He he ja, var litt kaos i skiløypa. Så klar smekk på fingeren til arrangør. Var et par andre steder med litt dårlig merking men syklet vel så sakte at jeg fant riktig vei.
Men Bjerkeseth, synes absolutt at det var skikkelig dårlig/svakt av dere å bryte "i samle tropp". Ja, en kan si at resultatlisten påvirkes av dette og det absolutt blir litt mindre seriøs konkurranse ut av det.
Personlig var mål A i dag å fullføre (mål B holde meg på sykkelen og ikke tryne, mål C, ha det gøy). Selvsagt en menneskerett å få lov til å bryte ritt. Personlig hater jeg DNF, og etter 2 på rappen (Elgtråkket og Birken, begge pga utrstyr) var det ikke aktuelt i dag, og safet litt ekstra på grunn av det (og på grunn av kragebeinsbrudd som fortsatt skal gro noen uker, men funker bra og kjente ikke noe i dag, tålte også par fall (så klarte ikke helt mål B). Synes det var skikkelig digg å fullføre i dag.
Utenom starten som selvsagt ble for hard (når mastergutta skal henge med dere elitegutter), så slapp de raskeste mastergutta litt før rundingen, var ca 20-30 sekund bak der, men par km senere var vi alle "Lykelig" forenet igjen he he. Men gikk inn i hard stimodus og kjørte mitt tempo hele veien, fikk ikke krampe men hadde heller ikke veldig god bein før start noe som også gjorde jeg holdt igjen. Som i lengden var smart, for var ingen som passerte meg på runde 2 utenom en elitegutt. Har faktisk ikke hatt det så moro på et ritt før i år. For selv om det var langt mellom båtene var det sosialt oss få i mellom. Hatet litt fra 1 km til målskiltet og 500 meter til mål skiltet. Ikke fxxx det var 500 meter. Og var jo så seig de grassbakkene.
Skal sykle Gylne Gutuer i morgen (master) og herregud jeg kommer til å få juling. For ble langt nok i dag.