Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 3 1 2 3

Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx

Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: anonym22] #2010035 14/09/2015 14:07
larsdx Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: anonymous22
Sitat: larsdx
Sitat: jan erik
Dri3 føles klam. Definivt

Alle skalljakker føles klamme, uansett.

Enig. Men dri3 er jommen meg enda litt klammere enn Gore-Tex (Pro og Active).

Jeg er altså ikke enig ogmerker ikke forskjell. Men god lufting er essensielt.

Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: Øyvind V] #2010039 14/09/2015 14:13
P
pme Offline
Medlem
Medlem
P
For å forvirre litt mer......
Hva med Mountain Equipment?
Super kvalitet og bra passform.....

Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: Øyvind V] #2010057 14/09/2015 15:10
S
Simm Offline
Entusiast
Entusiast
S
Hvis skikjøring er blant aktivitetene er det verdt å få med Sweet (strengt også hvis det ikke er mye skikjøring med i planene..)

stadig sta...
Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: Øyvind V] #2010124 14/09/2015 17:26
B.B. Offline
Entusiast
Entusiast
Du gjør uansett ikke noe feil med den ene eller den andre. Topp jakker begge to. Jeg valgte Trollveggen fordi jeg syntes den ser best ut. Samt at jeg bor en sykkeltur unna Norrøna som fikser reklamasjoner mens jeg venter. Kjøp en jakke med en farge du kan leve med i 10 år. En tynnere jakke kan du kjøpe senere.

Børge
Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: Øyvind V] #2010309 15/09/2015 06:16
O
oladonk Offline
Avhengig
Avhengig
O
Hvis du velger DRI3 Norrøna Trollveggen mener jeg Intersport Gigant på Levanger hadde ett bra tilbud på kr 1999,- du kan jo evt sjekke om de har på lager hvis det er aktuelt. Om det ER en god pris er jeg usikker på men villedende var på 3600 ca mener jeg.

Ola
Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: oladonk] #2010316 15/09/2015 06:31
Anders A-R Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Det ER en god pris for en bra jakke. Da jeg kjøpte min var villedende 4799.- mener jeg å huske. Jeg betalte ca halvparten og var veldig fornøyd med det.

| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: Øyvind V] #2010365 15/09/2015 07:44
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G
Sitat: Øyvind V
Dette blir en jakke som skal brukes "til alt". Altså være det plagget som blir med ut uansett om man skal sykle til svømming med poden, gå til butikken for å hente en pakke på posten, dra på telttur med barna i marka, gå på topptur med kompiser eller kona, ligge i lyngen og drikke mørkt øl og fyre bål utover høsten, være med på skitur, gå til Grønlia for å kjøpe kanelbolle, og så videre. En jakke som skal funke til det meste altså.

Nå bruker jeg en tynn regnjakke fra Helly Hansen til noe av dette, men den har gått helt i oppløsning i løpet av et par års tid. Ikke noe feil med den, men den er brukt veldig, veldig mye. Har en Klättermusen-jakke også, men den er så fancy og überteknisk at det blir for mye av det gode. Den er stor, tung og har mange detaljer som er helt unyttig.

Jeg har en superlett og supertynn jakke med GoreTex Active Shell. Da kan jeg ha så mange lag under som er fornuftig i en hver situasjon. Den er så kompakt at den går ned i lomma på lokket til sekken. Active Shell puster så bra at den kan brukes oppover på topptur hvis det blåser litt og du trenger noe vindtett på overkroppen.

