Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Sykkelbutikker i Singapore

Sykkelbutikker i Singapore #2404499 08/05/2017 20:18
Mr.Bergli Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
Reiser en tur til Singapore nå. Er det noen bra sykkelbutikker der som er verdt å besøke? Og er det noen som vet om det er lønnsomt å handle sportsutstyr der eller er det like dyrt som alt annet?

Re: Sykkelbutikker i Singapore [Re: Mr.Bergli] #2404571 09/05/2017 06:47
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Noe sykkelstæsj er billig der. Husker ikke alle navnene, men treknology3 var ihvertfall store på Trek for 7 år siden, og L&T Cycles har mye fett. Treknology3 har mange butikker i relativt tilgjengelige områder, mens flere av de mer interessante er godt gjemt. Det er en som er ikke så langt fra Robertson Quay som har mye fett, bl.a. Stans.

Tay Junction er også en god butikk i Bukit Timah Road

Felles er at det er rare navn på butikkene, siden de stort sett er drevet av kinesere.

Min info er dog 7år gammel

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Sykkelbutikker i Singapore [Re: Mr.Bergli] #2404639 09/05/2017 09:50
G
Gråstein Online
Besatt
Besatt
G
Mener at jeg fant en Giant-forhandler med gode priser online før jeg dro dit for to år siden. Siden jeg bare var innom på en reise gjennom Asia innså jeg at det ble vanskelig å evt shoppe sykkel med hjem..

En kuriositet fra samme turen, og OT, var en tur innom en av Hong Kongs større sykkelsjapper. Jeg spurte en av gutta som jobbet der hvorfor de ikke hadde mer "kinakarbon" (mange av disse firmaene holder til like over "grensen" til fastlands-Kina). Sånt var det visst ingen av deres kunder som ville ha, der var det ordentlige merker som solgte.

Re: Sykkelbutikker i Singapore [Re: Mr.Bergli] #2404695 09/05/2017 12:18
jag Offline
Ringrev
Ringrev
Du kan sjekke med Elite Custom .
Mye snadder i nettbutikken deres.

Har aldri handlet med dem, så jeg kan ikke gi noen referanser...

(Men skulle gjerne tatt en tur til Singapore...)

/Jan

"I never understood wind"
- Donald Trump
Re: Sykkelbutikker i Singapore [Re: baronKanon] #2404713 09/05/2017 12:49
Mr.Bergli Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
Takk for tips. Må se hva jeg rekker over. Misstenker at det blir mest jobbing og liten tid til sightseeing.

Sitat: baronKanon
Noe sykkelstæsj er billig der. Husker ikke alle navnene, men treknology3 var ihvertfall store på Trek for 7 år siden, og L&T Cycles har mye fett. Treknology3 har mange butikker i relativt tilgjengelige områder, mens flere av de mer interessante er godt gjemt. Det er en som er ikke så langt fra Robertson Quay som har mye fett, bl.a. Stans.

Tay Junction er også en god butikk i Bukit Timah Road

Felles er at det er rare navn på butikkene, siden de stort sett er drevet av kinesere.

Min info er dog 7år gammel

Ser at Technology3 har en butikk bare noen kvartal fra hotellet så må prøve å komme meg dit en dag. Skulle også ha prøvd å kommet meg til Tay Junction. Ser de er specialized forhandler, men mulig at det blir litt for langt avgårde. Takk for tips uansett.

Re: Sykkelbutikker i Singapore [Re: Mr.Bergli] #2404720 09/05/2017 12:54
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Ta taxi, det er billigst. Bor du på Trader's? Eller the Regent? Den som er rett ved der var så som så. Er en lenger nord som er ganske fresh. Ellers er taxi billig :-)

Anbefaler å få til en tur til Tay Junction.

-Kristian
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Sykkelbutikker i Singapore [Re: Mr.Bergli] #2404722 09/05/2017 12:58
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Sjappa ved Robertson Quay heter Hup Leong, og har mye snecks. Sjekk google, der ee det bilder derfra

-Kristian
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Sykkelbutikker i Singapore [Re: Mr.Bergli] #2405273 11/05/2017 07:07
Mr.Bergli Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
Jeg bor på Park hotel Alexandra. Er et forhåndsvis nytt hotel. Kom I går kveld så fikk ikke sett etter den, men fant en annen som jeg ikke husker hva heter. De solgte noe Zipp hjul og Ridley sykler og div men ikke noe stort så det ut som gjennom vinduet.

Moderator  support