Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 3 1 2 3

Trans Østerdalen 2017

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2416978 23/06/2017 21:32
no9 Offline
Entusiast
Entusiast
Ser Oddefa tok spurten i dag! Gratulerer ICON_SMILE

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2416992 24/06/2017 06:48
Otoen Offline OP
Søk hjelp!
OP Offline
Søk hjelp!
Gårsdagen ble en bløt opplevelse gitt, men moro lell:). Heldigvis ikke kaldt:).

Ble sleipt i terrengpartiene ellers var det jo nesten birkenfølelse på grusveiene.. grus overalt:/.

I grupppa jeg endte opp i ble det dårlig rullekjøring. Litt old school hvor den som tar føring tar i maks... dette ødelegger bare flyten i gruppa og man får ikke utnyttet gruppas fordel... man må holde den jevne farta til gruppa og kun ta korte føringer i front før man legger seg ut. Siste mann bør rope siste til den som skal inn bak seg..

Syns jeg var litt for sliten i etterkant av rittet i går, og føles slik nå etter frokost oxo... spent på dagens etappe, og hvordan kroppen fungerer. Skal iallfall forsøke å gi alt i dag, så får vi se om kroppen lystrer:). Regner som f på Savalen nå, så det blir bløtt i dag folkens.. men skal jo bli opphold etterhvert;).

Utrolig digg forresten med eget hotellrom inkl frokost... ble selvfølgelig en film med Jason Statham i går kveld, da dette er tradisjon:). Gladvold dagen før må slå positivt ut i dag.)

Egg og bacon til frokost, kaffe, yes yes:)

Lykke til i dag folkens! Tråkka på!

CK ELVERUM

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2417252 26/06/2017 05:34
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Da er TØ 2017 historie og jeg fikk testet noe nytt: Kragebeinsbrudd. Litt under 15 km igjen av andre etappen kommer jeg feil ut av en bro/kloppe og deiser hardt inn i noen steiner. Skjønte ganske fort at det kunne være kragebeinet men kastet meg på sykkelen og tenkte at det var bare å komme seg videre og la adrenalinet dempe evt smerte. Gikk faktisk helt greit å komme seg i mål til tross for den hårete men ellers deilige nedkjøringen mot Tynset. Men fort gikk det ikke. Dog kom meg i mål til 3 plass i aldersklassa. Det plusset på klassseseirer på første etappen ga meg i alle fall et resultatmessig boost, samt følelsen underveis var bedre en før i år. Fredagen var spesielt bra, også fordi jeg der klarte å havne i en halvstor kræsj etter bare 4 km. 3-4 stk gikk ned rett foran meg og jeg mått ta styring rett ut i grøfta..men så falt en ned dit også så da gikk det hodestups i et gjerde. Raskt opp på sykkelen og kun noe forslått og det gikk utrolig nok bra med sykkelen, kun vridde hendler og noe skramer. Måtte jobbe meg opp igjen mye.
Lørdagsetappen er en av de beste trasene jeg vet om mht Marathon og blanding av sti/grus. Den lange første stinedkjøringen er episke saker, spesielt når den som ligger foran har hytte på toppen og kjenner stien godt. For ingen ting er verre å ha noen som bremser en på slike stier, og ikke noe er bedre en å følge noen som kjenner den. De bratte kjærreveiene på siste halvdelen var like bratt som før.

Været var nok en grunn til at mange syntes at årets helg ble vel tøft, både fredagen og lørdagen var våt og kald (2-3 grader i snitt) og noen fikk vel sludd også. I går/søndag så jeg mange sykler med startnr på taket før/etter start og det var et relativt mindre felt en dagene før.
TØ handler ikke bare om ritt, prestasjon, kraftprøve, men også sosialt både meg de en kjenner og de en ikke kjenner så godt.
Neste år tipper jeg det blir 3 etapper på Tynset og sikkert et annet navn. Fikk noen hint på det. Blir nok et annet navn da også. Selv om 3 etappen til Koppang har sine moment så er det langt og mye transport. Og deler av godbitene på slutten kan jo sykles på Moratråkket.. Skjønte at de ønsker en kortere runde med mye terreng på siste dagen og sosial avslutning. Vill jo lettet mye på logistikken. Blir med neste år også. Men først får jeg hvile en kort stund og så få komme meg på sykkel igjen.