"The more false we destroy, the more room there will be for the true."
- Robert Green Ingersoll
Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: Øyvind V] #2010371 15/09/2015 07:54
erikskon Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Jeg trenger ny skalljakke og har sett på litt forskjellige Norrøna-modeller (Trollveggen, Falketind), og noe fra Arcteryx. Var i utgangspunktet på jakt etter noe lettvektsgreier siden Klättermusen-jakken jeg har ikke brukes nettopp fordi den er for stor og tung. Men jeg ser at nye Trollveggen f.eks. er en relativt lett/kompakt jakke når man tenker på hva (reklamen sier) den skal takle av vær og annen ytre påkjenning. Var innstilt på Trollveggen, men så prøvde jeg Arcteryx sin Theta SVX og ble i tvil. Hvilken er best? Leser også på Internettet at noen er misfornøyde med ytterstoffet på Norrøna og at det slites fortere enn på Arc. Noen her med førstehåndskunnskap om en av eller begge de to aktuelle jakkene som kan si noe fornuftig om for/mot den ene eller andre?

Jeg er stor fan av Arcteryx fordi at for min kropp har de et snitt som er overlegent alt annet jeg har prøvd, de har funnet den perfekte balansen mellom funksjonalitet og minimalisme og kvaliteten har vært superb. Jeg bruker en Theta når jeg skal på lange fjellturer og synes at det er viktig med noe som går godt nedover ryggen og har store lommer og en Alpha til omtrent alt mulig: Sykling, topptur, skianlegg osv.

Når det kommer til økonomi så mener jeg bestemt at det er veldig lett å finne sterkt nedsatte Arcteryx produkter hos de fleste nettbutikker og i Trondheim, Norrøna er mer sjeldent. Sjekk Sportsbua for eksempel.

Har også en hagløfs med active shell og kan bekrefte at den puster overraskende bra. Så en arcteryx med active shell kan ikke være feil.

Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: GeirK] #2010376 15/09/2015 08:00
A
anonym22 Offline
Anonym22
Anonym22
A
Sitat: GeirK
Dette blir en jakke som skal brukes "til alt". Altså være det plagget som blir med ut uansett om man skal sykle til svømming med poden, gå til butikken for å hente en pakke på posten, dra på telttur med barna i marka, gå på topptur med kompiser eller kona, ligge i lyngen og drikke mørkt øl og fyre bål utover høsten, være med på skitur, gå til Grønlia for å kjøpe kanelbolle, og så videre. En jakke som skal funke til det meste altså.

Nå bruker jeg en tynn regnjakke fra Helly Hansen til noe av dette, men den har gått helt i oppløsning i løpet av et par års tid. Ikke noe feil med den, men den er brukt veldig, veldig mye. Har en Klättermusen-jakke også, men den er så fancy og überteknisk at det blir for mye av det gode. Den er stor, tung og har mange detaljer som er helt unyttig.

Jeg har en superlett og supertynn jakke med GoreTex Active Shell. Da kan jeg ha så mange lag under som er fornuftig i en hver situasjon. Den er så kompakt at den går ned i lomma på lokket til sekken. Active Shell puster så bra at den kan brukes oppover på topptur hvis det blåser litt og du trenger noe vindtett på overkroppen.

Jeg har flere Active shell-plagg (Arc'teryx, Mountain Equipment og Salomon), og sambo har også. De "puster" bedre enn iallfall eldre, tyngre saker, enig i det. Men jakkene er mindre solide saker enn de med Gore-Tex Pro, og Gore-Tex Active-plagg er ikke det mest egnede til allroundbruk hvis målet er at de skal tåle litt. Active shell-jakker er litt spinklere saker.

Med nye Gore-Tex Pro som kom i fjor, med forbedrede "pusteegenskaper", ville jeg valgt en tynnere jakke med denne membranen, framfor en Active shell-jakke. Som f.eks. Arc'teryx Alpha FL. Det er verdt å merke seg at Arc'teryx faset ut Active shell-jakkene Alpha FL og Beta FL etter en sesong (Alpha FL byttet til Pro-membran og Beta FL forsvant).

Men egentlig burde Øyvind V kanskje revurdere om det er en kraftig allroundjakke han trenger, når han allerede har en Klättermusen som er kraftig?

