Hmm jeg har da ikke nevnt hvilken sykkelbutikk jeg har vært hos? Og ja da, burde vel egentlig vært HELT sikker på at de passer, men når selgeren sier at det er noe som tilpasser seg etterhvert er vel det feilaktig informasjon? (forøvrig pleier jeg aldri å kjøpe noe med en gang,, dette var vel første gang jeg ikke har måttet "tenke" på det i et halvt år først, så relativt dumt av meg ja)
Får bare satse på at jeg får solgt de. Hvis ikke så ble 10mil i joggesko testet i dag, noe som går greit, men ikke det mest behagelige. Hvis det skulle gå så dårlig at jeg ikke får solgt de, tror dere butikken vil ta de tilbake gratis? De ser ikke brukt ut.
Hei du,
Kan du ikke ta direkte kontakt med oss da? så slipper du å lure så fælt på dette. Vi tok jo tilbake det første paret du hadde brukt,
så målte vi foten din på nytt, sjekket fotbuen din, målte lengden og sammenlignet med sålene i dine vanlige sko. Så fant vi et par som du selv følte passet bra. Denne skoen er veldig myk i stoffet og formet seg fint etter foten din.
Hvis du alikevel føler at dette ikke passer deg så tar du kontakt med oss. Så ordner vi dette.
Mvh Kim / Sørensen Sykler