Røyk på en Propel fra XXL..Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe noe ny racer på minst to år, men når de slemme menneskene dumper prisen til 28 000,- på en veil pris hos importør på 44 000,- var det bare en ting å gjøre!
Redigert av MortenG; 24/05/201720:19.
The secret to mountain biking is pretty simple. The slower you go the more likely it is you'll crash. ~Julie Furtado
Denne gangen klina Canyon til med superrask levering og det tok kun en drøy uke før gliset sto klar til bruk:
Ultimate CF SLX 9.0 str M. Med to Elite flaskeholdere, utskiftning av Fizik Antares R5 med Arione R5, bytte fra 10 til 12 cm stem på det integrerte styret, tjukt Supacaz styretape og et par Speedplays bikket vekta opp på 7,05 kg. Skal imidlertid hente inn noen gram på å kappe styrerøret.
Akkurat en sånn har jeg leid noen ganger inkl de carbonhjula og jeg må si det er en fantastisk maskin -> GRATTIS ! ! ! !
..... og forresten så plukket jeg opp igjen bloggen din hvor du endte med supersix men allerede da hadde CF SLX på listen over hissig redskap. Kun en utsettelse altså
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Ultimate CF SLX 9.0 str M. bytte fra 10 til 12 cm stem på det integrerte styret,
Fin TryvannCKmod, hva er grunnen til at det er hvite logoer på cockpit'en?
Thanks! Godt observert! Det skyldes at Canyon var tomme fort svart/grå i str 12 cm, og heldigvis er de hvite innslagene akseptable.
Dessverre var Bikeshop tomme for ønsket styretape, ellers ville jeg kjøpt denne i stedet: https://bikeshop.no/sykkelkomponenter/styrer/tilbeh%C3%B8r/styretape/supacaz/supacaz-super-sticky-kush-styretape-gr%C3%B8nn-star-fade-star-plugz-r%C3%A5-ytelse-bt53-p0000099426
Synes Supersix er en flott sykkel også, og kunne fort endt opp med den heller enn Ultimate om det ikke var for BB30-faenskapet jeg har slitt med på CAAD10'en min som jeg nødig vil ha mer av.
Fin den 12eren, edorF, men også jeg lurer på hva er det som har satt seg fast på eikene, ja.
God morgen og takk for det. Det er bare litt audiovisuell dekorasjon jeg kjøpte på Ebay
Det er vel "innafor" med litt pynt på sykkelen? Jeg vurderte litt flere tiltak, men etter at Freia fjernet papplaten fra Toppris så ble den biten litt vanskeligere.
Samme som tidligere sesonger. Trek Madone 6.9 2009 modell, men nå oppgradert til DA9000 gruppe og nytt karbon clincher hjulsett fra Boyd. I tillegg er styret byttet ut til ett med mindre drop, slik at jeg kunne kappe litt av gaffelen.
StumpjumperM2 er kanskje litt utdatert, nå. Hvordan bytte navn da?
Synes forøvrig bildet ikke yter sykkelen rettferdighet. Fotografen er ikke kompetent nok, for sykkelen ser MYE bedre ut i virkeligheten .
En hyggelig overraskelse var hjulene fra Reynolds. Det er tydeligvis en ny modell, og felgen er hele 30 mm bred utvendig (mot 25 mm i spec på nett). Helt i tråd med motebildet nå til dags.
RCC14311
2017 Canyon Endurace CF SLX 2016 Duratec R9 disc tandem