Redigert av Oddefa; 26/06/2017 05:37.
Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2417256 26/06/2017 05:54
H
hbs Offline
Ringrev
Ringrev
H
Takk for turen på fredag oddefa (Kjekkas drakt). Jeg, som deg og mange andre gikk ned i velten. Bøyde girøret og hadde kun 3-4 fungerende gir midt på skalaen. Ble tungt opp sommerfjøsbakken for å si det sånn ICON_SMILE Overrasker meg nok en gang hvor mange som mangler selvinnsikt i en sånn masterstart og stiller seg opp langt foran

Vi ble en fin gruppe på fredag etter hvert som kjørte bra sammen. Jeg datt av ned Fåa, men etter lite magedrag så var jeg oppe igjen etter sommfjøsbakken.

Lørdagen var veldig våt og kald. Kudos for varm saft ved målgang. Kom meg litt lengre frem i starten og satt med fint opp til toppen. Datt nok en gang av nedover på singletracken som forøvrig er helt magisk. Nok et magedrag og jeg tok igjen gruppa på vei opp mot matstasjonen. Derfra inn i dalen var det om å gjøre og kjøre utenom bæsj i løypa. Måtte gi slipp opp Skard løypa og derfra inn var det egen fart som gjaldt. Fikk meg kost meg på singletrackene i mitt eget tempo og ettersom det var såpeglatt så var det like greit.

Jeg dro hjem lørdag kveld. Turen til Koppang frister ikke..

Håper du har rett i at det blir 3 dager på Tynset. Det sa de i fjor også, men det ble ikke sånn i år.

Håper også at man på dag 2 legger turen innom Tynset sentrum etter første nedkjøring og så rett inn i kremområdet.

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2417264 26/06/2017 06:40
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Takk for turen ja HBS, knallbra av deg å komme deg opp igjen til oss på fredag med de girprobleme. Ja var vel flere 3-4 som gikk ned for jeg så jo bare hva som skjedde rett foran meg.

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2417273 26/06/2017 07:04
Otoen Offline OP
Søk hjelp!
OP Offline
Søk hjelp!
Ja, da er dette historie og jeg har hatt tre utrolige ritt. Formen har bare blitt bedre og bedre og jeg har kjørt tre ritt som trolig er de beste på flere år... en annen positiv ting er at jeg til tross for været har digga det hele og vært unormalt positiv... syns gjørme på stier er utrolig moro, og det har jeg fått:).

Resultatmessig så klatret jeg bra hver etappe, og siste etappe ble kanon. Her jobber jeg godt i en god gruppe, og langt fra en som kun henger... samme gjelder de andre etappene, men ekstra fornøyd med søndagen da dette den en lang økt samt at jeg nå klarte å være med lengere fremme... de siste tre milene måtte jeg kjøre aleine da jeg måtte slippe opp den stigninga i Rendalen... utrolig nok har jeg kjørt nesten like fort de tre mila som den sterke gruppa gjorde...

Ekstra fornøyd med kjøringa oppå FonnåSfjellet... jeg måtte kjøre mitt tempo opp stigninga dit så her slapp jeg gruppa litt for mye. Tenkte at jeg måtte forsøke alt på å ta dem igjen i forhold til fordelen det vil gi i Rendalen... kjørte da sinnsykt bra oppå fjellet. Tar sjansen i forhold til punktering, men tenkte at dette må til... tar igjen hele gruppa noe som er sterkt..

Artigste praten undervegs var etter en matstasjon hvor en i gruppa ( duden med masse skjegg) har fått litt banan i skjegget... jeg spør om han har hørt låta til Egil, har du bæsj i skjegget... dette fører til en god samtale om skjeggets mulige bakdeler:).

Sykkel har fungert topp! Rocket ron foran, burt bak. Snakeskin med guffe og "lite" luft... jukkepinne er noe nytt for min del, men dette var toppers i diverse nedkjøringer.

