Diverse ting selges. Kjøper betaler frakt etter Postens satser, og jeg er kun interessert i å sende varene. Forskuddsbetaling via konto, Vipps, eller oppkrav. Hvis prisene er helt urimelige så er det lov å prute. Alt selges som det er.
Sweet Bearsuit Light knebeskyttere i størrelse largePris: 500krHelt nye og ubrukte knebeskyttere. De viste seg å være litt små for meg, så derfor selger jeg dem.
Swix skibukse i størrelse largePris: 100krDenne skibuksa har dessverre blitt litt for liten for meg. Den er lite brukt og ser fin ut.
Fox Proframe hjelm i størrelse large og fargen tealPris: 1800krDenne passet dessverre ikke hodet mitt, så derfor havner den for salg. Hjelmen er helt ny og ubrukt.
2016 Rockshox Reverb Stealth 125mmPris: 2000kr[Bilde kommer]
Rockshox Reverb Stealth med 125mm drop selges. Den har blitt plukket av en Canyon Spectral i størrelse large. Er brukt 1 års tid. Har akkurat blitt luftet.
C4 stem 120mmPris: 50kr?Fulgte med en annen sykkel jeg kjøpte. Hvis jeg ikke har målt helt feil så er det 120mm langt og veier 181g.
Giant Connect SL stem 100mmPris: 50kr?Dette styrefremspringet er 100mm langt, og passer Giants Overdrive2 styrører samt vanlige styrerør med medfølgende foring.
Ashima AVID ELIXIR SEMI-METAL bremseklosserPris: 40kr?Bremseklosser som passer Avid Elixir-bremser. Jeg har ikke lenger noen bremser av denne typen, så derfor selges de.
Giant Connect setepinne 30,9mm omkrets, 400mm langPris: 40kr?Denne setepinen har blitt plukket av en annen sykkel siden jeg synes den er vinklet for bratt fremover.

Skikkelig stygg caps fra NextiePris: GRATIS!Denne capsen gis bort til den som vil ha den. Den er veldig liten, og ser enda styggere ut i virkeligheten.