Selger en Trek 69 i størrelse 19,5. 2009 modell tatt ut tidlig 2010.
Bildefunksjonen fungerer dårlig om dagen så vanskelig å legge inn bilder. Bilder kan derimot knipses og sendes på e-post eller sms dersom noen vil ha. Opprinnelige specs og bilder på Trek sine nettsider:
http://archive.trekbikes.com/no/no/2009/trek/69er3x9#/no/no/2009/trek/69er3x9/details Jeg har mange ganger sagt at jeg ikke skal selge den, men siden jeg stort sett sykler landevei for tiden og den tar opp plass er det vel på tide.
Dette er altså en sykkel med 29 tommers forhjul og 26 tommers bakhjul rett fra Trek. Jeg har i hovedsak brukt den på sti og den fungerer fint til formålet. I tider hvor jeg har hatt andre terrengsykler er det denne som har blitt mest brukt. Den har vært gjenstand for en del oppgraderinger jeg innser jeg aldri får igjen for og har følgende spesifikasjoner nå;
Ramme; alu
Hjul; Bygd av Dogstar med XTR-nav foran, Hope bak, Arch felgringer.
Drivverk; SLX-kran med singledrev (34/36), X9 short cage, Xt 11-36 kassett, X9 skifter.
Demper: Fox F29 (med "Trek-geometri" G2) HAR NOK GODT AV SERVICE
Sete/setepinne; Reverb 125 mm (tror jeg)/Thomson Elite Fizik Tundra sete med karbonrails (har også andre seter)
Stem; Thomson 100 mm 0 grader.
Styre; 70 mm flatt Cannondale styre med ESI grips.
Dekk; mye å velge i.
Bremser; Avid (husker ikke modellen i farta).
Pris? Veldig usikker på hva denne er verdt, men om jeg får veldig lite beholder jeg den like godt. Håper imidlertid på rundt 4000-5000 kroner.