Siste etappe er en utrolig flott etappe, men håper igjen at de arrangerer alt ett sted. Koppang eller Tynset... på Tynset er jo to etapper flotte og en tredje lang god etappe får de garantert til. Spennende å se..

CK ELVERUM

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2417280 26/06/2017 07:24
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Knallbra sykla Øistein! Så bra ut de to gangene jeg så deg i går. Er nøkkelen det å få den gode gruppa nedover Rendalen, og da ha heng over Fonnåsfjellet.

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2417310 26/06/2017 09:01
Otoen Offline OP
Søk hjelp!
OP Offline
Søk hjelp!
Tråkka meg jaggu opp endel på siste etappe, så endte på 4.plass totalt:). Tommelopp!!

CK ELVERUM

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2417440 26/06/2017 15:06
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Ja veldig bra av deg og Fredrik å kjøre dere opp til 4 og 5 plass i klassa. Med Kay på 2 plass sin klasse, dame lag på 1 plass så gjorde Elverum bra figur på antall deltakere og resultatlister. Lå jo veldig godt an til pall selv. Men mange som ikke syklet tredje dagen så tror både den kræsjen på fredag og tempen på lørdag gjorde at mange droppet ut. Så veldig mange biler med sykkel og startnr på taket gjennom Rendalen på søndag. Så tøft alle som fullførte.

Noen som har blitt syk ? Min bedre halvdel har vært skikkelig uggen i dag, kvalm og småfeber. Kan jo være både møkk og kulde, og slitasje.

Redigert av Oddefa; 26/06/2017 15:07.
Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2417512 26/06/2017 20:31
B
Bossanova Offline
Fersking
Fersking
B
Vi er to fra Frøy som ligger rett ut med mageproblemer ja.

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2417514 26/06/2017 20:34
stosu Offline
Besatt
Besatt
Sitat: Otoen
Ja, da er dette historie og jeg har hatt tre utrolige ritt. Formen har bare blitt bedre og bedre og jeg har kjørt tre ritt som trolig er de beste på flere år...

Uavhengig av hvor fett det hadde vært å sykla fra deg igjen, så synes jeg det er kult at du er så fornøyd! De 3 beste i klassen holder elite-nivå. 4. plass i klassen og 12. mann totalt i tur-klassen står det respekt av, Øistein.

Det er ikke starten som er for hard, det er avslutningen som er for dårlig

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2417522 26/06/2017 21:13
Otoen Offline OP
Søk hjelp!
OP Offline
Søk hjelp!
Herlig Stian! Takk for det:). Ja, som du har skjønt så er jeg sinnsykt fornøyd:). Moro å få det til såpass når man får trent lite og er i småbarnstida... Heldigvis tror jeg at det jeg gjør av trening er smart trening:).

Spennende å se om dette kun var en tredagersform eller om jeg oxo får til noe bra på Bukkerittet.. såfremt jeg holder meg frisk denne uka har jeg trua;). Men som Odd Erik spør om over så er det noe krøll med magen min oxo... utviklet seg utover dagen/kvelden.

Dette passer litt dårlig da jeg skal stå opp 05.30 i morgen for å kjøre bil til København for Guns'n Roses konsert sammen med svigerfar:). Hmmmmmm!

CK ELVERUM

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Bossanova] #2417525 26/06/2017 21:24
K
kadensfjerner Offline
Entusiast
Entusiast
K
Sitat: Bossanova
Vi er to fra Frøy som ligger rett ut med mageproblemer ja.

Huff, det der er ikke digg nei.

Hadde friskt i minnet en som fikk en munnfull med blaut bæsj rett inn i åpen kjeft under fjorårets 2.etappe.

Kneppet derfor så godt jeg kunne igjen munnen i dyredritt områdene. Brukte munnen som spraytut for å spyle vekk møkk på flaskas øvre del. Ble ikke dårlig på noen som helst måte, men det kan også bare ha vært flaks. Forsøkte i hvert fall redusere risikoen.

