Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

landeveissko - tilpasser de seg etterhvert?

Re: landeveissko - tilpasser de seg etterhvert? [Re: likeråsykle] #2415837 19/06/2017 12:21
larsdx Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Vet ikke hvor jeg hadde dette med Sørensen fra, så det trekker jeg tilbake. Men jeg antar kanskje at en sko til 3.600 er kjøpt i spesialforretning, så på generelt grunnlag bør vel butikken også yte lit ekstra service. Selv om mitt inntrykk av diverse slike butikker er litt varierende. Men det gjelder egentlig sykkelbransjen helt generelt, med unntak av et par nettbutikker.

Re: landeveissko - tilpasser de seg etterhvert? [Re: likeråsykle] #2415866 19/06/2017 13:38
thewizard Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: likeråsykle
Hmm jeg har da ikke nevnt hvilken sykkelbutikk jeg har vært hos? Og ja da, burde vel egentlig vært HELT sikker på at de passer, men når selgeren sier at det er noe som tilpasser seg etterhvert er vel det feilaktig informasjon? (forøvrig pleier jeg aldri å kjøpe noe med en gang,, dette var vel første gang jeg ikke har måttet "tenke" på det i et halvt år først, så relativt dumt av meg ja)

Får bare satse på at jeg får solgt de. Hvis ikke så ble 10mil i joggesko testet i dag, noe som går greit, men ikke det mest behagelige. Hvis det skulle gå så dårlig at jeg ikke får solgt de, tror dere butikken vil ta de tilbake gratis? De ser ikke brukt ut.

Hei du,

Kan du ikke ta direkte kontakt med oss da? så slipper du å lure så fælt på dette. Vi tok jo tilbake det første paret du hadde brukt,

så målte vi foten din på nytt, sjekket fotbuen din, målte lengden og sammenlignet med sålene i dine vanlige sko. Så fant vi et par som du selv følte passet bra. Denne skoen er veldig myk i stoffet og formet seg fint etter foten din.

Hvis du alikevel føler at dette ikke passer deg så tar du kontakt med oss. Så ordner vi dette.

Mvh Kim / Sørensen Sykler

Redigert av thewizard; 19/06/2017 13:38.

Grand Patron
Sørensen Sykler
kim@sorensensykler.no
www.sorensensykler.no
Oslo

Re: landeveissko - tilpasser de seg etterhvert? [Re: thewizard] #2415877 19/06/2017 14:29
E
EmilZipp Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
E
Sitat: thewizard
Hvis du alikevel føler at dette ikke passer deg så tar du kontakt med oss. Så ordner vi dette.

Tommel opp for svar !
Jeg har forresten også kjøpt sko av Kim og det er ikke bare lett når en jålebukk kommer innom og vet best hva han (det er vel oftest en han) vil ha uansett hva føttene sier (mulig det bare gjelder meg). Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med sko, innstilling av cleats og drømmerier om den C60'n han har utstilt :-)

Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Re: landeveissko - tilpasser de seg etterhvert? [Re: EmilZipp] #2415931 19/06/2017 19:07
J
Johan Offline
Avhengig
Avhengig
J
En ekstra tommel opp for Kim og Sørensen! Bare gode erfaringer der.

-johan
Re: landeveissko - tilpasser de seg etterhvert? [Re: thewizard] #2415956 19/06/2017 20:46
L
likeråsykle Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
L
Sitat: thewizard
Sitat: likeråsykle
Hmm jeg har da ikke nevnt hvilken sykkelbutikk jeg har vært hos? Og ja da, burde vel egentlig vært HELT sikker på at de passer, men når selgeren sier at det er noe som tilpasser seg etterhvert er vel det feilaktig informasjon? (forøvrig pleier jeg aldri å kjøpe noe med en gang,, dette var vel første gang jeg ikke har måttet "tenke" på det i et halvt år først, så relativt dumt av meg ja)

Får bare satse på at jeg får solgt de. Hvis ikke så ble 10mil i joggesko testet i dag, noe som går greit, men ikke det mest behagelige. Hvis det skulle gå så dårlig at jeg ikke får solgt de, tror dere butikken vil ta de tilbake gratis? De ser ikke brukt ut.

Hei du,

Kan du ikke ta direkte kontakt med oss da? så slipper du å lure så fælt på dette. Vi tok jo tilbake det første paret du hadde brukt,

så målte vi foten din på nytt, sjekket fotbuen din, målte lengden og sammenlignet med sålene i dine vanlige sko. Så fant vi et par som du selv følte passet bra. Denne skoen er veldig myk i stoffet og formet seg fint etter foten din.

Hei! Fikk du en melding av meg? Vet ikke helt om den ble sendt.

Forøvrig så vil jeg også bare nevne her at jeg ikke har noe negativt å si om butikken det gjelder, bare positiv erfaring med hjelpen. Er nok heller jeg som er litt vanskelig.

Side 2 av 2 1 2

Moderator  support, Valentino