Her er det så mange stilbrudd at fyren burde sendes rett på lukket avdeling. Googles burde alene gi ti stokkeslag. Eneste formildende må være at han for en gangs skyld har klart å sette bøtta rett på hodet.
Her er det så mange stilbrudd at fyren burde sendes rett på lukket avdeling. Googles burde alene gi ti stokkeslag. Eneste formildende må være at han for en gangs skyld har klart å sette bøtta rett på hodet.
###
Enig, hjelmen sitter bedre enn vanlig og forsøket på å ta opp fargen fra Hyundai Accent-en i bakgrunnen fortjener en skjev tommel opp... Noen som tar seg bryet med å telle og oppsummere antall stokkeslag som er riktig på sykkel, syklist og tilbehør (et slag pr feil)........
Redigert av EmilZipp; 08/02/201720:22.
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Pluss skal han ha for å ha tatt av skjermforlengeren han hadde på da jeg syklet med ham i forbindelse med intervjuet i Landevei i sin tid. Da hadde han tapet fast en innleggssåle på bakskjermen. I tillegg var girøret hans skeivt og sykkelen ganske så skitten.
Proffenes sykler er etter min erfaring ofte veldig skitne når de ikke er på samling eller på ritt. De gidder ikke å gjøre mer enn absolutt nødvendig vedlikehold selv. Mange kan ikke mye om sykkelmekking heller.
Proffenes sykler er etter min erfaring ofte veldig skitne når de ikke er på samling eller på ritt. De gidder ikke å gjøre mer enn absolutt nødvendig vedlikehold selv. Mange kan ikke mye om sykkelmekking heller.
Konklusjonen er: Ikke kjøp brukte sykler fra profflag?
Konklusjonen er: Ikke kjøp brukte sykler fra profflag?
Dugast-Michelin, ja. Jeg tror at Michelin-Veloflex var en ting før. Nå er det Michelin-Vittoria som gjelder (men dette temaet er vel ikke innenfor stilpolitiets jurisdiksjon).
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
(men dette temaet er vel ikke innenfor stilpolitiets jurisdiksjon).
Å drive å sette fake merkenavn på feks kinakarbon vil jeg si er lang innenfor kategorien "dårlig (manglende) stil". Men når man gjør det fordi man er sponsa, og fordi utgangspunktet egentlig er bedre enn merkelappen man setter på, så er det vel godkjent..