Min mening er at det ikke finnes en skalljakke som er ypperlig til alt, skal de brukes litt, lønner det seg raskt for de fleste å kjøpe to stykker - en lett og pakkbar og en litt kraftigere. I lengden blir det heller ikke dyrere, da de jo holder lengre når bruken deles på de to (pluss at de brukes til det de er beregnet til).

Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: erikskon] #2010380 15/09/2015 08:05
A
anonym22 Offline
Anonym22
Anonym22
A
Sitat: erikskon

Så en arcteryx med active shell kan ikke være feil.

Arc'teryx deler ikke den oppfatningen og har sluttet å bruke Gore-Tex Active.

Redigert av anonym22; 15/09/2015 08:06.
Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: anonym22] #2010398 15/09/2015 08:23
Øyvind V Offline OP
More than words
OP Offline
More than words
Men egentlig burde Øyvind V kanskje revurdere om det er en kraftig allroundjakke han trenger, når han allerede har en Klättermusen som er kraftig?

Klättermusenjakken er så stor og tung at den brukes ikke. Og hverken Trollveggen eller Theta SVX er i nærheten når det gjelder vekt, pakkbarhet (eller mangel på) og hvor "enkelt" designet er. Sammenlignet med Klättermusenjakka vil begge disse fremstå som lettvektere som er enkle å knøvle ned i sekken.

Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: Simm] #2010399 15/09/2015 08:23
B
BigBoben Offline
Avhengig
Avhengig
B
Sitat: Simm
Hvis skikjøring er blant aktivitetene er det verdt å få med Sweet (strengt også hvis det ikke er mye skikjøring med i planene..)

Hiv meg på den og slår eit slag for Sweet. Kvalitet, snitt og det tekniske er særs bra etter mi meining. Har hatt eit sett jakke/bukse i 2 sesonger på ski samt brukt settet til uteleik og anna med junior og jakka til egentlig alt som foregår ute.
Bruker Norrøna og Sweet til både syklingg og ski. Begge har kvalitet , tekniske gode funksjoner og ser stilige ut. Syns Norrøna har tatt eit stort steg i rett retning med Røldal goretex. Roa ned fargane og eit litt baggy snitt.
Litt offropic til no, men kjenner fleire som sverger til Trollveggen. Veldig slitesterk, men den blir vel varm i aktivitet over tid.
Einaste minus med Norrøna er at "alle" har det;-)

Santa Cruz Megatower

Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: Øyvind V] #2010407 15/09/2015 08:33
A
anonym22 Offline
Anonym22
Anonym22
A

Klättermusenjakken er så stor og tung at den brukes ikke. Og hverken Trollveggen eller Theta SVX er i nærheten når det gjelder vekt, pakkbarhet (eller mangel på) og hvor "enkelt" designet er. Sammenlignet med Klättermusenjakka vil begge disse fremstå som lettvektere som er enkle å knøvle ned i sekken.

Ja, da tok misforstod jeg, Klättermusenjakka er m.a.o. utdatert og ubrukelig..

Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: anonym22] #2010408 15/09/2015 08:37
Øyvind V Offline OP
More than words
OP Offline
More than words
Jepp... Den var kanskje kul en gang, men ikke brukbar på tur. Den har f.eks. mulighet til å åpne hele ryggen og rulle den opp slik at når man går med sekk så har man ikke jakke mellom ryggen og sekken. Komplett idioti. Krever to glidelåser og store klaffer som hindrer vann inn når man går uten sekk, samt et tynt innerfor som hindrer at jakka "går i oppløsning" når ryggen er åpen, og det gir mye ekstra vekt. Det er også en utpreget klatrejakke til bruk med bukse som er høy i livet; veldig kort i front og ekstremt stor hette.

Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: Øyvind V] #2010414 15/09/2015 08:59
A
anonym22 Offline
Anonym22
Anonym22
A
Jeg forstår godt at valget står mellom Norrøna og Arc'teryx. Jeg velger ofte de selv, typisk fordi jeg vil ha plagget "akkurat sånn og slik". Men særlig smart er det neppe ;-)

Jakker med gitte Gore-Tex-membraner er relativt like fra kvalitetsmerke til kvalitetsmerke. Hvis man følger med på tilbud og slår til på rett type jakke/bukse, så kan man finne ca. like bra greier på 50-70 % salg, og attpåtil med litt lavere veil. pris. På denne måten har jeg fått hjulpet sambo til å utstyre seg med både GTX Active-jakke, og GTX Pro-jakke og GTX Active bukse for totalt like over kr 4000. Altså tre plagg med toppmembraner fra hhv. North Face og Peak Perfomance til langt mindre enn prisen av en Alpha SV.

Og skal man ha seg Gore-Tex Pro-jakke i dag, og bruke flere tusen (altså ikke på billigsalg), pass for all del på å kjøpe siste utgave, kjennetegnes av "rutete" innerstoff. Det er nok av "anerkjente" sportsbutikker som pusher fjorårets modeller med flere år gamle Gore-Tex-membraner til tilnærmet fullpris.

Nei, man trenger ikke det siste på membranfronten. Men til kr 4000+ skal man få det.

Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: Øyvind V] #2010435 15/09/2015 09:36
E
EmilZipp Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
E
Anton Sport har Norrøna Tollveggen Dri3 Jacket (dame og herre) på tilbud til 1.999,- iflg vedlegg i avisen for uke 38. Samme tilbud skal være i butikkene.

Samme sted: Arc'teryx Zeta AR Jacket til 2.999,- og Zeta LT pants til 1.999,-

Løp og Køp ! ! ! !

Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: Øyvind V] #2010453 15/09/2015 10:02
B
BigHomer Offline
Entusiast
Entusiast
B
Må komme med et spørsmål ang sånne jakker/bukser. Skal de impregneres før de blir tatt i bruk?

Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: EmilZipp] #2010454 15/09/2015 10:03
A
anonym22 Offline
Anonym22
Anonym22
A
Sitat: EmilZipp
Anton Sport har Norrøna Tollveggen Dri3 Jacket (dame og herre) på tilbud til 1.999,- iflg vedlegg i avisen for uke 38. Samme tilbud skal være i butikkene.

Samme sted: Arc'teryx Zeta AR Jacket til 2.999,- og Zeta LT pants til 1.999,-

Løp og Køp ! ! ! !

Kan legge til at Anton Sport også har Norrøna Lofoten Gore-Tex Pro til kr 4129 (veil. kr 5899). Fjorårets i svart, ikke sikker på om den har ny Pro-versjon.

Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: BigHomer] #2010456 15/09/2015 10:06
A
anonym22 Offline
Anonym22
Anonym22
A
Sitat: BigHomer
Må komme med et spørsmål ang sånne jakker/bukser. Skal de impregneres før de blir tatt i bruk?

Nei, de er allerede knallbra impregnert (DWR). Det er derfor vannet ruller nydelig av nye skalljakker.

Men det kan ta kort tid før det er behov for vask og reaktivering (tørketrommel) av impregneringen. Det kan holde meg en litt fuktig og svett todagersmarsj.

Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: anonym22] #2010468 15/09/2015 10:21
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G

Er grunnen til at de gikk vekk fra GoreTex kun misnøye med ytelsen?

- Robert Green Ingersoll
Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: GeirK] #2010477 15/09/2015 10:28
A
anonym22 Offline
Anonym22
Anonym22
A

Njai, jeg kan ikke si jeg vet.
Men Activeshell tåler mindre slitasje, får lettere wet-out. Og når den nye Pro-membranen kom (med påstått 30 % bedre pusteegenskaper), så gjorde nok Gore-Tex selv sitt til at Active-membranen nå er mest for sykkel/løpe-regnjakker, mer enn fjell- og klatrejakker.
Jeg ville iallfall byttet ut min Beta FL Active med Alpha FL Pro any day.

Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: anonym22] #2010481 15/09/2015 10:36
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G
Og når den nye Pro-membranen kom (med påstått 30 % bedre pusteegenskaper), så gjorde nok Gore-Tex selv sitt til at Active-membranen nå er mest for sykkel/løpe-regnjakker, mer enn fjell- og klatrejakker.

Det henger på greip, ja.

- Robert Green Ingersoll
Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: anonym22] #2010512 15/09/2015 11:17
chili Offline
Ivrig
Ivrig

Njai, jeg kan ikke si jeg vet.
Men Activeshell tåler mindre slitasje, får lettere wet-out. Og når den nye Pro-membranen kom (med påstått 30 % bedre pusteegenskaper), så gjorde nok Gore-Tex selv sitt til at Active-membranen nå er mest for sykkel/løpe-regnjakker, mer enn fjell- og klatrejakker.
Jeg ville iallfall byttet ut min Beta FL Active med Alpha FL Pro any day.

Det blir jo synsing, men vil tro det har noe med kvalitet og egenskaper å gjøre. Selv hadde jeg Bitihorn Active Shell fra Norrøna, og makan til drit har jeg ikke opplevd. 10-15 min i duskregn, og jeg var gjennomvåt. Eneste pluss med den jakka var at den hadde lufteglidelåser, det fant jeg ikke på andre tilsvarende modeller.
Men vil tro mye av det skyldes ytterstoffet til Norrøna, som er tynet ned til et absolutt minimum. Vraket den jakka, og kjøpte varianten til Black Diamond i stedet, og den fungerer faktisk veldig bra. Litt tyngre med et kraftigere ytterstoff, men tåler vesentlig mer vær. Førstevalget mitt til klatring og tinderangling i sommerhalvåret, så drar jeg frem Alpha SV vinterstid eller når jeg vet det blir veldig mye vær eller jeg trenger plass til flere lag under jakka.

NOTS – Vern om terrengsykling
Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: chili] #2010554 15/09/2015 12:16
A
anonym22 Offline
Anonym22
Anonym22
A
Sitat: chili
[Men vil tro mye av det skyldes ytterstoffet til Norrøna, som er tynet ned til et absolutt minimum. Vraket den jakka, og kjøpte varianten til Black Diamond i stedet, og den fungerer faktisk veldig bra. Litt tyngre med et kraftigere ytterstoff, men tåler vesentlig mer vær. Førstevalget mitt til klatring og tinderangling i sommerhalvåret, så drar jeg frem Alpha SV vinterstid eller når jeg vet det blir veldig mye vær eller jeg trenger plass til flere lag under jakka.

Norrøna sine Active shell (Lofoten, Bitihorn m.fl.) har et virkelig tynt ytterstoff, har hørt mye av det samme som du sier her fra andre.

Verdt å merke seg at flesteparten av Active shell-jakker har/hadde ytterstoff i polyamid/polyester, mens et fåtall (bl.a. Arc'teryx og Mountain Equipment) brukte Nylon (om ME gjør det ennå, vet jeg ikke), slik som er vanlig for Pro-jakker. Ganske sikker på at mye av forklaringen til værbestandighet og holdbarhet ligger der.

Mountain Equipment Firefox (http://www.mountain-equipment.co.uk/firefox-jacket) er en av få Active shell med lufting under armene. Når Active-membranen var ny er jeg ganske sikker på at denne og Norrønas Lofoten Active var de eneste å få med slik lufting. Jeg har for øvrig en Firelite bukse (http://www.mountain-equipment.co.uk/firelite-pant) jeg er utrolig fornøyd med. Formsydde knær, veier ingenting, og ytterstoff/impregnering leverer utrolig bra etter lang tid.

Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: Øyvind V] #2012196 18/09/2015 12:54
H
hilmer Offline
Ivrig
Ivrig
H
Hva med Simond/quecha e.l.? Prisen er så mye lavere at det ikke spiller stor rolle om levetiden er litt kortere. Min erfaring med billig-klær er at de gjerne ligger et par år etter de andre, men ikke så mye mer. På softshell foretrekker jeg simond/quecha fremfor pategonia og rab produktene jeg har.
På topptur har jeg større og større grad begynt å benytte vind-vester o.l. - gidder uansett ikke å gå på topptur hvis det bøtter ned...både av hensyn til utsikt og ras (går kun om vinteren).
På overkroppen foretrekker jeg fremdeles tung gore-tex til en aktivitet: hard aktivitet i mye vind. (Tenker spesielt på et par fjellskiturer jeg har hatt. På toppur skal blir det nesten uansett lettere klær)
http://www.decathlon.fr/C-532942-vetements-alpinisme

Redigert av hilmer; 18/09/2015 12:56.
Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: hilmer] #2012225 18/09/2015 14:05
Øyvind V Offline OP
More than words
OP Offline
More than words
Var og plukket med meg en Theta SVX fra butikken i dag, og skal prøve den hjemme med de klærne det blir å bruke under den. Ser for meg at den blir med på fjellet i morgen, for jakka er strøken.

Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: Øyvind V] #2013471 22/09/2015 07:36
Øyvind V Offline OP
More than words
OP Offline
More than words
Det ble Arcteryx Theta SVX, og den går omtrent under "lettvekt" i min bok altså. Ikke noe dilldall eller ekstra tant og fjas. Bare en sabla god jakke. Pakkes lett ned, hadde god lufting, god hette (hurra! endelig har jeg en jakke med en hette det går an å bruke), og bra med plass i lommene. Fikk prøvd den på fjellet i helga, i til dels veldig dårlig vær.

Er 180/72 kg og måtte ha small, så de er litt store i størrelsen. Nå er det bare å vente og se hvor lenge den holder ICON_SMILE

Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: Øyvind V] #2399771 23/04/2017 10:18
L
LT Stonez Offline
Medlem
Medlem
L
Tar opp tråden da dette er aktuelt for meg.
Det er 25% på outnorth idag å vurderer en av disse jakkene fra arcteryx eller Norrøna.
http://www.outnorth.no/norrona/falketind-gore-tex-jacket-men#Caviar
http://www.outnorth.no/arc-teryx/beta-sl-jacket-men-s-45321#Black
Tråden er gammel, så vis det har kommet ut noe annet bra så er det bare å skrike ut hehe Jakken skal bli brukt noe til sykling, vandring å vanlig bruk i byen ved regnvær.

Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: Øyvind V] #2399779 23/04/2017 10:53
Hoaas Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Har falketind jakka, kjerringa har beta sl. Etter litt flittig bruk er min slitt og omtrent ubrukelig i noe annet enn solskinn. Hennes ser ny ut. Her i huset har vi gått helt bort fra norrøna, bort sett fra Fjørå kolleksjonen. Kvaliteten til ME, Arcteryx m.fl synes jeg rett og slett er mye bedre til ca samme pris.
Kjerringa hadde også en Lofotoen pro jakke, etter knappe 2 sesonger løsnet ytterstoffet fra membranen og glidelåser ødelagt. Sendte den inn, fikk beskjed om at jakken var oppbrukt. Hehe, kjempekvalitet.

You are what you eat...mmm nuts
Re: Skalljakke - Norrøna vs. Arcteryx [Re: Hoaas] #2399781 23/04/2017 11:38
Øyvind V Offline OP
More than words
OP Offline
More than words
Samme erfaringer her. Vi har bytta ut alt av Norrøna med Arcteryx, og det er stor forskjell på kvaliteten.

Side 2 av 3 1 2 3

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå