Her må vi få litt mer info! Jeg trekker(ørlite)for et overrør som ikke er parallelt med bakken, men det er det sikkert bare jeg og to andre gretne gamle gubber som tenker. Denne så FIN ut
Det er ei stålramme i Reynolds 931 fra Gosforth.cc. Gaffel fra 3T. Rotorkrank(kjøpt brukt fra herr Aas). Syntace hiflexpinne og f149 stem. Deda zero 100 styre. Mavic reflex på dt350 nav, skodd med vittoria evo sc. King cage i stål - selvfølgelig. Og ellers pålitelige 105deler.
Kan ikke si så mye om kjørefølelsen enda, da jeg har vært eneste voksen her hjemme idag etter den var ferdig! Men, gleder meg til å teste om stål er så digg som det sies!
Ikke de best bildene, men siden vi er på stålkjøret, så kan eg jo legge inn min avdeling landvei 2017.
Firefly Road Columbus XCR Stainless Steel for de fine dagene.
Hampsten Travelissimo Strada Bianca med S&S Couplers i Columbus PegoRichie tubing. Mid Reach bremser slik at eg kan få plass til 35mm dekk, eller 28mm dekk og skjermer som vist. Do it all sykkel.
Min første landeveissykkel som ble kjøpt helt ny,(de andre ble bare kjøpt brukt) fantastisk følelse å både pakke opp, og ta den første turen på den. Blir bare bedre å bedre. Ordentlig fornøyd med sykkelen!
Med litt hjelp av bror, ruller denne rundt i Oslo og Follo for tia. Holdsworth Competition ramme av Columbus stål, kjøpt fra det britiske internettet. Hjula er kjøpt hos Unaas og resten er plukka fra en White-sykkel som ikke var lagd av stål.
Med litt hjelp av bror, ruller denne rundt i Oslo og Follo for tia. Holdsworth Competition ramme av Columbus stål, kjøpt fra det britiske internettet. Hjula er kjøpt hos Unaas og resten er plukka fra en White-sykkel som ikke var lagd av stål.
Fantastisk å trille rundt med!
###
Ikke noe dårlig intro på forumet, tommel opp ! Grå + brun//natur skal jo ikke passe så bra sammen (fikk sist beskjed fra fruen iført grå bukse og "feil" belte før helgen) men av en eller annen grunn ser det helt riktig ut på en sånn sykkel :-)
Redigert av EmilZipp; 15/05/201708:58.
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Jeg har sett på denne ramma flere ganger, men ikke fått meg helt til å trykke på kjøp. Er du fornøyd med den? Hvor store dekk takler den?
Beste jeg har sykla på hittil, og etter min mening, en stor oppgradering fra den altfor stive (men raske) karbonsykkelen jeg bytta fra. Har trilla 1000km på den hittil, og den er god både på korte og lange turer. Og fin på grus også.
Med dagens oppsett, veier den akkurat 8kg.
Har 25mm dekk nå, men trur det er god plass til 28mm. Mulig det er litt info å hente hos gutta i planetx.
Ikke de best bildene, men siden vi er på stålkjøret, så kan eg jo legge inn min avdeling landvei 2017.
Hampsten Travelissimo Strada Bianca med S&S Couplers i Columbus PegoRichie tubing. Mid Reach bremser slik at eg kan få plass til 35mm dekk, eller 28mm dekk og skjermer som vist. Do it all sykkel.
Felgbremser FTW ;-)
Skal hurtigkoblinger være på styrbord side i år, Tori? Jeg spør for en venn.
Felgbremser FTW ;-)
Skal hurtigkoblinger være på styrbord side i år, Tori? Jeg spør for en venn.
Regner med at du kaller inn til obligatorisk oppfriskningskurs i butikken?
Medlem i NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!
Du kan låne en bok av meg, eller bare henge rundt kaffebaren i butikken så får du nok noen tips. Tror generelt det er lite å plukke, var bare redd det var et mytteriforsøk på gang.
Rittgampen (Cervelo soloist) ble til slutt for aggressiv og erstattet med denne. Specialized Roubaix SL4 utstyrt med 105-gruppe. Gode gamle Mavic Cosmic SL med powertap. Sykkel tilpasset korte bein og lang og til tider trøblete rygg.
Takk til The Cycle Clinic som solgte Novatec-boss som gjorde hjulsettet kompatibelt med 11-delt kassett (cycleops støtter i utgangspunktet ikke 11-delt på 12mm-utgaven).