Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 3 av 3 1 2 3

Kjøpe wattmåler?

Re: Kjøpe wattmåler? [Re: Otoen] #2594460 10/03/2020 11:01
Dio Offline
Entusiast
Entusiast
er 4iiii kompatibel med garmin computer/klokke? stages har vel fått stryk av flere eksperter her på forumet...

Go hard or go home!!!
Re: Kjøpe wattmåler? [Re: Dio] #2594503 10/03/2020 13:13
Natier Offline
Veteran
Veteran
Sitat: Dio
er 4iiii kompatibel med garmin computer/klokke? stages har vel fått stryk av flere eksperter her på forumet...

Ja

/Atle

Scott Spark - Rondo Ruut - Gavia Fat Tony - Cotic Solaris Max - Wahoo KickrBike
Re: Kjøpe wattmåler? [Re: Otoen] #2594686 11/03/2020 13:27
larsb Offline
Bjolsen Zeit
Bjolsen Zeit
Sitat: Paulus
Det finnes vel en del kinagreier som er billig og bra nok.

Det har jeg INGEN tro på. Det er så vanskelig å få en effektmåler til å fungere skikkelig i det virkelige liv at kinagreier ikke er noe sannsynlig alternativ. Det vil sikkert bli mere problemer enn nytte. Noen års lesing av DC rainmakers blog tar effektivt livet av troa på at det er lett å lage fungerende effektmåler selv om man har tilgang til billige strekkmålere.

Sitat: Dio

4iiii er 100% kompatibel med alt som tar signal fra effektmåler via ANT+ eller BT.
Noen har rapporter problemer med Stages i tidligere generasjoner. Det er ikke særlig klaging på Gen3 som jeg linket til. I alle fall ikke mer enn det som er normalt når de er størst på krankarmer. Selv har jeg en Gen1 som jeg har hatt i årevis. Den har fått det nye batterilokket og har vært problemfri hele veien. Det skal sies at den også har blitt bedre hele veien i takt med firmwareoppgraderinger. Den 4iiii jeg hadde var helt stabil og "umerkelig" fra første øyeblikk. Men det er også Stagesarmen nå.

I valget mellom dem ville jeg trukket på skulderene og tatt den billigste. Dog skal det nevnes at 4iiii har en sporing som gjør at du kan finne igjen sykkelen om den skulle forsvinne (og du har kjempeflaks)

LarsB

Side 3 av 3 1 2 3

Moderator  support