Nok en gang inviterer vi til stisykling i inkluderende tempo, med innlagte Bamsemums-pauser underveis

Tirsdagsklubben er jo vanligvis i Østmarka, men denne gangen foreslår jeg vi drar så langt sør at vi strengt tatt er i Sørmarka.
Bysetermåsan er tirsdagens festarena.
Her finnes fantastiske flytstier, og faktisk en liten
ferge.
Med utgangspunkt i parkeringsplassen kan vi kjøre flere runder, der vi stadig kommer tilbake til start. Dvs. at du selv kan velge når du vil dra hjem eller fortsette sti-festen.
Det som også er kult med stiene her, er at det fungerer så utrolig bra om det er vått. Værmeldingen for tirsdag er ganske bra, men det kan hende det drypper litt. Med disse stiene gjør det ingenting!
Og så har jeg aldri så lite radikalt forslag, nemlig 2 starttider. Jeg forstår at det tar litt tid å kommer seg fra jobb og så langt ut. Men siden vi uansett kommer tilbake til start flere ganger foreslår jeg at:
* Jeg kommer til å starte kl. 18 og sykle en start-runde (Natorunden) som kommer tilbake til parkeringsplassen
* Om noen vil starte kl. 19-ish så plukker vi opp de for videre tur
Det er fint om de som vil starte kl. 18 er ganske klare, så vi ikke blir forsinket til å plukke opp de som kommer en time etter.
Og så:
Ta med lykter Sola går ned 1930-ish, så regn med at siste del av turen foregår i medbrakt dagslys.
Oppmøte: Bysetermåsan parkeringsplass, dvs. her:
https://goo.gl/maps/ZobYgFYD5K92Tid: 1800/1900
Si gjerne fra i tråden her om du vil være med og når du møter opp

Og beklageligvis er det ingen kollektivtransport som tar deg til starten av stituren, bil er det eneste som funker. Benytt gjerne tråden til å diskutere samkjøring.