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2417546 27/06/2017 06:10
M
MrAdHd Offline
Entusiast
Entusiast
M
Lader opp til Bukken med magevrenging her også...

Blogg: http://roarsollie.net
Instagram: @roarsollie
Gutua29@http://rojanrundfahrt.no
Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2417567 27/06/2017 07:26
K
kadensfjerner Offline
Entusiast
Entusiast
K
Det var ett supert arrangement, god stemning og flotte traséer igjen ! Enda bedre enn fjoråret ettersom alle matstasjonene på siste etappen nå hadde fått samme, gode standard som resten.

Utstyret fungerte prima hele veien og kroppen var overraskende bra tatt i betraktning grunnlaget. La jo derfor opp rittene deretter... Eneste nedtur var på første etp der beina var helt lamme siste 15 km, hadde vært for ivrig ja. Så de to siste dager ble marsjfart puls lagt lavere.

Har skjønt at mange ønsker alt arrangert på Tynset pga. logistikken. Sjøl så bryr jeg meg ikke ettersom sisteetappen til Koppang slik den er nå har sin egen sjarm. Liker den. Det til tross for at det er på sti jeg trives aller, aller best. Etappen er variert på tross av mye transport på grus. Men i hvilke andre ritt kan fjellsti over tregrensa, herlige terrengnedkjøringer, 13 km asfalt tempo og en 200 høydemeter bratt grusknekker oppleves på en og samme dag ? Alt sammen i et flott landskap, sjøl med haglskur

Men røres alt i samme gryte er det vel mulig at hele arrangementet bør foregå på Tynset for å opprettholde/øke deltagerantallet. Hvis mange opplever det som trøblete med logistikken kan det være at mange ikke kommer igjen og igjen? (Engangs happening, checked.). Hvis endring til Tynset, er det smart å passe på belastningen siste dag for å få flere gjennom alle tre dager. Startfeltet var temmelig avskallet siste dag. Kutte noe på ritt tid, samt passe på at stiandelen ikke blir for høy, selv om den kan økes noe i forhold til dagens trasé til Koppang. Takk og pris er det ikke meg som skal ta disse vanskelige avgjørelser....

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2417580 27/06/2017 08:15
K
kadensfjerner Offline
Entusiast
Entusiast
K
Siste etappe er en utrolig flott etappe, men håper igjen at de arrangerer alt ett sted. Koppang eller Tynset... på Tynset er jo to etapper flotte og en tredje lang god etappe får de garantert til. Spennende å se..

Kanskje arr kan alternere mellom Koppang og Tynset ? 2 år Tynset, 1 år Koppang, og så 1 år kombo igjen...

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2417838 28/06/2017 06:56
odnyba Offline
Entusiast
Entusiast
Ligger her på sofaen med en CRP 50, feber og diare. Er vist ikke den eneste.
Flott arrangement selv om jeg ikke deltok siste dagen.
Var forkjøla når vi kom. Fungerer ikke første dag. Bestemmer meg å ta rolig å kjøre så lang jeg kommer andre dag. Det gikk fint og kroppen tålte det. Men jeg følte noe ikke stemte og det skulle jeg få rett i utover søndagen.
Må tilbake for å fullføre hele.

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2417841 28/06/2017 07:04
H
hbs Offline
Ringrev
Ringrev
H
Slapp diare, men ligger strak ut med forkjølelse og feber.

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2418182 29/06/2017 09:31
T
TonyN Offline
Ringrev
Ringrev
T
Store deler av delegasjonen til Drøbak sykkelklubb som var med under TØ ligger nede for telling med enten forkjølelse, eller diare og oppkast. Flest av de med sistnevnte. En ligger på sykehuset grunnet næringstap etter mye oppkast og diare.

Birkentendenser? Er vel ikke så mange år siden det samme skjedde der.

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2418194 29/06/2017 10:09
P
perbaa Offline
Avhengig
Avhengig
P
Går i shuttletrafikk mellom senga og ramma her og. Febern har hvertfall gitt seg.

Planen var Bukkerittet til helga, noen som har erfaring med å kjøre lange ritt etter oppladning på ramma? Usikker på hvor lurt det er.

