På fredag leverte vi endelig årets Tour de France-utgave!
Om du ikke er abonnent skal du få et skikkelig bra tilbud på bladet.
Bestiller du abonnement med trøye innen førstkommende torsdag klokken 16.00, får du med den første Vélochef-boken på kjøpet! Tilbudet gjelder kun frem til torsdag, og det første bladet du mottar er årets Tour-utgave.
PS: Fyr forresten løs om du har kommentarer og innspill til Landevei. Vi skal øke fra fire til seks utgaver fra og med november, og vil gjerne vite mer om hva du tenker!
... Den trøya er forresten helt super, flott snitt, kult design, ser enda litt blankere ut i virkeligheten og har en smart kredittkort-glidelås-lomme utenpå den ene av TRE lommer på ryggen. Lommene sitter også så lavt at det er mulig for en stiv gubbe å få hendene oppi uten for mye kaving... Ønsker og innspill fikk du i en tidligere tråd også... Jeg regner med alle ønskene mine kommer i den ultratykke gule utgaven :-)
Gleder meg !
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Re: Nytt Landevei - knalltilbud på abonnement
[Re: Alpers]
#241012729/05/201710:32
Om noen sitter med en trøye i Medium, men har forspist seg og trenger Large, så er jeg interessert i å bytte.Min er kun brukt to ganger i italiensk klima.
#241016529/05/201711:54
Om noen sitter med en trøye i Medium, men har forspist seg og trenger Large, så er jeg interessert i å bytte.Min er kun brukt to ganger i italiensk klima.
Jeg kan være interessert i å bytte! Har M, men er blitt liggende mest i skapet da jeg føler meg som en oppblåst pølse med den på meg
[Re: magio]
#241053530/05/201711:17
Jeg kan være interessert i å bytte! Har M, men er blitt liggende mest i skapet da jeg føler meg som en oppblåst pølse med den på meg
Hei, sendte deg en melding. Du har sannsynligvis en blinkende konvolutt i øvre del av skjermbildet.
#241111101/06/201708:20
Finnes det noen andre bilder av trøya? Er den så rosa som den ser ut på bildene? Har lenge tenkt på å starte abonnoment, så dette ser jo ut som en ypperlig mulighet.
Redigert av jorgenoj; 01/06/201708:21.
[Re: jorgenoj]
#241112601/06/201708:49
PS: Fyr forresten løs om du har kommentarer og innspill til Landevei. Vi skal øke fra fire til seks utgaver fra og med november, og vil gjerne vite mer om hva du tenker!
Jeg skjønner at du egentlig etterspør innspill til bladet, men jeg benytter likevel muligheten til å si at jeg ønsker meg flere podkaster
#241155602/06/201712:38
Jeg er kanskje litt sær, men jeg kunne tenkt meg litt mer dekning norske og utenlandske ritt der det ble skrevet både om klubblagene og kontinentallagene. Artig å lese om litt mer enn Joker på procycling
Var feks rasende moro å se rittene fra Danmark på tv.
Medlem i NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!
#241164902/06/201718:20
Fikk pakke på fredag med trøye og kokebok. Trøya satt som et skudd, men hadde ølkul rundt navelen? Koser meg med kokeboken, Velochef, og plank\legger middager, og annet godt. Venter i spenning på første blad.
Jeg er ikke født med ski på beina. Jeg er i beste fall født med en sofapute bak nakken!
#241342209/06/201714:12
Skal være hos bladforhandlerne 21/6, så i postkassen uka før senest tipper jeg. Håper at min lille treretters om Galibier faller i smak. Galibier fra nord er bare så sjef å sykle selv, nemlig.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei