Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Vår/høstshortser (thermal bibs): tips?

Re: Vår/høstbukser (thermal bibs): tips? [Re: ganskefort] #2392090 25/03/2017 18:25
R
rskjetlein Offline
Entusiast
Entusiast
R
Endura thermo er gode saker, høy i livet

Re: Vår/høstbukser (thermal bibs): tips? [Re: ganskefort] #2392300 27/03/2017 07:26
M
Magnoos Offline
Ringrev
Ringrev
M
Testa en Pro Team Thermal bib for første gang i dag, i 1 grad. Funka som fjell!

Har fra før to Assos tK.607 som vel er forløperen til dagens tiburu, disse er også gode i slike forhold. Tipper disse to er shortsene som har sett flest mil i min garderobe.

Pro Team biben skal nok få kjørt seg fremover den og ICON_SMILE

Specialized Phenom 155 mm kjøpes
Re: Vår/høstbukser (thermal bibs): tips? [Re: Magnoos] #2392309 27/03/2017 07:43
ganskefort Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
Sitat: Magnoos
Testa en Pro Team Thermal bib for første gang i dag, i 1 grad. Funka som fjell!

Har fra før to Assos tK.607 som vel er forløperen til dagens tiburu, disse er også gode i slike forhold. Tipper disse to er shortsene som har sett flest mil i min garderobe.

Pro Team biben skal nok få kjørt seg fremover den og ICON_SMILE

Grattis med topp shorts! Tiburu passet rett og slett ikke helt for meg, men må si at "erstatningen" Sportful Fiandre No Rain overrasket: veldig god tidlig sesong-shorts med en god pute og bra fleecestoff.

Espen - sporadisk seriøs, konstant slækk og fortsatt felgbremser på landeveien...

Bianchi Infinito CV
Votec VRX Pro
Re: Vår/høstbukser (thermal bibs): tips? [Re: Valentino] #2392643 28/03/2017 07:52
M
Mr.Jacobsen Offline
Ringrev
Ringrev
M
Sitat: Valentino
Trimtex har en ny bukse som har riktig funksjon:
http://trimtex.no/no/produkter/mann/sykk...08.html#start=1
Det ble bestilt en del av dem i Ottestaddesign nå. Jeg prøvde den på, og M var riktig til meg, slik M er det i andre Trimtex- og Assoshortser, men noen av gutta som bruker L i andre Trimtexshortser gikk ned til M i denne modellen.

Klubben min har også tatt inn denne i sortimentet nå. Vet du noe om hvordan padden er? Ser det står den er produsert av CyTech, det lover jo veldig godt, men jeg har mareritt fra en gammel trimtexbib av billig kvalitet som er helt grusom på langtur. Med M i Assos (og castelli osv. tror jeg), 179cm og +/-70 kg lukter det vel medium størrelse, selv med litt korte bein?

Side 2 av 2 1 2

Moderator  support, Valentino