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: TonyN] #2418202 29/06/2017 10:27
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: TonyN
Store deler av delegasjonen til Drøbak sykkelklubb som var med under TØ ligger nede for telling med enten forkjølelse, eller diare og oppkast. Flest av de med sistnevnte. En ligger på sykehuset grunnet næringstap etter mye oppkast og diare.

Min samboer ble bra igjen etter å ha vært uggen på mandag. Men par av gutta i klubben har blitt syke, med både feber og diare. De er usikker på Bukkerittet, den ene har vel gitt opp å få syklet da. Selv har rakk jeg ikke å bli syk, men hadde vel valgt sykdom foran kragebeinsbrudd. Syklet forresten sammen med en fra Drøbak når jeg trynet (han lå litt foran). Sterk fyr som tok 2 plassen totalt i klasse 40, snakket litt med han på campingen også, virker som dere i Drøbak har en fin tradisjon her med deltagelse på TØ.

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Oddefa] #2418253 29/06/2017 13:00
T
TonyN Offline
Ringrev
Ringrev
T
Sitat: Oddefa

Min samboer ble bra igjen etter å ha vært uggen på mandag. Men par av gutta i klubben har blitt syke, med både feber og diare. De er usikker på Bukkerittet, den ene har vel gitt opp å få syklet da. Selv har rakk jeg ikke å bli syk, men hadde vel valgt sykdom foran kragebeinsbrudd. Syklet forresten sammen med en fra Drøbak når jeg trynet (han lå litt foran). Sterk fyr som tok 2 plassen totalt i klasse 40, snakket litt med han på campingen også, virker som dere i Drøbak har en fin tradisjon her med deltagelse på TØ.

Du snakket med Jørn. ICON_SMILE Han snakket om at det var en som gikk på snørra og tok kragebeinet.

Han ligger forresten syk med diare, feber og kaldsvetter, så han fikk det han også. For oss i Drøbak er Trans Østerdalen blitt MTB-høydepunktet hvert år. Flere har vært med siden det startet, og de to siste årene har vi stilt opp mot 15 menn og damer. Artig og morsom helg hvor en har det sosialt samtidig som du får deg par-tre gode økter på sykkelen. Booker hytter på campingen der oppe for neste års TØ i det vi sjekker ut. ICON_WINK

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: TonyN] #2418287 29/06/2017 14:49
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: Oddefa

Du snakket med Jørn. ICON_SMILE Han snakket om at det var en som gikk på snørra og tok kragebeinet.

Han ligger forresten syk med diare, feber og kaldsvetter, så han fikk det han også. For oss i Drøbak er Trans Østerdalen blitt MTB-høydepunktet hvert år. Flere har vært med siden det startet, og de to siste årene har vi stilt opp mot 15 menn og damer. Artig og morsom helg hvor en har det sosialt samtidig som du får deg par-tre gode økter på sykkelen. Booker hytter på campingen der oppe for neste års TØ i det vi sjekker ut. ICON_WINK

Jørn var det ja, sterk mann. Samme med oss i Elverum, vi har fått samlet en god gjeng vi også. Riktignok bor vi mer spredt, men var vel også nesten 15 stk. Når blir dette mer "lokalt" for oss, selv om vi har ca 19 mil opp. Ellers bemerkningsverdig få deltagere fra de andre klubber i Hedmark, også fra de som bor nærmere. Synd. En fra klubben har blitt skikkelig dårlig også og går på antibiotika nå.

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2418305 29/06/2017 16:24
-
-GS- Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
-
Hey, takk for sist!

Det gikk bra fram til tirsdag kveld, onsdag morgen var det ikke bra lenger. Diare, vondt i kroppen og litt feber, akkurat så mye at man føler seg VELDIG dårlig...:)

En annen rytter fra Skeid ligger også med det samme...

Neste år får vi be "dem" sette bleie på sauene.. ICON_SMILE Må vel være sauer som er årsaken!?!

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2418324 29/06/2017 17:55
Otoen Offline OP
Søk hjelp!
OP Offline
Søk hjelp!
Bukkerittet ryker for min del da jet fortsatt hear kraftig diare... Hadde feber i natt og tidligere på dagen i dag.., vært i kontakt med lege, dvs bror min... Antibiotika ville ikke funke mente han, men immodium og farris... Naboen han blir anbefalt antibiotika, så her strides de lærde... Foreløpig hører jeg på bror min, så får vi se...
Men å tro på deltakelse i bukkerittet nå blir for dumt. Synd da dette ville blitt et av årets høydepunkt. Godt jeg da fikk med meg svært gode opplevelser fra TØ:). Nå handler det om å få magen stabil slik at jeg kan trille en første økt etter TØ:).

CK ELVERUM

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2418326 29/06/2017 17:59
Otoen Offline OP
Søk hjelp!
OP Offline
Søk hjelp!
Vil vel trolig bli en endring neste år i forhold til etappene på TØ.. To etapper tenker jeg er perfekte, nr 1 og 2. Siste etappen har uten tvil sin sjarm, og på en måte ønsker jeg denne fortsatt. Men i forhold til logistikk ønsker jeg å ha alle etappene samlet på ett sted. Koppang kunne vært aktuelt, og flere muligheter for gode etapper her... Samtidig er to etapper godt satt på Tynset.

I forhold til vår klubb og få samlet alle så tror jeg alle har såpass forskjellige ønsker om hva de ønsker av fasiliteter at det blir vrient... Vi forsøkte for to år siden uten hell. Men hadde vært rått hvis vi kunne samlet hele gjengen på Tynset hotell..

CK ELVERUM

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2418332 29/06/2017 18:29
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Vil vel trolig bli en endring neste år i forhold til etappene på TØ.. To etapper tenker jeg er perfekte, nr 1 og 2. Siste etappen har uten tvil sin sjarm, og på en måte ønsker jeg denne fortsatt. Men i forhold til logistikk ønsker jeg å ha alle etappene samlet på ett sted. Koppang kunne vært aktuelt, og flere muligheter for gode etapper her... Samtidig er to etapper godt satt på Tynset.

I forhold til vår klubb og få samlet alle så tror jeg alle har såpass forskjellige ønsker om hva de ønsker av fasiliteter at det blir vrient... Vi forsøkte for to år siden uten hell. Men hadde vært rått hvis vi kunne samlet hele gjengen på Tynset hotell..

Kjett at du fikk dette da også Øistein. Når det gjelder neste år så er det 3 etapper på Tynset som gjelder og ikke noe snakk om å bytte med Koppang. Skjønte det som at de tenker de 2 etappene på fredag og lørdag som før, og søndag en 6 mils variant (ca) også i Tynsetområdet, antaglig da annet område en det vi har sykla på de to første. Om det blir slik er noe annet, men var et ønske skjønte jeg.
Når det gjelder å samle klubben handler det også om at det blir så fort fult på campingen og hotellet at en må ligge "år foran. Slik som vi gjorde når vi bestilte i fjor, og som Drøbak og flere andre gjør. Men da må en jo være sikker på at skal delta året etter. Og det er jo ikke like lett å vite!

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2418356 29/06/2017 19:52
Loki Offline
Besatt
Besatt
Kan en tanke om en dag med grussykling på CX/racer i noen av Norges beste seterveier vært noe? I området er det flere slike ruter mulig. Eller er MTB-folket allergisk mot sånt?

He took the road less travelled, but somehow won out in the end
Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2418365 29/06/2017 20:18
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Marathon terrengritt= grusveier og sti i skjønn forening. Er nok det som er tenkt på dag 3 også.

Re: Trans Østerdalen 2017 [Re: Otoen] #2418367 29/06/2017 20:28
Loki Offline
Besatt
Besatt
Jeg er litt blasfemisk altså og tenkte at en av dagen ville bukkestyre være en fordel, da jeg vanskelig kan tenke meg en bedre plass for et rittdag av "gravel" typen. Med andre ord: 2 dager med terrengmaraton og en dag med grussykling i bukken, gir det mening eller?

He took the road less travelled, but somehow won out in the end
Side 2 av 3 1 2 3

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå