortsatt ingen som tar telefonen.

Anonym5
Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: anonym5] #2453922 04/12/2017 09:13
A
anonym22 Offline
Anonym22
Anonym22
A
Sikkert like greit at de er åpne på at de har avtalt for deg, ikke med deg ICON_WINK .

På torsdag avtalte jeg at en pakke skulle leveres fredag. Det samme gjorde kona med en annen pakke. Min kom allerede på torsdag (som ikke var et valg), og konas kom ikke og ikke hørte hun noe før i går kveld - da har de avtalt for henne at den skal komme i kveld.

Gjøre en avtale vs. holde en avtale, ref. Seinfeld:
https://youtu.be/4T2GmGSNvaM

Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: EmilZipp] #2453981 04/12/2017 12:22
Totte Offline
Unionstøysekopp
Unionstøysekopp
Jeg har også en PostNord-pakke som ifølge sporingen har vært på lastebil mellom Larvik og Oslo siden 24. nov. Chat-en hadde 94 stk i kø, så det er vel ting som tyder på at de har litt action etter Black Friday.

Men jeg merket at jeg blir litt provosert over at alt som kan gjøres er å "sende en etterlysning til terminaleier". Greit nok at det ikke er så mye annet man *kan* gjøre, men dette burde da gått automagisk etter en drøy uke uten statusoppdateringer på sendingen, med kopi til meg. De skal da ikke behøve polling fra min side for å skjønne at noe er galt når de sitter på (minst) like mye informasjonen selv?

- Dette er en situasjon som jeg er ansvarlig for, og det beklager jeg.
(Byggmester Harald Langemyhr)
Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: Totte] #2453984 04/12/2017 12:27
A
anonym22 Offline
Anonym22
Anonym22
A
Sitat: Totte
De skal da ikke behøve polling fra min side for å skjønne at noe er galt når de sitter på (minst) like mye informasjonen selv?
Nei, men de har valgt enn annen form for automatisering. Foreløpig ser vi en del av den gamle sporingen på mange pakker, men når den er helt faset ut blir den nye:
"Vi har sendt en pakke. Kanskje får du den."

Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: EmilZipp] #2453987 04/12/2017 12:35
Stefan77 Offline
Besatt
Besatt
For datagrunnlaget sin del:
Har en pakke med 2 kolli på vei fra komplett. Mypack/Post Nord. 1 av kolliene har ligget klar til henting siden 29.11. Kolli 2 ankom utleveringssted idag.

Forrige gang jeg fikk noe fra Komplett var det lignende opplegg. 2 kolli, hvor et av dem ankom utleveringstedet etter 2 døgn. Det andre var "borte". Fikk beskjed om å vente. Venta en uke, fikk beskjed om at de etterlyste pakken, venta 4 dager, fortsatt ingenting. Da tok dama på utleveringsingsstedet affære og ringte Postnord og fikk svar umiddelbart (!). "Pakken din er vist på en annen Bunnpris i byen, jeg skal sørge for at den kommer hit i morgen". I morgen var den på plass. Sporingen til Postnord viste bare at pakken hadde ligget på terminal i 2 uker før den pluselig var meg i hende. Hvordan de fant ut på 2 minutter at pakken var på en annen bunnpris, når den åpenbart ikke var registrert noe sted er en gåte. De har tydeligvis flere parallelle systemer som ikke snakker sammen.

Systemet dems er åpenbart ikke godt nok, men prisene er nok "gode"

Redigert av Stefan77; 04/12/2017 12:36.

- Stefan
Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: EmilZipp] #2453996 04/12/2017 13:04
perbl Online
More than words
More than words
Jeg synes det morsomme er at pakker jeg får fra VPG via Postnord/Mypack først har en tendens til å komme veldig kjapt til Trondheim/terminal på Tiller, før de tar en detour til Oslo og så opp til Trondheim igjen.

Frustrerende for pakkesporinga sin skyld hvertfall ICON_SMILE Ellers har jeg nå vært ganske fornøyd med dem, har ikke opplevd særlig mishandling av pakker hvertfall.

Per B.
Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: Totte] #2454005 04/12/2017 13:33
A
anonym5 Offline
Anonym5
Anonym5
A
Sitat: Totte
Chat-en hadde 94 stk i kø, så det er vel ting som tyder på at de har litt action etter Black Friday.

Jeg kom gjennom på chat, 79 stykker i kø, men det tok ikke mer enn 10 minutter. Nå er det avtalt levering i morgen.

Anonym5
Re: PostNord. Elendig eller uflaks [Re: anonym22] #2454028 04/12/2017 14:26
Totte Offline
Unionstøysekopp
Unionstøysekopp
Quote:
Foreløpig ser vi en del av den gamle sporingen på mange pakker, men når den er helt faset ut blir den nye:
"Vi har sendt en pakke. Kanskje får du den."

For meg virker det som om fremtiden er her allerede. Oppdateringene underveis er nok en ren glipp.

- Dette er en situasjon som jeg er ansvarlig for, og det beklager jeg.
(Byggmester Harald Langemyhr)
Side 1 av 3 1 2 3

Moderator  support